Sommer2464 Skrevet 30. juli 2022 #172541 Del Skrevet 30. juli 2022 Jeg er lei av den melodien på Tine reklamene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2022 #172542 Del Skrevet 30. juli 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Denne var god Nam nam nam 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juli 2022 #172543 Del Skrevet 30. juli 2022 Athena Catalina skrev (22 minutter siden): Av alle ting å diskutere, så er det nå en tråd om hvordan man tørker seg i ræva 🤣 Hvor? Jeg har nemlig noen gode tips😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. juli 2022 #172544 Del Skrevet 30. juli 2022 Athena Catalina skrev (22 minutter siden): Av alle ting å diskutere, så er det nå en tråd om hvordan man tørker seg i ræva 🤣 Teit, men alikev virker det mer givende å diskutere i den tråden enn med den bedreviteren som har inntatt vår stue. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2022 #172545 Del Skrevet 30. juli 2022 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Teit, men alikev virker det mer givende å diskutere i den tråden enn med den bedreviteren som har inntatt vår stue. Så ille?😫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. juli 2022 #172546 Del Skrevet 30. juli 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Hvor? Jeg har nemlig noen gode tips😄 Kropp og helse. Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Teit, men alikev virker det mer givende å diskutere i den tråden enn med den bedreviteren som har inntatt vår stue. Huff, bedrevitere er noe av det verste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. juli 2022 #172547 Del Skrevet 30. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Så ille?😫 Jeg gikk å la meg jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 30. juli 2022 #172548 Del Skrevet 30. juli 2022 7 minutter siden, Entern said: Jeg har hatt en fascinasjon for filmer med sverdfekting og sånn i sikkert 40 år 😅 Jeg og likte best gammeldagse våpen og sånn som barn 😁 gjør forsåvidt det fortsatt. Har du sett Musa? Kjempebra koreansk sverdfilm 😀 Den har jeg ikke sett, takk for tips! Jeg har alltid digget sverd, men jeg begynte med pil og bue; som lek, altså. Har i oppveksten vært innom dilla på indianere, Robin Hood, sjørøvere, riddere, jedi-riddere, ninja. Som voksen kan jeg se filmer med sånt ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. juli 2022 #172549 Del Skrevet 30. juli 2022 Nå skal jeg se The Truman Show. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2022 #172550 Del Skrevet 30. juli 2022 Ichiko skrev (21 minutter siden): Den har jeg ikke sett, takk for tips! Jeg har alltid digget sverd, men jeg begynte med pil og bue; som lek, altså. Har i oppveksten vært innom dilla på indianere, Robin Hood, sjørøvere, riddere, jedi-riddere, ninja. Som voksen kan jeg se filmer med sånt ☺️ Kjenner meg veldig igjen i det du forteller der altså 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. juli 2022 #172551 Del Skrevet 30. juli 2022 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Kos deg!! RÅ konsert. Gikk dessverre glipp av et par sanger, fordi jeg har vært dum og drikke for lite idag, så måtte bare ut og få roet ned litt. Etter 1l drikke og en tur på do, hadde de sperret inngangen til feltet, så jeg kom ikke inn. Hell i uhell - jeg har vært maks 2-3 meter unna alle bandmedlemmene fordi de gikk der veien var sperret av til en annen scene 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juli 2022 #172552 Del Skrevet 30. juli 2022 Titania skrev (3 minutter siden): RÅ konsert. Gikk dessverre glipp av et par sanger, fordi jeg har vært dum og drikke for lite idag, så måtte bare ut og få roet ned litt. Etter 1l drikke og en tur på do, hadde de sperret inngangen til feltet, så jeg kom ikke inn. Hell i uhell - jeg har vært maks 2-3 meter unna alle bandmedlemmene fordi de gikk der veien var sperret av til en annen scene 😬 Hadde du ikke billetten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. juli 2022 #172553 Del Skrevet 30. juli 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Hadde du ikke billetten? De sperret området fordi bandet skulle beveget seg igjennom folkemengden 😊 Så frem til de var ferdig med det, måtte jeg og de andre som hadde vært borte litt Stå utenfor selve plassen foran scenen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2022 #172554 Del Skrevet 30. juli 2022 Håper du ikke gikk glipp av favorittsangene dine da @Titania😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. juli 2022 #172555 Del Skrevet 30. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Håper du ikke gikk glipp av favorittsangene dine da @Titania😊 Ville jo gjerne se Mein teil der Till koker Flake da 🙈😅 Men til gjengjeld så har jo Till nesten vimset borti meg med hånda, så får leve litt på det i steden 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2022 #172556 Del Skrevet 30. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Ville jo gjerne se Mein teil der Till koker Flake da 🙈😅 Men til gjengjeld så har jo Till nesten vimset borti meg med hånda, så får leve litt på det i steden 😬 Jippi 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 30. juli 2022 #172557 Del Skrevet 30. juli 2022 Athena Catalina skrev (2 timer siden): Av alle ting å diskutere, så er det nå en tråd om hvordan man tørker seg i ræva 🤣 Så for meg en artikkel i nettavisen eller dagbladet; "Du har tørket deg feil i rompa hele livet". 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. juli 2022 #172558 Del Skrevet 30. juli 2022 Satt noen nordmenn og diskuterte her. «Trønderne mistet Rammstein fordi det ikke var plass. Og hva fikk de tilbake? Justin Bieber!» Før de lo en hånlig latter 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 30. juli 2022 #172559 Del Skrevet 30. juli 2022 18 minutter siden, Anonymburker said: Så for meg en artikkel i nettavisen eller dagbladet; "Du har tørket deg feil i rompa hele livet". "700 000 rammes hvert år" "Er DU i faresonen?" "Sjekk faresignalene" 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juli 2022 #172560 Del Skrevet 30. juli 2022 Anonymburker skrev (22 minutter siden): Så for meg en artikkel i nettavisen eller dagbladet; "Du har tørket deg feil i rompa hele livet". Husker den filmen hvor folk brukte skjell istedenfor toalettpapir lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå