Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

lurven skrev (Akkurat nå):

Ja i Norge var jo forventet levealder rundt 40 år på den tiden, vil anta at den var litt høyere i Frankrike og andre land lenger sør i Europa 

Ja den var lav på den tiden dårlig helsevesen etc etc mye krig og elendighet ja den var nok høyere der hvis de ikke ble drept på slagmarken Joshua Chamberlain ble jo 86 år født i 1828 død 1914 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven
Cid skrev (2 minutter siden):

Da hadde du sunget på siste vers da o:

Hadde nok vært død for lenge siden, har vært syk noen ganger og kunne nok ikke vært reddet på den tiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Ja han ville sikkert drept for et stykke :P 

Rimmet du de?

Ja han ville nok det kunne de ikke spise brød kunne de spise kake 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (13 minutter siden):

Nei lagde dikt som rimet 

Sylvester Stallone was playing with himself alone 

Then Came Sandra bullock 

And played with his cock

That’s bull shit

lurven skrev (12 minutter siden):

Hadde nok vært død for lenge siden, har vært syk noen ganger og kunne nok ikke vært reddet på den tiden 

Uff ikke bra :( Ser det bra ut nå da?

Maskinfører skrev (11 minutter siden):

Ja han ville nok det kunne de ikke spise brød kunne de spise kake 

Kunne startet et samarbeid med Hannibal. Napoleon dreper og Hannibal tilbereder maten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tollerne på Svinesund ville visst ha fri i natt. Uvant å bare kjøre forbi tollstasjonen 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (11 timer siden):

😆 får du noe tillegg på lønna for sånne situasjoner

Jeg tjener i grunnen ganske bra, men burde få snufs-tillegg og bedriftshelsetjenesten burde stille opp med psykolog og sjokolade. Bra vi har noen å velge i her på kåge

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (7 timer siden):

Jeg er en cat lady som mangler 9 katter, da jeg er allergisk 🤧 Jeg så en tik tok i dag som sa at grunnen til at man kan stole mer på katter enn hunder, er at de ikke jobber for politiet. Jeg er ikke kriminell heller, men liker å ha mulgheten … 🤪

Jeg har akkurat nå seks katter. Den ene er ikke min, og fire skal flytte straks de er gamle nok. Og katta vår, hun skal faen meg plugges! Nix mer kattunger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Jeg har akkurat nå seks katter. Den ene er ikke min, og fire skal flytte straks de er gamle nok. Og katta vår, hun skal faen meg plugges! Nix mer kattunger 

Da mangler du bare tre katter og en bag. Ingen plugging, selv om jeg ikke er negativ til plugging generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Da mangler du bare tre katter og en bag. Ingen plugging, selv om jeg ikke er negativ til plugging generelt.

Det ironiske er at jeg egentlig ikke er noe særlig kattemenneske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden):

Det ironiske er at jeg egentlig ikke er noe særlig kattemenneske. 

Katter er kulere enn hunder, men for å være ærlig er jeg ikke alltid et menneske-menneske. For en gjeng med dritt av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Katter er kulere enn hunder, men for å være ærlig er jeg ikke alltid et menneske-menneske. For en gjeng med dritt av og til!

Jeg liker mennesker, ellers hadde jeg ikke giddet jobbet med dem slik jeg gjør. Og hunder er en million ganger bedre enn sleipe katter. Savner sikle-ekspressen min. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 30.7.2022 den 0.26):

De greiene får jeg og pluss, hvis jeg har drukket mye whisky e.l., eller ikke spist nok, kvalme som gjør at jeg ikke tør spise før ettermiddagen etterpå 🥴

Huff.. sånt er kjipt. Jeg kan drikke to glass vin og da er alt fint. Men på 3 våkner jeg omtrent alltid 02 med hjertebank og svette. Føles usunt. Selv om jeg er fin på morgen. Føler det er levra som jobber og gråter🙈😂😮 så pleier bare drikke 2.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

Jeg liker mennesker, ellers hadde jeg ikke giddet jobbet med dem slik jeg gjør. Og hunder er en million ganger bedre enn sleipe katter. Savner sikle-ekspressen min. 

Liker også mennesker! Og hunder👍High five! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

Jeg tjener i grunnen ganske bra, men burde få snufs-tillegg og bedriftshelsetjenesten burde stille opp med psykolog og sjokolade. Bra vi har noen å velge i her på kåge

I leiligheten vår finst begge deler!  Dette til orientering. Sjokolade fra 30-77% kakao. Og jeg er også sånn 30-77% psychologically minded. Alt etter tid på dagen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (4 timer siden):

Er ikke det bare folk over 68 år som spiser det?

Nei, også jeg og @Entern og Hoppetaujenta!! 
dette burde du visst altså! Hilsen krenket kvinne 67 år. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (14 timer siden):

Denne uttalelsen vil misbrukes i KG Såpeopera :nigo:

:danser:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (15 minutter siden):

Huff.. sånt er kjipt. Jeg kan drikke to glass vin og da er alt fint. Men på 3 våkner jeg omtrent alltid 02 med hjertebank og svette. Føles usunt. Selv om jeg er fin på morgen. Føler det er levra som jobber og gråter🙈😂😮 så pleier bare drikke 2.

Så fornuftig 😀

Jeg har fortsatt litt vondt for å IKKE drikke 10 øl når jeg er ute 🤪🥴

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

:danser:

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Fridom:danser:

Hurra for Fryden 😀😀😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...