Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #197421 Del Skrevet 9. februar 2023 Pizzahorn til kvelds 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #197422 Del Skrevet 9. februar 2023 Cid skrev (5 timer siden): I dag er det 9 år siden jeg lagde min første bruker her, som tiden går O: Da kalte jeg meg for Sid Walker @Hoppetaujenta og @Peanut var noen av de første jeg fikk sansen for og husker best fra den første tiden min Cassidy Tvillingene gratulerer deg med 9 årsjubileum for den første brukeren din her på KG Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #197423 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Pizzahorn til kvelds 🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #197424 Del Skrevet 9. februar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden): 🥰🥰 Har dere spist kvelds da? Blir det nattbaking? 🥰 Endret 9. februar 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #197425 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (14 minutter siden): Har dere spist kvelds da? Blir det nattbaking? 🥰 Cassidy Tvillingene har spist kyllingsalat til kveldsmat, og vi skal bake tebrød i natt.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #197426 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (29 minutter siden): Cassidy Tvillingene har spist kyllingsalat til kveldsmat, og vi skal bake tebrød i natt.🥰🥰 Balansert kosthold. 🤪 Fra salat til bakst. 🥰 Aldri spist tebrød. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #197427 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Balansert kosthold. 🤪 Fra salat til bakst. 🥰 Aldri spist tebrød. Cassidy Tvillingene liker sunn mat også.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #197428 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker sunn mat også.😉😉🥰🥰 Bra! Man kan få inntrykk av at dere lever på mye boller, kaker og junkfood men dere spiser jo salat, flykræsj og ostesmørbrød. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #197429 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Bra! Man kan få inntrykk av at dere lever på mye boller, kaker og junkfood men dere spiser jo salat, flykræsj og ostesmørbrød. 🥰 Cassidy Tvillingene elsker Cherrytomater, vi spiser ofte de om nettene.🍅🍅🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #197430 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene elsker Cherrytomater, vi spiser ofte de om nettene.🍅🍅🥰🥰 Årgh, det er godt. Kan maule en hel pakke jeg. 🥰🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #197431 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Årgh, det er godt. Kan maule en hel pakke jeg. 🥰🤪 Cassidy Tvillingene sluker hver vår pakke på natten, og vi er litt barnslige og kaster de til hverandre og tar imot tomatene med munnene våre.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #197432 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sluker hver vår pakke på natten, og vi er litt barnslige og kaster de til hverandre og tar imot tomatene med munnene våre.🤣🤣 Til dere blir tomatrøde. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #197433 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Til dere blir tomatrøde. 🤣 Ja Cassidy Tvillingene blir helt tomatrøde begge to.🍅🍅🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #197434 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene blir helt tomatrøde begge to.🍅🍅🤣🤣 🤣😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #197435 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): 🤣😆 Cassidy Tvillingene pleier å bake hvitløkskjeks som vi spiser ved siden av Cherrytomatene.🧄🧄🍪🍪🍅🍅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #197436 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene pleier å bake hvitløkskjeks som vi spiser ved siden av Cherrytomatene.🧄🧄🍪🍪🍅🍅 Årgh. Litt sånn tapas-aktig. Så godt. 🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #197437 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (18 timer siden): Cassidy Tvillingene holder oss egentlig bare her på Sosial prat, for det er her vi føler oss trygge. Vi har sluttet å delta i resten av forumet, fordi vi har opplevd altfor mange ubehageligheter der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #197438 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #197439 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Årgh. Litt sånn tapas-aktig. Så godt. 🥰❤️ Ja Cassidy Tvillingene digger Tapas.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #197440 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene digger Tapas.😍😍🤩🤩 Det er bamzez 🥰 Jeg elsker daddelbacon. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå