Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (1 time siden):

Peanuts sjeledyr er visstnok en sånn en: 62F1CA78-4457-47DE-8B3D-1C381ABFF6F5.gif.bb022a8a937208fc7f04a87397e9cf73.gif

^^, 

Så fint 🥰🧡💚

Liker det lille huset 😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (25 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes disse to her er skikkelig nydelige vi.💗💗

💗💗

Jeg er enig med tvillingene 😊

Sånn grafikk var vanlig i spill når jeg var litt yngre enn dere, så før dere var født 😀😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig med tvillingene 😊

Sånn grafikk var vanlig i spill når jeg var litt yngre enn dere, så før dere var født 😀😊

Cassidy Tvillingene er veldig glade i kunst vi.💗💗🎨🎨

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er veldig glade i kunst vi.💗💗🎨🎨

Det er jeg også 😊😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Det er jeg også 😊😊😊

Cassidy Tvillingene ønsker ofte at vi kunne leve av kunst, men vi er vet ikke om vi er flinke eller dyktige nok til det vi.🎨🎨

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene ønsker ofte at vi kunne leve av kunst, men vi er vet ikke om vi er flinke eller dyktige nok til det vi.🎨🎨

Jeg vil si at det vet man aldri. Kvaliteten på et kunstverk er veldig forskjellig fra markedsvalidering. Kunst trenger ikke å bli akseptert av store samfunn for å være viktig. Kunst og kommunikasjon er forskjellige ting. Hvis dere ønsker å lage kunst, ikke kast bort tiden på å tenke på hva det er... bare ta det beste ut av dere selv og legg det inn i kunsten deres. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 minutter siden):

Jeg vil si at det vet man aldri. Kvaliteten på et kunstverk er veldig forskjellig fra markedsvalidering. Kunst trenger ikke å bli akseptert av store samfunn for å være viktig. Kunst og kommunikasjon er forskjellige ting. Hvis dere ønsker å lage kunst, ikke kast bort tiden på å tenke på hva det er... bare ta det beste ut av dere selv og legg det inn i kunsten deres. 

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Å leve av det krever mye da 😅 jeg kjenner en dyktig kunstner, han har jobb ved siden av selv om sist jeg sjekket gikk bildene hans for 50-80,000 kr. Fin fyr, ga meg masse støtte og mener jeg absolutt er kunstner 😊 han mener jeg er bra på plakatkunst 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (10 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har det sånn at Ciaran elsker kunsten til Ciara, og Ciara elsker kunsten til Ciaran vi.💗💗🎨🎨

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Å leve av det krever mye da 😅 jeg kjenner en dyktig kunstner, han har jobb ved siden av selv om sist jeg sjekket gikk bildene hans for 50-80,000 kr. Fin fyr, ga meg masse støtte og mener jeg absolutt er kunstner 😊 han mener jeg er bra på plakatkunst 😊

Cassidy Tvillingene drømmer bare om å leve av kunst, men vi to har ikke bestemt oss for å leve av det ennå da.😊😊🎨🎨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene har ikke snakket i telefon på lenge vi.☎️☎️📞📞📲📲📴📴:riste::riste:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (8 minutter siden):

Jeg har pratet med 3 forskjellige personer i telefonen idag

Jeg har pratet med en person i nesten tre timer i kveld.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AliceNextDoor skrev (1 minutt siden):

Jeg har pratet med en person i nesten tre timer i kveld.

Jeg savner sånne samtaler. 

Men igjen, det er personen jeg har gitt beskjed at jeg ikke håndterer å ha noe særlig kontakt med som jeg har hatt de med, så jeg får forsøke finne noen andre. Den forrige jeg kunne prate lenge med var farmor, og det er snart 3 år siden hun døde ❤️ 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene er ikke så glade i å snakke i telefon vi.☎️☎️📞📞📲📲📴📴:riste::riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden):

Cassidy Tvillingene drømmer bare om å leve av kunst, men vi to har ikke bestemt oss for å leve av det ennå da.😊😊🎨🎨

Ønsker dere lykke til uansett 😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (36 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har det sånn at Ciaran elsker kunsten til Ciara, og Ciara elsker kunsten til Ciaran vi.💗💗🎨🎨

Så fint 😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...