Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #197081 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du koser deg med kaffekoppen din. Det gjør jeg. 🙂 Har dere spist frokost? 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #197082 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det gjør jeg. 🙂 Har dere spist frokost? 🙂 Cassidy Tvillingene spiste havregrøt klokken 06.00. I dag tidlig.🥣🥣🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #197083 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene spiste havregrøt klokken 06.00. I dag tidlig.🥣🥣🥰🥰 Det er namz. Med blåbær som vanlig? ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. februar 2023 #197084 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at du får sove godt Kvakkekyllingen.😴😴💤💤🥱🥱 Entern skrev (1 time siden): Sov godt 😴😊 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #197085 Del Skrevet 7. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Takk 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #197086 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det er namz. Med blåbær som vanlig? ❤️ Cassidy Tvillingene hadde både eplebiter og blåbær på.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #197087 Del Skrevet 7. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Takk Sov du godt? 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. februar 2023 #197088 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Sov du godt? 😊 Ja. Har døgnet så fikk sove en times tid før jeg hadde videotime med sykehus nå. Må sove litt til 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #197089 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde både eplebiter og blåbær på.♥️♥️ Så godt. Jeg elsker karamelliserte epler på havregrøt. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #197090 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Så godt. Jeg elsker karamelliserte epler på havregrøt. 🥰 Cassidy Tvillingene er enige, det må være karamelliserte epler på havregrøt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #197091 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er enige, det må være karamelliserte epler på havregrøt.🥰🥰 Mhm. Jeg pleier å steke de litt i panna med litt vann og kanel. Blir så godt. Ofte pleier jeg å ha eplekompott i tillegg til kanelfyll, vaniljekrem på toppen og smuldrepaidryss på kanelbollene. Smart helt himmelsk. Blir som en kake. 🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #197092 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Mhm. Jeg pleier å steke de litt i panna med litt vann og kanel. Blir så godt. Ofte pleier jeg å ha eplekompott i tillegg til kanelfyll, vaniljekrem på toppen og smuldrepaidryss på kanelbollene. Smart helt himmelsk. Blir som en kake. 🥰🥰🥰 Ja Cassidy Tvillingene synes det høres herlig ut.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #197093 Del Skrevet 7. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (48 minutter siden): Ja. Har døgnet så fikk sove en times tid før jeg hadde videotime med sykehus nå. Må sove litt til 😅 👍👍🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #197094 Del Skrevet 7. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (52 minutter siden): Ja. Har døgnet så fikk sove en times tid før jeg hadde videotime med sykehus nå. Må sove litt til 😅 Håper du får sove godt og blir skikkelig uthvilt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #197095 Del Skrevet 7. februar 2023 Cassidy Tvillingene er litt glade for at vi to ikke er de eneste som døgner her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #197096 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Ja Cassidy Tvillingene synes det høres herlig ut.🥰🥰♥️♥️ Veldig godt. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #197097 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (39 minutter siden): Cassidy Tvillingene er litt glade for at vi to ikke er de eneste som døgner her. Hihi de fleste gjør jo ikke det da. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #197098 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Hihi de fleste gjør jo ikke det da. 🤪 Nei de fleste er nok litt mer fornuftige enn Cassidy Tvillingene er.😉😉🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. februar 2023 #197099 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Nei de fleste er nok litt mer fornuftige enn Cassidy Tvillingene er.😉😉🤣🤣 Hihihi ja! 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #197100 Del Skrevet 7. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Hihihi ja! 🤪 Men Cassidy Tvillingene kan fortsatt bruke tenåringskortet vårt for å forsvare døgningen vår.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå