Nymerïa Skrevet 24. juli 2022 #171641 Del Skrevet 24. juli 2022 Jeg og guttungen har nettopp vært på indisk restaurant. Jeg sa til han at han burde spise mer av maten enn han i utgangspunktet hadde lyst til, ellers så ville vi få spørsmål om maten ikke var god. Da tyller han sannelig i seg alt sammen med forklaringa at han ikke ville at kelneren skulle bli lei seg. Jeg lurer på om dette fungerer hjemme også hvis vi bare ansetter en kelner. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juli 2022 #171642 Del Skrevet 24. juli 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Visste ikke at de kom til Norge nå engang. Ellers skulle jeg prøvd å få tak i billett Jeg gadd ikke å prøve en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. juli 2022 #171643 Del Skrevet 24. juli 2022 Jeg vurderer stikke "svipptur" til Gøteborg til helgen for å se Rammstein 🙈 Det er fortsatt ledige billetter der, og jeg angrer sykt på at jeg ikke har billett til idag. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. juli 2022 #171644 Del Skrevet 24. juli 2022 NymeriaRhoynar skrev (8 minutter siden): Jeg og guttungen har nettopp vært på indisk restaurant. Jeg sa til han at han burde spise mer av maten enn han i utgangspunktet hadde lyst til, ellers så ville vi få spørsmål om maten ikke var god. Da tyller han sannelig i seg alt sammen med forklaringa at han ikke ville at kelneren skulle bli lei seg. Jeg lurer på om dette fungerer hjemme også hvis vi bare ansetter en kelner. Indisk mat er så godt 😋😋😋 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. juli 2022 #171645 Del Skrevet 24. juli 2022 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Åå det er godt.. og ost og løk. Elsker ost og løk-pottis🥰 Ja jeg og 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 24. juli 2022 #171646 Del Skrevet 24. juli 2022 Klarte nettopp 3.30 i "Planken". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. juli 2022 #171647 Del Skrevet 24. juli 2022 16 minutter siden, NymeriaRhoynar said: Jeg og guttungen har nettopp vært på indisk restaurant. Jeg sa til han at han burde spise mer av maten enn han i utgangspunktet hadde lyst til, ellers så ville vi få spørsmål om maten ikke var god. Da tyller han sannelig i seg alt sammen med forklaringa at han ikke ville at kelneren skulle bli lei seg. Jeg lurer på om dette fungerer hjemme også hvis vi bare ansetter en kelner. En flott gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. juli 2022 #171648 Del Skrevet 24. juli 2022 45 minutter siden, Ghostface said: Misunner de som er på Rammstein konsert, og savner lockdowntiden. Skjønner at det er leit når man savner lockdowntiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. juli 2022 #171649 Del Skrevet 24. juli 2022 Entern skrev (52 minutter siden): Så hyggelig gjort av deg 😊😊😊 Liker å være snill mot de jeg er glad i NymeriaRhoynar skrev (26 minutter siden): Jeg og guttungen har nettopp vært på indisk restaurant. Jeg sa til han at han burde spise mer av maten enn han i utgangspunktet hadde lyst til, ellers så ville vi få spørsmål om maten ikke var god. Da tyller han sannelig i seg alt sammen med forklaringa at han ikke ville at kelneren skulle bli lei seg. Jeg lurer på om dette fungerer hjemme også hvis vi bare ansetter en kelner. Eventuelt be om å få med restene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 24. juli 2022 #171650 Del Skrevet 24. juli 2022 SVK skrev (5 minutter siden): Skjønner at det er leit når man savner lockdowntiden. Ja da var man i det minste på samme nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. juli 2022 #171651 Del Skrevet 24. juli 2022 Just now, Ghostface said: Ja da var man i det minste på samme nivå. Skjønner hva du mener og kjenner meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 24. juli 2022 #171652 Del Skrevet 24. juli 2022 SVK skrev (5 minutter siden): Skjønner hva du mener og kjenner meg igjen. Trist å høre, men samtidig en liten lettelse at det ikke er bare jeg som higer etter lockdown. Er misunnelig på de som drar på konserter og eventer, de som har noen å dra på slike ting med. Man blir lei av utenforskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. juli 2022 #171653 Del Skrevet 24. juli 2022 Ghostface skrev (21 minutter siden): Ja da var man i det minste på samme nivå. Så du vil at alle andre skal ha det kjipt og sitte hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 24. juli 2022 #171654 Del Skrevet 24. juli 2022 Har de fleste her sin siste ferieuke til uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. juli 2022 #171655 Del Skrevet 24. juli 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Har de fleste her sin siste ferieuke til uka? Jobber en uke til så en liten ekstraferie på en uke. Hatt 2,5. Deler opp.👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 24. juli 2022 #171656 Del Skrevet 24. juli 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Så du vil at alle andre skal ha det kjipt og sitte hjemme? Nei, sier bare at det var lettere. Trenger ikke å vri om på ting jeg sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. juli 2022 #171657 Del Skrevet 24. juli 2022 30 minutter siden, Ghostface said: Trist å høre, men samtidig en liten lettelse at det ikke er bare jeg som higer etter lockdown. Er misunnelig på de som drar på konserter og eventer, de som har noen å dra på slike ting med. Man blir lei av utenforskapet. Vi er nok en del på forumet som ikke merket forskjell på om det var lockdown ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. juli 2022 #171658 Del Skrevet 24. juli 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Vi er nok en del på forumet som ikke merket forskjell på om det var lockdown ja. Jeg merket ikke store forskjellen selv, har ikke stort behov for å være sosial hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. juli 2022 #171659 Del Skrevet 24. juli 2022 De fleste dager er lockdown for meg 😛 trives i eget selskap 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. juli 2022 #171660 Del Skrevet 24. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg merket ikke store forskjellen selv, har ikke stort behov for å være sosial hele tiden Samme, blir bare slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå