Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Så grusomt! 😱 ♥️

Ja, er ikke godt.❤️💔 De i tlf takket meg for at jeg ringte så fort. Og så ringte legevakta meg, å sa at de ikke fikk tak i henne på tlf. Og jeg informerte på nytt situasjonen, og hennes psykiske sykdom. Men hun gjorde dette pga hun ikke orket og vær sterk lenger og leve med minnene hun sitter med fra barndommen 😭 

Da sendte de bil og hentet henne ❤️ hun er ikke akkurat glad for at hun klarte seg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

Glad jeg ikke drikker 

Skjønner jeg godt. Det er et bra valg. Jeg er dessverre veldig glad i øl, og liker den milde rusen jeg får av noen enheter. Men får mye angst og hjertebank av det, så er egentlig ikke verdt det.

Heldigvis skal jeg holde meg unna alkohol i lang tid fremover nå. Men tror ikke jeg klarer å bli helt avholds.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (1 minutt siden):

Skjønner jeg godt. Det er et bra valg. Jeg er dessverre veldig glad i øl, og liker den milde rusen jeg får av noen enheter. Men får mye angst og hjertebank av det, så er egentlig ikke verdt det.

Heldigvis skal jeg holde meg unna alkohol i lang tid fremover nå. Men tror ikke jeg klarer å bli helt avholds.

Er det noe mindre ille du kunne erstattet det med midlertidig? Som god mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Er det noe mindre ille du kunne erstattet det med midlertidig? Som god mat?

Erstatter det med alkoholfri øl i periodene jeg ikke drikker alkohol.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonymburker said:

Erstatter det med alkoholfri øl i periodene jeg ikke drikker alkohol.

Godt valg! :tommelopp: Selv har jeg sluttet å drikke alkohol, men koser meg fortsatt med alkoholfritt øl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (15 minutter siden):

Godt valg! :tommelopp: Selv har jeg sluttet å drikke alkohol, men koser meg fortsatt med alkoholfritt øl. 

Det kan være godt det også👍

Alkohol er jo ikke bra, og altfor mange i familien min som har hatt problemer med forbruket. Tror aldri jeg kunne blitt avhengig siden jeg blir så fort dårlig, men er lurt å begrense det så godt man kan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på biblioteket og leser avisa(lørdagens). I avisa er det intervjuer med flere "økonomisk vellykkede" personer. Jeg er egentlig ikke så glad i å lese av folk som skryter av seg selv fordi de har så god jobb og tjener så mye. Men en av personene de intervjuet var en 14 åring som ikke klarte å finne en sommerjobb og derfor startet et eget firma som driver med innvendig bilvask og hvor han drar hjem til kundene for å vaske bilene deres. Det intervjuet leste jeg. Gøy med barn som er kreative og ambisiøse nok til å starte eget firma. Han tjente rundt 35 000 i året som jo er en del penger for en som i dag er 15(han startet firmaet i fjor).

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Anonymburker said:

Det kan være godt det også👍

Alkohol er jo ikke bra, og altfor mange i familien min som har hatt problemer med forbruket. Tror aldri jeg kunne blitt avhengig siden jeg blir så fort dårlig, men er lurt å begrense det så godt man kan.

Ja, alkoholisme rammer dessverre alt for mange. Har selv familiemedlemmer som har slitt så mye med rusproblemer at de har mistet både partner og jobb. I tillegg har enkelte vært svært nær ved miste livet pga rusproblemene. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 29.7.2022 den 23.36):

Takk 😊

For å få fasit måtte jeg vel spurt @AttilaTheHun😅😀

Foreldrene mine er/var 30 år eldre enn meg. Fattern yngst i stor søskenflokk så hans foreldre var gamle, heldigvis ble jeg likevel godt kjent med farfar 😊 på morssiden var de vel i slutten av 20-åra da de fikk barn, ble godt kjent med begge særlig mormor som var den siste besteforelderen som døde 😅

Hva var spørsmålet😅😅😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AttilaTheHun skrev (10 minutter siden):

Hva var spørsmålet😅😅😅

Om jeg var gubbete 😅🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden):

Høres herlig ut 😀 Kos deg :)

Takk!! Og du med kveite👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (36 minutter siden):

Takk. God og mett 👍

Jeg også! Laksetartar, kalvefilet og panna cotta🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...