Helene Skrevet 29. juli 2022 #172321 Del Skrevet 29. juli 2022 Har fått sambo ut av huset i kveld. Senker skuldrene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172322 Del Skrevet 29. juli 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Hørtes ubehagelig ut i grunn. Tror de har fast snacks tid når vi har middag. Men så mange tunge og varme måltider. Ikke sikkert ris + vegetarmat f.eks. er tyngre enn brødskiver for så vidt 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli 2022 #172323 Del Skrevet 29. juli 2022 Just now, Entern said: Det typiske var jo at på bygda startet arbeidsdagen ved soloppgang og varte til solnedgang så 12 var ca midt på dagen 😅 De hadde gjerne flere mindre måltid i løpet av dagen 😅 Sant. Min bestefar var både bonde og butikkemedarbeider. Så han jobbet fra morgen til kveld. Startet med å fore dyra, så til butikken og så tilbake til dyra igjen. Jeg har skyhøy respekt for bønder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 29. juli 2022 #172324 Del Skrevet 29. juli 2022 Katten kom inn, og tigger igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. juli 2022 #172325 Del Skrevet 29. juli 2022 Ikke sta nok til å droppe fredagsgodtet i dag heller....er det ikke bare lørdager potetgull er tillatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172326 Del Skrevet 29. juli 2022 SVK skrev (3 minutter siden): Sant. Min bestefar var både bonde og butikkemedarbeider. Så han jobbet fra morgen til kveld. Startet med å fore dyra, så til butikken og så tilbake til dyra igjen. Jeg har skyhøy respekt for bønder. Jeg og 😊 respekt for bønder altså 😊 Farfar var bonde, morfar småbruker og snekker 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172327 Del Skrevet 29. juli 2022 Millimani skrev (1 minutt siden): Ikke sta nok til å droppe fredagsgodtet i dag heller....er det ikke bare lørdager potetgull er tillatt? Nesten litt trist at nå som vi er voksne kan vi ete godteri når vi vil…mister litt av magien…🤪😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. juli 2022 #172328 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (42 minutter siden): Nesten litt trist at nå som vi er voksne kan vi ete godteri når vi vil…mister litt av magien…🤪😅 Ja, ikke sant. Burde funnet noe bedre enn potetgull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172329 Del Skrevet 29. juli 2022 Millimani skrev (1 minutt siden): Ja, ikke sant. Burde funnet noe bedre enn potetgull Synes potetgull er best med dip, helst noe taco relatert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli 2022 #172330 Del Skrevet 29. juli 2022 Sykt mye mygg her 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172331 Del Skrevet 29. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Sykt mye mygg her 🤪 Huff å fy 🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. juli 2022 #172332 Del Skrevet 29. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Sykt mye mygg her 🤪 Er du i sveriget nå? Konserten er i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli 2022 #172333 Del Skrevet 29. juli 2022 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Er du i sveriget nå? Konserten er i morgen? Hjemme enda 😊 Drar i morgen, og hjem natt til søndag 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172334 Del Skrevet 29. juli 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Hjemme enda 😊 Drar i morgen, og hjem natt til søndag 😅 Håper du får en fin ferietur 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli 2022 #172335 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Håper du får en fin ferietur 😊 Blir vel mer svipptur 🙈😅 Men takk 😁 Jeg gleder meg noe sinnsykt, men samtidig er det ganske skremmende hvor stort det er, og i den forstand dønn alene 🤪 Tror ullevi tar rundt 70000 pers 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172336 Del Skrevet 29. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Blir vel mer svipptur 🙈😅 Men takk 😁 Jeg gleder meg noe sinnsykt, men samtidig er det ganske skremmende hvor stort det er, og i den forstand dønn alene 🤪 Tror ullevi tar rundt 70000 pers 🤪 Oi det blir digert 😳😅 Største konsert jeg har vært på var Iron Maiden på Oslo Spektrum for 20+ år siden og tror ikke det var SÅ mange publikum da😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli 2022 #172337 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Oi det blir digert 😳😅 Største konsert jeg har vært på var Iron Maiden på Oslo Spektrum for 20+ år siden og tror ikke det var SÅ mange publikum da😅 Det er jo ikke noe sted i Norge de arrangerer konserter med så mange nå, så vil jo ikke tro det var da heller 😅 Sykt stort - og konsertene idag og i morgen sier de er utsolgt. Planen min er å forsøke være inne på arenaen ganske tidlig, kanskje man gjør seg litt "kjent" 😅 Har jo 2 timer fra konserten er slutt til bussen går, så har det jo ikke travelt. Men mine bein som ikke er SÅ glad i å stå lenge, da er det nok greit å ha litt tid på seg også 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli 2022 #172338 Del Skrevet 29. juli 2022 Myggstikk på kinnet 🤦♀️ Jeg kapitulerte og gikk inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172339 Del Skrevet 29. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke noe sted i Norge de arrangerer konserter med så mange nå, så vil jo ikke tro det var da heller 😅 Sykt stort - og konsertene idag og i morgen sier de er utsolgt. Planen min er å forsøke være inne på arenaen ganske tidlig, kanskje man gjør seg litt "kjent" 😅 Har jo 2 timer fra konserten er slutt til bussen går, så har det jo ikke travelt. Men mine bein som ikke er SÅ glad i å stå lenge, da er det nok greit å ha litt tid på seg også 😛 Nei tror det var nærmere 10,000 😅 jeg og kompisene hadde sitteplass 😊 Høres ut som god ide 😀 kan jo hende du kan finne en sitteplass? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli 2022 #172340 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Nei tror det var nærmere 10,000 😅 jeg og kompisene hadde sitteplass 😊 Høres ut som god ide 😀 kan jo hende du kan finne en sitteplass? 😊 Jeg har ståplass foran scenen sånnsett - men med å være tidlig ute bør det vel gå an å sitte litt på "planen" der før det blir fullt 😅 Sniker på snapkartet idag også for å se derfra og fy f**n så sjukt mye folk 😅 Siden jeg blir ganske sliten i hodet av litt større folkemengder, sover jeg vel hele søndagen 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå