Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Wednesday Addams skrev (7 timer siden):

Jeg har alltid ment at det er en klar forskjell i smak på Cola Zero fra Sverige og Norge. Dette gjelder sikkert andre brus også. Hvis jeg har muligheten til det, så kjøper jeg alltid brus i Norge. Problemet mitt er dog at jeg foretrekker brus på boks, og da er det ikke alltid prisene er så gode her hjemme. Da har det hendt at jeg har kjøpt brus i Sverige.

Nå har imidlertid mine kresne Cola Zero-smaksløker fått en ny, glimrende tankegang: Det er forskjell på smaken om man drikker norsk Cola Zero fra en 0,33ml boks, og en 0,25ml boks - hvorav siste er å fortrekke slik jeg anser det.

Så nå har jeg altså to kriterier for å kjøpe Cola Zero: Boksene må være fra Norge, og helst 0,25ml. Denne er ikke å finne i pakning, så enten må jeg gå berserk hver gang Meny har tikronersmarked, eller så må jeg akseptere å drikke 0,33ml.

Dette blir noe som kommer til å oppta tankene mine de neste dagene.

Hvordan er det forskjell på smaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Cid said:

Hvordan er det forskjell på smaken?

Sliter med å forklare hvordan forskjellen er, men den er bare merkbar. Synes den svenske brusen er hakket mer bitter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg skal legge meg nå

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, @Cid😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i rettssak (sivil sak) i morgen. Har saumfart rettskildematerialet på nettet og jobbet mye med saksforberedelsen, men gruer meg som F likevel. :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Skal i rettssak (sivil sak) i morgen. Har saumfart rettskildematerialet på nettet og jobbet mye med saksforberedelsen, men gruer meg som F likevel. :opplyser: 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 timer siden):

Hvorfor er så stor del av ansvaret for saksforberedelsen lagt på deg? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på saltvannsøyedråper hos vitus apotek: 99,90

Hos apotek1: 35

(begge på nett)

Jeg vet hvor jeg skal handle 😛 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Pris på saltvannsøyedråper hos vitus apotek: 99,90

Hos apotek1: 35

(begge på nett)

Jeg vet hvor jeg skal handle 😛 

👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (1 time siden):

Kom over denne lille pusen: 

Purringen og de søte små lydene 4AD8926E-5764-4466-90E0-B720F0624828.gif.96bfa121e0ea30cb4abb7e8825d7fd8c.gif

:rodmer::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (20 timer siden):

Hvorfor er så stor del av ansvaret for saksforberedelsen lagt på deg? :klo:

Jeg får fri rettshjelp, advokaten min tar selvsagt hånd om mye av det rettslige og jeg er i gode hender, men jeg har vært så heldig, i en alder av 21 og ikke studert juss men fikk 6-er i rettslære på vgs., vært med på å forberede saken og blitt involvert aktivt. Det har vært omfattende, men gøy. Det skal uansett bli deilig å bli ferdig. 💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Jeg får fri rettshjelp, advokaten min tar selvsagt hånd om mye av det rettslige og jeg er i gode hender, men jeg har vært så heldig, i en alder av 21 og ikke studert juss men fikk 6-er i rettslære på vgs., vært med på å forberede saken og blitt involvert aktivt. Det har vært omfattende, men gøy. Det skal uansett bli deilig å bli ferdig. 💕

Cassidy Tvillingene skal tenke på deg i hele dag, og vi ønsker og håper at alt går bra i dag Emblaen vår.🥰🥰♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene skal tenke på deg i hele dag, og vi ønsker og håper at alt går bra i dag Emblaen vår.🥰🥰♥️♥️

Takk. 💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Takk. 💕

Cassidy Tvillingene er veldig glade i deg vår Bestevenninne Embla.🥰🥰♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyet mitt er teit. Enten er det tette tårekanaler, eller så er det noe annet som gjør at det renner og er rart. 

Typisk før linsekontroll på lørdag 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...