Maskinfører Skrevet 7. april 2023 #200001 Del Skrevet 7. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og alle sammen her inne en Riktig Godmorgen, og en fin Langfredag.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Takk takk 🙂🐱 God morgen og god langfredag til dere også fra Maskinfører Frida og Tuss 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #200002 Del Skrevet 7. april 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Takk takk 🙂🐱 God morgen og god langfredag til dere også fra Maskinfører Frida og Tuss 🙂🙂 Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og så må du hilse tilbake til Frida og Tuss fra oss.🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. april 2023 #200003 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Nå skal Cassidy Tvillingene begynne på nattens første puslespilløkt som vare frem til klokken 05.00. Da skal vi ha en egg & bacon frokost, før vi fortsetter videre med å pusle. Egg, bacon og appelsinjuice = favorittene til C&C 🥰 Skikkelig uinteressant men: Sykt digg at vi får godteri i påsken, jeg har ikke fått det på andre sykehus jeg har vært. ☺️ Endret 7. april 2023 av Embla Othea 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #200004 Del Skrevet 7. april 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Egg, bacon og appelsinjuice = favorittene til C&C 🥰 Skikkelig uinteressant men: Sykt digg at vi får godteri i påsken, jeg har ikke fått det på andre sykehus jeg har vært. ☺️ Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får påskesnop, du fortjener det du vår snille og fine Bestevenninne Embla.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. april 2023 #200005 Del Skrevet 7. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og så må du hilse tilbake til Frida og Tuss fra oss.🥰🥰😻😻 Ja det skal jeg gjøre nå ble de glade 🙂🙂🙂😻😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #200006 Del Skrevet 7. april 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det skal jeg gjøre nå ble de glade 🙂🙂🙂😻😻😻 🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. april 2023 #200007 Del Skrevet 7. april 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Egg, bacon og appelsinjuice = favorittene til C&C 🥰 Skikkelig uinteressant men: Sykt digg at vi får godteri i påsken, jeg har ikke fått det på andre sykehus jeg har vært. ☺️ Pappa får påskeegg på sykehjemmet i morgen 🙂🙂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. april 2023 #200008 Del Skrevet 7. april 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Pappa får påskeegg på sykehjemmet i morgen 🙂🙂 Åå, så koselig. 🥹 Er det du som har laget? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #200009 Del Skrevet 7. april 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Pappa får påskeegg på sykehjemmet i morgen 🙂🙂 Cassidy Tvillingene synes at det er koselig å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. april 2023 #200010 Del Skrevet 7. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er koselig å høre.🥰🥰 Ja er det 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. april 2023 #200011 Del Skrevet 7. april 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Åå, så koselig. 🥹 Er det du som har laget? Nei jeg lager ikke påskeegg de får av sykehjemmet 🙂 tror du vi får påskeegg på Viking stasjonen da ? 🥹 I kjøleskapet året rundt er det fylt til randen med kvikklunsj og cola 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #200012 Del Skrevet 7. april 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja er det 🙂🙂 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du besøker han, du er veldig snill.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #200013 Del Skrevet 7. april 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei jeg lager ikke påskeegg de får av sykehjemmet 🙂 tror du vi får påskeegg på Viking stasjonen da ? 🥹 I kjøleskapet året rundt er det fylt til randen med kvikklunsj og cola 🙂 Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. april 2023 #200014 Del Skrevet 7. april 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei jeg lager ikke påskeegg de får av sykehjemmet 🙂 tror du vi får påskeegg på Viking stasjonen da ? 🥹 I kjøleskapet året rundt er det fylt til randen med kvikklunsj og cola 🙂 Så koselig at sykehjemmet lager da. 🥳 Her har vi ikke fått påskeegg enda, vi har fått litt godteri i kopper og skåler og sånt. Jeg har ikke peiling på om de har påskeegg på Viking, jeg håper da det? Kvikklunsj og cola slår aaaldri feil. 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #200015 Del Skrevet 7. april 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Så koselig at sykehjemmet lager da. 🥳 Her har vi ikke fått påskeegg enda, vi har fått litt godteri i kopper og skåler og sånt. Jeg har ikke peiling på om de har påskeegg på Viking, jeg håper da det? Kvikklunsj og cola slår aaaldri feil. 😍 Cassidy Tvillingene håper at du får et påskeegg som er stappfullt av snop.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. april 2023 #200016 Del Skrevet 7. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut.😍😍🤩🤩 Ja det gjør det 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #200017 Del Skrevet 7. april 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør det 🙂🙂 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. april 2023 #200018 Del Skrevet 7. april 2023 Embla Othea skrev (10 minutter siden): Så koselig at sykehjemmet lager da. 🥳 Her har vi ikke fått påskeegg enda, vi har fått litt godteri i kopper og skåler og sånt. Jeg har ikke peiling på om de har påskeegg på Viking, jeg håper da det? Kvikklunsj og cola slår aaaldri feil. 😍 Ja det er veldig koselig 🙂 ja men funker med godteri i skåler og kopper også 🙂 ja håper vi får påskeegg i år også 🙂 makker,n min reiser hjem til påskemiddagen med familien sin så får jeg ta med Bergningsbilen ut og spise hos min far på sykehjemmet så møtes vi senere på Viking 🙂 nei kvikklunsj og Cola er aldri feil 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. april 2023 #200019 Del Skrevet 7. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #200020 Del Skrevet 7. april 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er veldig koselig 🙂 ja men funker med godteri i skåler og kopper også 🙂 ja håper vi får påskeegg i år også 🙂 makker,n min reiser hjem til påskemiddagen med familien sin så får jeg ta med Bergningsbilen ut og spise hos min far på sykehjemmet så møtes vi senere på Viking 🙂 nei kvikklunsj og Cola er aldri feil 😍 Cassidy Tvillingene synes alltid at det er koselig med påskeegg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå