Gjest SVK Skrevet 20. juli 2022 #170961 Del Skrevet 20. juli 2022 Just now, Peanut said: Yip! ^^, Hvilken iphone har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2022 #170962 Del Skrevet 20. juli 2022 Peanut skrev (49 minutter siden): I dag Peanut som en stein i sengen og, som vanlig når Peanut våkner, så sjekker Peanut I dag var mobilen DØD Ingenting funket! Zip! Nada! Nothing!! Eeeeeeeeep! Peanut slengte på seg klærne og fra til trikkeholdeplassen der Peanut måtte vente 10 min på trikken Kom på trikken og den kjørte til bestemt destinasjon hvor Peanut hoppet av og pilte inn på destinasjonen. Peanut forklarte febrilsk til fyr i butikk hva som var greia og han sa mobilen kunne repareres, men at det ville kanskje ta LANG tid HAR IKKE TID ! ALT er på mobilen! I et stressmoment deluxe kjøper Peanut en ny fon med alt det som må gjøres og Peanuts gamle mobil blir reparert. Pris og sånt = ikke det Peanut trengte i dag! Peanut får vite at det kan ta en stund å reparere den gamle mobilen og drar hjem I en pytteliten stund er Peanut eier av en ny mobil — som varer til Peanut kommer inn døren hjemme og reparasjonen er ferdig og Peanut må heeele veien tilbake igjen for å hente sin «gamle» mobil. STRESS Får hentet mobil som nå fungerer som den skal, men da blir det noe rimelig dumt med to mobiler. Peanut får da levert inn den Peanut kjøpte og alt skjer som vanligvis skjer når man gjør sånt og så går Peanut fra butikken med sin gamle mobil Nå er Peanut hjemme og noe Og nå håper jeg at min gamle mobil fungerer fint i mange år! Så bra det gikk bra! innlegget er som en barnebok av vår tid😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. juli 2022 #170963 Del Skrevet 20. juli 2022 Just now, Hoppetaujenta said: For en fantastisk skolematvideo @SVK Er det virkelig så vanskelig å få til noe ordentlig for norske forhold? Japanerne kan skolemat! Da jeg så videoen tenkte jeg først: Dette er for godt til å være sant!. Men så sjekket jeg kommentarfeltet og flere der kunne bekrefte at japanerne virkelig er så gode på skolemat. Skulle absolutt ønske at norske barn fikk god og næringsrik mat til lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. juli 2022 #170964 Del Skrevet 20. juli 2022 2 minutter siden, Frøkenfryden said: innlegget er som en barnebok av vår tid😃 Vel, det hjelper med emojis for å vise følelsene ^^, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. juli 2022 #170965 Del Skrevet 20. juli 2022 5 minutter siden, SVK said: Hvilken iphone har du? iPhone 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juli 2022 #170966 Del Skrevet 20. juli 2022 Noe klikket med låsen da jeg låste sykkelen min. Så nå føler jeg meg som en tyv som har 10000 kombinasjoner å prøve for å få låst opp skiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2022 #170967 Del Skrevet 20. juli 2022 Titania skrev (7 minutter siden): Noe klikket med låsen da jeg låste sykkelen min. Så nå føler jeg meg som en tyv som har 10000 kombinasjoner å prøve for å få låst opp skiten Ånei😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juli 2022 #170968 Del Skrevet 20. juli 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Ånei😳 Jepp 😅 Og de på xxl finner ikke noe å kutte den med 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2022 #170969 Del Skrevet 20. juli 2022 SVK skrev (47 minutter siden): Japanerne kan skolemat! Da jeg så videoen tenkte jeg først: Dette er for godt til å være sant!. Men så sjekket jeg kommentarfeltet og flere der kunne bekrefte at japanerne virkelig er så gode på skolemat. Skulle absolutt ønske at norske barn fikk god og næringsrik mat til lunsj. Det er vel omtrent som at utlendinger ser på forhold ved en del norske fengsler og tror ikke sine øyne. "Er det et hotellrom?" ...og gir seg ende over når de hører hva det er... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juli 2022 #170970 Del Skrevet 20. juli 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er vel omtrent som at utlendinger ser på forhold ved en del norske fengsler og tror ikke sine øyne. "Er det et hotellrom?" ...og gir seg ende over når de hører hva det er... 🍣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. juli 2022 #170971 Del Skrevet 20. juli 2022 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Det er vel omtrent som at utlendinger ser på forhold ved en del norske fengsler og tror ikke sine øyne. "Er det et hotellrom?" ...og gir seg ende over når de hører hva det er... Sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. juli 2022 #170972 Del Skrevet 20. juli 2022 50 minutter siden, Peanut said: iPhone 12. Har selv 12 mini og håper min varer så mange år som mulig. Strålende fornøyd med denne telefonen. Synes de andre telefonene er for store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. juli 2022 #170973 Del Skrevet 20. juli 2022 Anonymburker skrev (1 time siden): Sprekt uansett. Lenge siden jeg har løpt så lange distanser. Syns en mil er mer enn nok. For kanskje seks år siden løp jeg 2 mil på 1 time og 45 minutt. Men da var formen bedre enn nå. Sliter med en leggskade så får ikke løpt så mye om dagen. Derfor er formen så som så. Bedre å ta det rolig hvis du har vondt i leggen, du kommer sikkert i bedre form igjen når skaden har gitt seg og du får trent mer. Jeg løp halvmaraton på 1 time og 45 min for 4 år siden, men formen er langt dårligere nå, hadde nok brukt minst 2 og en halv time nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170974 Del Skrevet 20. juli 2022 Peanut skrev (59 minutter siden): Vel, det hjelper med emojis for å vise følelsene ^^, Ja 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170975 Del Skrevet 20. juli 2022 Cid skrev (12 minutter siden): 🍣 En dag må du prøve sushi sjøl så du skjønner hvor godt det er Cid 🍣😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juli 2022 #170976 Del Skrevet 20. juli 2022 Vinkelsliper fikset låsen 🙈😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170977 Del Skrevet 20. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Vinkelsliper fikset låsen 🙈😅 Hurra 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. juli 2022 #170978 Del Skrevet 20. juli 2022 Ferdig med å male tak, skal bare male et par dører og flekke litt før jeg er ferdig for i dag🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170979 Del Skrevet 20. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ferdig med å male tak, skal bare male et par dører og flekke litt før jeg er ferdig for i dag🤯 Nå må du snart bytte brukernavn til Sinnamaler’n🤪😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juli 2022 #170980 Del Skrevet 20. juli 2022 SVK skrev (13 minutter siden): Har selv 12 mini og håper min varer så mange år som mulig. Strålende fornøyd med denne telefonen. Synes de andre telefonene er for store. Jeg har SE 3 Entern skrev (4 minutter siden): En dag må du prøve sushi sjøl så du skjønner hvor godt det er Cid 🍣😀 Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå