Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #172601 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Så fornuftig 😀 Jeg har fortsatt litt vondt for å IKKE drikke 10 øl når jeg er ute 🤪🥴 Nuvel jeg glemmer dette minst 2 ganger i året😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #172602 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Hurra for Fryden 😀😀😀 Haha jeg er oppe og hopper! Masse duer her ooooo oooo kooorr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #172603 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Så fornuftig 😀 Jeg har fortsatt litt vondt for å IKKE drikke 10 øl når jeg er ute 🤪🥴 Meeen 10 øl for deg er jo litt som 3 for meg da. Sånn relativt til vekt og høyde. Jeg er billig i drift😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #172604 Del Skrevet 31. juli 2022 lurven skrev (4 timer siden): Lurer på om han noen gang spiste kaken sin, 52 var vel forresten en ganske normal alder å dø på, på den tiden for å være pedantisk historiker, så var gjennomsnitts levealder så lav fordi masse folk døde som barn. Spesielt spedbarn. Hvis man overlevde barndommen kunne man godt bli 70+ 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #172605 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nuvel jeg glemmer dette minst 2 ganger i året😂 🥳 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Haha jeg er oppe og hopper! Masse duer her ooooo oooo kooorr Hurra det er koselige lyder 😊 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Meeen 10 øl for deg er jo litt som 3 for meg da. Sånn relativt til vekt og høyde. Jeg er billig i drift😂 Det er jo sant faktisk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #172606 Del Skrevet 31. juli 2022 Cid skrev (5 timer siden): Det har ikke jeg smakt før Anbefaler napoleonskake, er godt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #172607 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): 🥳 Hurra det er koselige lyder 😊 Det er jo sant faktisk 😅 Faktisk er det nokså likt. Jeg tålte mye mer med 20 kg mer. Superkoselig her. Nå stod mann opp her og lagde mer kaffe til meg,så jeg skal fjase med ham i pysj på veranda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #172608 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Faktisk er det nokså likt. Jeg tålte mye mer med 20 kg mer. Superkoselig her. Nå stod mann opp her og lagde mer kaffe til meg,så jeg skal fjase med ham i pysj på veranda Ja det er det jo 😅 Så koselig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #172609 Del Skrevet 31. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (17 timer siden): La oss også nevne hun som satt seg ned og urinerte midt blant publikum under en konsert oppi Sogn. Eller han som kledde seg naken som den største selvfølge midt blant 22.000 konsertgjester Eg lovar at det ikkje var meg på målrock-festivalen! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #172610 Del Skrevet 31. juli 2022 Blå knapp skrev (På 29.7.2022 den 23.53): Fryser☹️ Det var en måke som bæsjet på den eneste genseren, som jeg hadde tatt med meg på overnattingstur. Så nå har jeg bare t-skjorter, jeg da..🥲 Heldigvis bare litt på ermet, så det ikke ble så mye gris da. Men jeg gleder meg til å reise hjem i morgen! Off.. måkelivet..😕 nå er du hjemme med rent tøy antar jeg! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #172611 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (På 30.7.2022 den 0.20): Hm, kan sannsynligvis være fornuftig (sier jeg, som vanligvis blir full en gang i uka 🥴). Jeg hører på metal nå, det funker litt på samme måte for meg som øl, får nervene på plass 😊 Så bra! Jeg kan havne litt på plass inni meg om jeg er ute og prøver fokusere på raslende trær og fugler og sånn. Ta inn det. På båttur i går.. det hjalp også til å havne mer i vater..🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #172612 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Så bra! Jeg kan havne litt på plass inni meg om jeg er ute og prøver fokusere på raslende trær og fugler og sånn. Ta inn det. På båttur i går.. det hjalp også til å havne mer i vater..🙂 Så fint😊 Jeg liker og vind og raslende trær og fugler 😊 Jeg håper du har det bra nå 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2022 #172613 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (2 timer siden): for å være pedantisk historiker, så var gjennomsnitts levealder så lav fordi masse folk døde som barn. Spesielt spedbarn. Hvis man overlevde barndommen kunne man godt bli 70+ 😀 Ja det er det samme man ser i en del afrikanske land i dag, en del barn dør av malaria blant annet. Gjennomsnittsalderen blir lav, men forventet levealder er jo høyere for de som vokser opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2022 #172614 Del Skrevet 31. juli 2022 Cid skrev (7 timer siden): That’s bull shit Uff ikke bra Ser det bra ut nå da? Kunne startet et samarbeid med Hannibal. Napoleon dreper og Hannibal tilbereder maten Jada,ikke noe veldig alvorlig jeg hadde når jeg var liten, men hadde nok vært mer alvorlig hvis jeg levde på begynnelsen av 1800 tallet. Og en gang ble jeg påkjørt av en bil mens jeg syklet, men på begynnelsen av 1800 tallet hadde de jo verken sykler eller biler så det ville jo ikke skjedd da😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2022 #172615 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Nei, også jeg og @Entern og Hoppetaujenta!! dette burde du visst altså! Hilsen krenket kvinne 67 år. Dere har jo en mental alder på 86 år, gamle mennesker i unge kropper er dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #172616 Del Skrevet 31. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Dere har jo en mental alder på 86 år, gamle mennesker i unge kropper er dere! Jepps! I alle fall når jeg har fått bleka håret tirsdag🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiffle Skrevet 31. juli 2022 #172617 Del Skrevet 31. juli 2022 Hallo, vi var på fest i går og nå skal vi ha egg og bacon til frokost. Herreguuuud jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #172618 Del Skrevet 31. juli 2022 Fiffle skrev (3 minutter siden): Hallo, vi var på fest i går og nå skal vi ha egg og bacon til frokost. Herreguuuud jeg gleder meg Nam nam 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #172619 Del Skrevet 31. juli 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Dere har jo en mental alder på 86 år, gamle mennesker i unge kropper er dere! Stemmer det 👴🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 31. juli 2022 #172620 Del Skrevet 31. juli 2022 Sannelig ikke akkurat det som forventes av en diplomat: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/47ypMe/norsk-diplomat-i-russland-jeg-hater-russere 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå