Embla Othea Skrevet 20. september 2022 #179801 Del Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Besteforeldrene mine hadde visst aldri TV. Men mine foreldre bodde litt hos de det første året de var gift. Og da kjøpte mine foreldre TV. Og bestefaren så visst litt på det. Men nå er dette over 50 år siden da, Olga ville vært 114 år nå😄 Kanskje ikke tv var funnet opp da dem vokste opp. Eventuelt sånn grå bokstv med sort-hvitt farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. september 2022 #179802 Del Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ja da blir du vel bokstavelig talt karakteren. Vanskelig å skille fakta fra fiksjon etterhvert da 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. september 2022 #179803 Del Skrevet 20. september 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Er vel heller 60+? Ja etter midtlivskrisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 20. september 2022 #179804 Del Skrevet 20. september 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Kanskje ikke tv var funnet opp da dem vokste opp. Eventuelt sånn grå bokstv med sort-hvitt farge TVen ble oppfunnet i 1926 men TV sendingene starter jo ikke i Norge før 1960. Tror ikke det var vanlig å ha TV før på 70 tallet. Og da var jo de allerde gæmliser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. september 2022 #179805 Del Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Hørtes kult ut Alle spillene (utenom 3 og et musikk spill) finnes i en samling til ps4 kalt Kingdom Hearts - The Story So Far. Mange timer med kjekk spilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 20. september 2022 #179806 Del Skrevet 20. september 2022 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Ja etter midtlivskrisen Husker godt når jeg var liten, da var dagsrevyen viktigere enn alt, og da måtte vi barna være stille, hvis en av oss hadde brukket en arm foreksempel måtte vi pent siste rolig og være stille til dagsrevyen var ferdig ellers var det juling å få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. september 2022 #179807 Del Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (28 minutter siden): Fordi ungdommene i dag er generelt mye mer ordentlige enn vi var Vi får tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 20. september 2022 #179808 Del Skrevet 20. september 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Vi får tro det. Ja det er jo egentlig en bra ting at de ikke drekker og løper rundt naken og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. september 2022 #179809 Del Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (14 minutter siden): Husker godt når jeg var liten, da var dagsrevyen viktigere enn alt, og da måtte vi barna være stille, hvis en av oss hadde brukket en arm foreksempel måtte vi pent siste rolig og være stille til dagsrevyen var ferdig ellers var det juling å få minner meg om denne tråden. Sur stemor som hysjer på barna fordi hun skal se Dagsrevyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 20. september 2022 #179810 Del Skrevet 20. september 2022 Embla Othea skrev (4 minutter siden): minner meg om denne tråden. Sur stemor som hysjer på barna fordi hun skal se Dagsrevyen 😄 Det ene svaret hun fikk der passer jo perfekt, At det er litt 80 talls, jeg kunne jo aldri finne på å oppdra mine egne barn akkurat sånn jeg selv ble oppdratt, er andre tider nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. september 2022 #179811 Del Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): 😄 Det ene svaret hun fikk der passer jo perfekt, At det er litt 80 talls, jeg kunne jo aldri finne på å oppdra mine egne barn akkurat sånn jeg selv ble oppdratt, er andre tider nå Sant. Samfunnet endrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. september 2022 #179812 Del Skrevet 20. september 2022 Laget smuldrepai med epler 😋 Alle skal få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 20. september 2022 #179813 Del Skrevet 20. september 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Sant. Samfunnet endrer seg Vi måtte stort sett være stille, fikk ikke bestemme selv hvor stor porsjon vi skulle ha til middag og måtte spise alt, tilogmed lungemos🤢. Måtte ut å leke uansett vær, og det var helt vanlig at de voksne røyker inne😭😭 Rart det har gått bra med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 20. september 2022 #179814 Del Skrevet 20. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Laget smuldrepai med epler 😋 Alle skal få! 🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. september 2022 #179815 Del Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 🥳🥳 Til og med du skal få. Selv om du er agent 🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. september 2022 #179816 Del Skrevet 20. september 2022 Jeg sitter på Jonas B Italias Diner i Drammen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. september 2022 #179817 Del Skrevet 20. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Laget smuldrepai med epler 😋 Alle skal få! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 20. september 2022 #179818 Del Skrevet 20. september 2022 På bankkortet mitt hadde det løsnet en liten plast-flik i hjørnet - og den irriterte meg såpass at jeg ville rive den av. Tenkte kanskje det var sånn beskyttelses-plast som er skikkelig tilfredsstillende å rive av. Det var det definitivt ikke, og det viste seg at Visa-nummeret med navn og det hele ble med av da jeg rev bort plasten Måtte bestille meg nytt kort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 20. september 2022 #179819 Del Skrevet 20. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Til og med du skal få. Selv om du er agent 🥳🥳 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. september 2022 #179820 Del Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Vi måtte stort sett være stille, fikk ikke bestemme selv hvor stor porsjon vi skulle ha til middag og måtte spise alt, tilogmed lungemos🤢. Måtte ut å leke uansett vær, og det var helt vanlig at de voksne røyker inne😭😭 Rart det har gått bra med oss Det ble folk av dere også. Lungemos ville jeg ikke ha gitt til hunden min engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå