Maestro Skrevet 31. juli 2022 #172721 Del Skrevet 31. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Så grusomt! 😱 ♥️ Ja, er ikke godt.❤️💔 De i tlf takket meg for at jeg ringte så fort. Og så ringte legevakta meg, å sa at de ikke fikk tak i henne på tlf. Og jeg informerte på nytt situasjonen, og hennes psykiske sykdom. Men hun gjorde dette pga hun ikke orket og vær sterk lenger og leve med minnene hun sitter med fra barndommen 😭 Da sendte de bil og hentet henne ❤️ hun er ikke akkurat glad for at hun klarte seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. juli 2022 #172722 Del Skrevet 31. juli 2022 Nå har jeg knapt noe respekt for Netflix lenger… https://www.digi.no/artikler/har-mistet-over-en-million-abonnenter-na-vil-netflix-ha-deg-til-a-betale-ekstra-for-a-streame-andre-steder/521056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 31. juli 2022 #172723 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg er skikkelig nervøs og urolig i kroppen i dag 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. juli 2022 #172724 Del Skrevet 31. juli 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Jeg er skikkelig nervøs og urolig i kroppen i dag 😔 Fylleangst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 31. juli 2022 #172725 Del Skrevet 31. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Fylleangst? Jepp, definitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. juli 2022 #172726 Del Skrevet 31. juli 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Jepp, definitivt. Glad jeg ikke drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 31. juli 2022 #172727 Del Skrevet 31. juli 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Glad jeg ikke drikker Skjønner jeg godt. Det er et bra valg. Jeg er dessverre veldig glad i øl, og liker den milde rusen jeg får av noen enheter. Men får mye angst og hjertebank av det, så er egentlig ikke verdt det. Heldigvis skal jeg holde meg unna alkohol i lang tid fremover nå. Men tror ikke jeg klarer å bli helt avholds. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. juli 2022 #172728 Del Skrevet 31. juli 2022 Anonymburker skrev (1 minutt siden): Skjønner jeg godt. Det er et bra valg. Jeg er dessverre veldig glad i øl, og liker den milde rusen jeg får av noen enheter. Men får mye angst og hjertebank av det, så er egentlig ikke verdt det. Heldigvis skal jeg holde meg unna alkohol i lang tid fremover nå. Men tror ikke jeg klarer å bli helt avholds. Er det noe mindre ille du kunne erstattet det med midlertidig? Som god mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 31. juli 2022 #172729 Del Skrevet 31. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er det noe mindre ille du kunne erstattet det med midlertidig? Som god mat? Erstatter det med alkoholfri øl i periodene jeg ikke drikker alkohol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. juli 2022 #172730 Del Skrevet 31. juli 2022 17 minutter siden, Anonymburker said: Erstatter det med alkoholfri øl i periodene jeg ikke drikker alkohol. Godt valg! Selv har jeg sluttet å drikke alkohol, men koser meg fortsatt med alkoholfritt øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 31. juli 2022 #172731 Del Skrevet 31. juli 2022 T-skjorta jeg kjøpte uten å prøve først i går passet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 31. juli 2022 #172732 Del Skrevet 31. juli 2022 SVK skrev (15 minutter siden): Godt valg! Selv har jeg sluttet å drikke alkohol, men koser meg fortsatt med alkoholfritt øl. Det kan være godt det også👍 Alkohol er jo ikke bra, og altfor mange i familien min som har hatt problemer med forbruket. Tror aldri jeg kunne blitt avhengig siden jeg blir så fort dårlig, men er lurt å begrense det så godt man kan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. juli 2022 #172733 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) Er på biblioteket og leser avisa(lørdagens). I avisa er det intervjuer med flere "økonomisk vellykkede" personer. Jeg er egentlig ikke så glad i å lese av folk som skryter av seg selv fordi de har så god jobb og tjener så mye. Men en av personene de intervjuet var en 14 åring som ikke klarte å finne en sommerjobb og derfor startet et eget firma som driver med innvendig bilvask og hvor han drar hjem til kundene for å vaske bilene deres. Det intervjuet leste jeg. Gøy med barn som er kreative og ambisiøse nok til å starte eget firma. Han tjente rundt 35 000 i året som jo er en del penger for en som i dag er 15(han startet firmaet i fjor). Endret 31. juli 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. juli 2022 #172734 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) 3 hours ago, Anonymburker said: Det kan være godt det også👍 Alkohol er jo ikke bra, og altfor mange i familien min som har hatt problemer med forbruket. Tror aldri jeg kunne blitt avhengig siden jeg blir så fort dårlig, men er lurt å begrense det så godt man kan. Ja, alkoholisme rammer dessverre alt for mange. Har selv familiemedlemmer som har slitt så mye med rusproblemer at de har mistet både partner og jobb. I tillegg har enkelte vært svært nær ved miste livet pga rusproblemene. Endret 31. juli 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 31. juli 2022 #172735 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (På 29.7.2022 den 23.36): Takk 😊 For å få fasit måtte jeg vel spurt @AttilaTheHun😅😀 Foreldrene mine er/var 30 år eldre enn meg. Fattern yngst i stor søskenflokk så hans foreldre var gamle, heldigvis ble jeg likevel godt kjent med farfar 😊 på morssiden var de vel i slutten av 20-åra da de fikk barn, ble godt kjent med begge særlig mormor som var den siste besteforelderen som døde 😅 Hva var spørsmålet😅😅😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #172736 Del Skrevet 31. juli 2022 AttilaTheHun skrev (10 minutter siden): Hva var spørsmålet😅😅😅 Om jeg var gubbete 😅🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #172737 Del Skrevet 31. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Høres herlig ut 😀 Kos deg Takk!! Og du med kveite👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #172738 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Takk!! Og du med kveite👍 Takk. God og mett 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. juli 2022 #172739 Del Skrevet 31. juli 2022 Litt finvær fra helgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #172740 Del Skrevet 31. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (36 minutter siden): Takk. God og mett 👍 Jeg også! Laksetartar, kalvefilet og panna cotta🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå