Gjest Cid Skrevet 27. juli 2022 #172001 Del Skrevet 27. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): 😉 . Du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. juli 2022 #172002 Del Skrevet 27. juli 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Eller begynner å rette på skrivefeil Ja, og når de kommer med hersketeknikker. Entern skrev (2 minutter siden): Med mindre det er jeg som gjør det 😎 Har ikke sett du gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #172003 Del Skrevet 27. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): . Du mente? Bare tullet med den der rette på skrivefeil tingen med å putte punktum i setningen din. 😀 bare på gøy 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 27. juli 2022 #172004 Del Skrevet 27. juli 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Eller begynner å rette på skrivefeil Ja! 😄 Spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #172005 Del Skrevet 27. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Ja, og når de kommer med hersketeknikker. Har ikke sett du gjør det. Hersketeknikker er verst 😡 Ikke så mye nå. Når jeg var nyere, pleide jeg å gå direkte dit når folk begynte med hersketeknikker, andre uærlige diskusjonsfoormer osv. Da skrev jeg f o a d eller f u eller f o eller bare «føkk deg og» eller noe sånn 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. juli 2022 #172006 Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) Athena Catalina skrev (På 27.7.2022 den 19.59): Begynner man med personangrep og brukerdebatt, da har man tapt. Entern skrev (På 27.7.2022 den 20.10): Sommerferie? Sommerslepp for troll? Veldig mye trolletråder. Veldig mye sånn «ha ha kvinner suger., haha kvinner over 18 suger., ha ha rasisme.,» osv. dritt tråder nå. huff 😓😢 Ja faktisk, godt poeng 😊 Jepp. Fikk litt lyst til å legge ved utdrag. Here we go Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #172007 Del Skrevet 27. juli 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Jepp. Fikk litt lyst til å legge ved utdrag. Here we go Verste er at sånne kjipe troll får likes ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. juli 2022 #172008 Del Skrevet 27. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Verste er at sånne kjipe troll får likes ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️ Ja, helt utrolig. Sikkert samme person også som har skrevet alle kommentarene 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #172009 Del Skrevet 27. juli 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Ja, helt utrolig. Sikkert samme person også som har skrevet alle kommentarene 😂 Det er godt mulig 😕 Masse tråder jeg holder meg unna for å passe på blodtrykket 🙁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. juli 2022 #172010 Del Skrevet 27. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Det er godt mulig 😕 Masse tråder jeg holder meg unna for å passe på blodtrykket 🙁 Forståelig. Jeg gidder bare ikke å svare slike mennesker. Jeg bruker ikke tiden min på spydige folk som fisker etter reaksjoner. Full ignorering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. juli 2022 #172011 Del Skrevet 27. juli 2022 Tvillingsjel skrev (10 minutter siden): Jepp. Fikk litt lyst til å legge ved utdrag. Here we go Helt utrolig hva folk kan få seg til å skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. juli 2022 #172012 Del Skrevet 27. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Helt utrolig hva folk kan få seg til å skrive. Jepp. Det går litt i bølger har jeg merket. Plutselig får jeg bare hyggelige kommentarer, og vips får jeg flere stygge kommentarer på samme dag. Katta blir plutselig sluppet ut av sekken. Heldigvis hever jeg meg over det. Gidder ikke å bry meg, og i alle fall ikke gi det noe oppmerksomhet. Det er nok oppmerksomhet de vil ha, eller en reaksjon. Den får de ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 27. juli 2022 #172013 Del Skrevet 27. juli 2022 Tvillingsjel skrev (4 minutter siden): Jepp. Det går litt i bølger har jeg merket. Plutselig får jeg bare hyggelige kommentarer, og vips får jeg flere stygge kommentarer på samme dag. Katta blir plutselig sluppet ut av sekken. Heldigvis hever jeg meg over det. Gidder ikke å bry meg, og i alle fall ikke gi det noe oppmerksomhet. Det er nok oppmerksomhet de vil ha, eller en reaksjon. Den får de ikke. Men føler du at det blir verre på kvelden, eller i helgene? Eller innbiller jeg meg det? 😄 Høy trollfare på sene helge kvelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. juli 2022 #172014 Del Skrevet 27. juli 2022 StellaNova skrev (1 minutt siden): Men føler du at det blir verre på kvelden, eller i helgene? Eller innbiller jeg meg det? 😄 Høy trollfare på sene helge kvelder. Det har jeg ikke tenkt over, så vet faktisk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. juli 2022 #172015 Del Skrevet 27. juli 2022 Jeg var der inne og på den andre tråden om mobbere. Jeg ser virkelig illrødt når folk sier at mobbeofre bare skal ta seg en bolle og la være å tenke på det de har opplevd, som om det er så forbasket enkelt 🤦🏼♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #172016 Del Skrevet 27. juli 2022 Peanut skrev (Akkurat nå): Jeg var der inne og på den andre tråden om mobbere. Jeg ser virkelig illrødt når folk sier at mobbeofre bare skal ta seg en bolle og la være å tenke på det de har opplevd, som om det er så forbasket enkelt 🤦🏼♀️ Mobbere er det verste jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. juli 2022 #172017 Del Skrevet 27. juli 2022 Tvillingsjel skrev (28 minutter siden): Jepp. Fikk litt lyst til å legge ved utdrag. Here we go Herremin så mye frekt Skjønner du reagerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. juli 2022 #172018 Del Skrevet 27. juli 2022 2 minutter siden, Entern said: Mobbere er det verste jeg vet. Det er det for meg og. Jeg bodde på et område i Oslo hele skolegangen og nesten hele skolegangen ble ødelagt av mobbing. Nå bor jeg et annet sted og er sjeleglad jeg aldri har møtt på noen av dem igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. juli 2022 #172019 Del Skrevet 27. juli 2022 Peanut skrev (9 minutter siden): Jeg var der inne og på den andre tråden om mobbere. Jeg ser virkelig illrødt når folk sier at mobbeofre bare skal ta seg en bolle og la være å tenke på det de har opplevd, som om det er så forbasket enkelt 🤦🏼♀️ Sånne tråder er så giftige, skulle jeg lest sånt hver dag så tror jeg at jeg hadde dødd ungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli 2022 #172020 Del Skrevet 27. juli 2022 @Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå