Gjest Athena Catalina Skrevet 20. juli 2022 #170941 Del Skrevet 20. juli 2022 Anonymburker skrev (10 minutter siden): De har nok fått solstikk! Ja, det er nok grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. juli 2022 #170942 Del Skrevet 20. juli 2022 Frøkenfryden skrev (42 minutter siden): Med mye morrooooo 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. juli 2022 #170943 Del Skrevet 20. juli 2022 Athena Catalina skrev (20 minutter siden): Folk er rare. Står i avisa at folk syns det er deilig, med hetebølge. Jeg syns det er deilig, men har ikke tid til å være ute i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. juli 2022 #170944 Del Skrevet 20. juli 2022 Driver og maler tak,men løp to mil i går så er sliten i dag, da blir det mange pauser 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170945 Del Skrevet 20. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Driver og maler tak,men løp to mil i går så er sliten i dag, da blir det mange pauser 😄 To mil!? Sprek kar!!!😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. juli 2022 #170946 Del Skrevet 20. juli 2022 Entern skrev (6 minutter siden): To mil!? Sprek kar!!!😄 Sorry sa feil, det var bare 1,5 mil. Men brukte 2 timer.😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170947 Del Skrevet 20. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Sorry sa feil, det var bare 1,5 mil. Men brukte 2 timer.😄 Da holder jeg fast ved min tidligere kommentar, med en liten forandring: Entern skrev (9 minutter siden): 1,5 mil!? Sprek kar!!!😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. juli 2022 #170948 Del Skrevet 20. juli 2022 Entern skrev (40 minutter siden): Da holder jeg fast ved min tidligere kommentar, med en liten forandring: Ja 1,5 var det jeg pleide å kalle en medium tur før, men nå føltes det langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170949 Del Skrevet 20. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja 1,5 var det jeg pleide å kalle en medium tur før, men nå føltes det langt Jeg vil kalle det langt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2022 #170950 Del Skrevet 20. juli 2022 lurven skrev (46 minutter siden): Sorry sa feil, det var bare 1,5 mil. Men brukte 2 timer.😄 😃👍🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. juli 2022 #170951 Del Skrevet 20. juli 2022 SJ NORD fikk nok et lokomotivhanvari i trøndelag inatt , nordlandsbanen, pasasjerene måtte sitte i timesvis i påventa av alternativ transport , buss i dette tilfelle , det er ikke lenge siden det stod ved majavatn heller , da var ventetiden på buss 2 timer , grunnen til dette er at NORD ikke har reservelokomotiver stående rundt , slik nsb/vy hadde , de hadde lokomotiver stående på flere plasser oppover i tilfelle at rutetoget skulle havarere , slik at lokomotivet i reserve kunne hente dem videre innen kort tid , Svenske Jærnvegan har ikke slike lokomotiv , de bruker heller penger på å omgjøre alle skiltene langs jernbanestrekningen i gulblåe farger for å markere seg som svensker , de har også innført samme praksis som i sverige , med kontantfrie kolletivtransport , slik at du kan hverken kjøpe billett på toget med kontanter eller handle i den restaurantprisa kafe-vognen med kontanter . norske myndigheter har gjort tydelig for alt av næringsliv i Norge at det alltid skal være kontantalternativ som betalingsmiddel , SJ NORD lever i Norge og følger svenske regler. dette bør ikke aksepteres , for det første bør de refundere billettene til de som blir sittende i togene deres i timesvis over den reisetiden som står påå billetten og for det andre bør de innføre norske regler for betaling så lenge de befinner seg i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. juli 2022 #170952 Del Skrevet 20. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. juli 2022 #170953 Del Skrevet 20. juli 2022 Jaja da ere finpussing igjen deretter finsparkling så lakkering i morgo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. juli 2022 #170954 Del Skrevet 20. juli 2022 (endret) I dag Peanut som en stein i sengen og, som vanlig når Peanut våkner, så sjekker Peanut I dag var mobilen DØD Ingenting funket! Zip! Nada! Nothing!! Eeeeeeeeep! Peanut slengte på seg klærne og fra til trikkeholdeplassen der Peanut måtte vente 10 min på trikken Kom på trikken og den kjørte til bestemt destinasjon hvor Peanut hoppet av og pilte inn på destinasjonen. Peanut forklarte febrilsk til fyr i butikk hva som var greia og han sa mobilen kunne repareres, men at det ville kanskje ta LANG tid HAR IKKE TID ! ALT er på mobilen! I et stressmoment deluxe kjøper Peanut en ny fon med alt det som må gjøres og Peanuts gamle mobil blir reparert. Pris og sånt = ikke det Peanut trengte i dag! Peanut får vite at det kan ta en stund å reparere den gamle mobilen og drar hjem I en pytteliten stund er Peanut eier av en ny mobil — som varer til Peanut kommer inn døren hjemme og reparasjonen er ferdig og Peanut må heeele veien tilbake igjen for å hente sin «gamle» mobil. STRESS Får hentet mobil som nå fungerer som den skal, men da blir det noe rimelig dumt med to mobiler. Peanut får da levert inn den Peanut kjøpte og alt skjer som vanligvis skjer når man gjør sånt og så går Peanut fra butikken med sin gamle mobil Nå er Peanut hjemme og noe Og nå håper jeg at min gamle mobil fungerer fint i mange år! Endret 20. juli 2022 av Peanut 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 20. juli 2022 #170955 Del Skrevet 20. juli 2022 lurven skrev (2 timer siden): Sorry sa feil, det var bare 1,5 mil. Men brukte 2 timer.😄 Sprekt uansett. Lenge siden jeg har løpt så lange distanser. Syns en mil er mer enn nok. For kanskje seks år siden løp jeg 2 mil på 1 time og 45 minutt. Men da var formen bedre enn nå. Sliter med en leggskade så får ikke løpt så mye om dagen. Derfor er formen så som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170956 Del Skrevet 20. juli 2022 Peanut skrev (27 minutter siden): I dag Peanut som en stein i sengen og, som vanlig når Peanut våkner, så sjekker Peanut I dag var mobilen DØD Ingenting funket! Zip! Nada! Nothing!! Eeeeeeeeep! Peanut slengte på seg klærne og fra til trikkeholdeplassen der Peanut måtte vente 10 min på trikken Kom på trikken og den kjørte til bestemt destinasjon hvor Peanut hoppet av og pilte inn på destinasjonen. Peanut forklarte febrilsk til fyr i butikk hva som var greia og han sa mobilen kunne repareres, men at det ville kanskje ta LANG tid HAR IKKE TID ! ALT er på mobilen! I et stressmoment deluxe kjøper Peanut en ny fon med alt det som må gjøres og Peanuts gamle mobil blir reparert. Pris og sånt = ikke det Peanut trengte i dag! Peanut får vite at det kan ta en stund å reparere den gamle mobilen og drar hjem I en pytteliten stund er Peanut eier av en ny mobil — som varer til Peanut kommer inn døren hjemme og reparasjonen er ferdig og Peanut må heeele veien tilbake igjen for å hente sin «gamle» mobil. STRESS Får hentet mobil som nå fungerer som den skal, men da blir det noe rimelig dumt med to mobiler. Peanut får da levert inn den Peanut kjøpte og alt skjer som vanligvis skjer når man gjør sånt og så går Peanut fra butikken med sin gamle mobil Nå er Peanut hjemme og noe Og nå håper jeg at min gamle mobil fungerer fint i mange år! Glad det ordnet seg bra med mobilen din Peanut 😊 Posten var en fryd å lese pga alle de fine emojiene 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. juli 2022 #170957 Del Skrevet 20. juli 2022 Just now, Entern said: Glad det ordnet seg bra med mobilen din Peanut 😊 Posten var en fryd å lese pga alle de fine emojiene 😀 Ja, jeg er sånn helt ærlig veldig glad for at den funker fint igjen Jeg så ikke frem til å måtte fikse og ordne masse. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. juli 2022 #170958 Del Skrevet 20. juli 2022 Så bra det ordnet seg for deg @Peanut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. juli 2022 #170959 Del Skrevet 20. juli 2022 Yip! ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2022 #170960 Del Skrevet 20. juli 2022 For en fantastisk skolematvideo @SVK Er det virkelig så vanskelig å få til noe ordentlig for norske forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå