Maskinfører Skrevet 20. juli 2022 #170841 Del Skrevet 20. juli 2022 Cid skrev (2 timer siden): Noen våken? Ja 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juli 2022 #170842 Del Skrevet 20. juli 2022 Skulle ønske sjefen ringte og sa at "idag tar vi fri" Litt mye dårlig søvn om dagen 😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 20. juli 2022 #170843 Del Skrevet 20. juli 2022 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Chronicles of Riddick?? Ja! Det var det 😄 Håper dere koser dere på tur! ❤️ Og jeg kan ikke beskrive hvor imponert jeg er over at du går tur med katten i bånd! 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. juli 2022 #170844 Del Skrevet 20. juli 2022 Mann er 35 år i dag 🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170845 Del Skrevet 20. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Mann er 35 år i dag 🥳🥳 Masse gratulasjoner til Mann fra Entern🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. juli 2022 #170846 Del Skrevet 20. juli 2022 Anonymburker skrev (9 timer siden): Sliten av varmen. Kan ikke den sola bare brenne?😜 Ikke klag på sola, er ikke så ofte vi har den 😅 Elsker de dagene jeg kan gå i kjole uten strømpebukse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. juli 2022 #170847 Del Skrevet 20. juli 2022 Jeg er blitt helt hekta på Love Island… 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. juli 2022 #170848 Del Skrevet 20. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Masse gratulasjoner til Mann fra Entern🥳🥳🥳 Han takker og bukker 😀 Eller mest takker 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170849 Del Skrevet 20. juli 2022 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Ikke klag på sola, er ikke så ofte vi har den 😅 Elsker de dagene jeg kan gå i kjole uten strømpebukse Der kom bergenseren frem 😅 God morgen🌿 Strange Doll 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. juli 2022 #170850 Del Skrevet 20. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Der kom bergenseren frem 😅 God morgen🌿 Strange Doll 😊 hahah ja, dukker opp litt fakter innimellom 😂 God morgen har du en fin morgen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. juli 2022 #170851 Del Skrevet 20. juli 2022 Entern skrev (2 timer siden): Selvfølgelig 😊🥰 Hvordan er det å gå tur med katt i bånd?😅 StellaNova skrev (16 minutter siden): Ja! Det var det 😄 Håper dere koser dere på tur! ❤️ Og jeg kan ikke beskrive hvor imponert jeg er over at du går tur med katten i bånd! 😮 Det er som å gå med hund, bare mange mange stopp, nesten hele tiden, og at turkamerat helst vil ut i høyt gress og tette kratt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. juli 2022 #170852 Del Skrevet 20. juli 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det er som å gå med hund, bare mange mange stopp, nesten hele tiden, og at turkamerat helst vil ut i høyt gress og tette kratt. Vi gikk også med katt i bånd før 😀🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170853 Del Skrevet 20. juli 2022 Strange Doll skrev (Akkurat nå): hahah ja, dukker opp litt fakter innimellom 😂 God morgen har du en fin morgen? Ja koser meg med kaffe og har ymse metalmusikk på ørepluggene Ellers driver jeg og jobber meg ferdig med en veldig enerverende serie journaler 😥 håper jeg blir ferdig i morgen i alle fall😥 Har du en fin morgen?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170854 Del Skrevet 20. juli 2022 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Det er som å gå med hund, bare mange mange stopp, nesten hele tiden, og at turkamerat helst vil ut i høyt gress og tette kratt. 😄 Også ganske rolig tempo innimellom alle avstikkerne inn i buskas og sånn, kan jeg tenke meg? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. juli 2022 #170855 Del Skrevet 20. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja koser meg med kaffe og har ymse metalmusikk på ørepluggene Ellers driver jeg og jobber meg ferdig med en veldig enerverende serie journaler 😥 håper jeg blir ferdig i morgen i alle fall😥 Har du en fin morgen?😊 Håper du kommer deg gjennom de Ja. Laget meg proteinvafler til frokost, nå skal jeg snart på trening før jeg skal ta en tur på shopping 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170856 Del Skrevet 20. juli 2022 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Håper du kommer deg gjennom de Ja. Laget meg proteinvafler til frokost, nå skal jeg snart på trening før jeg skal ta en tur på shopping Takk Det gjør jeg, er bare veldig tidkrevende Høres bra ut God trening og god shoppingtur Strange Doll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. juli 2022 #170857 Del Skrevet 20. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Takk Det gjør jeg, er bare veldig tidkrevende Høres bra ut God trening og god shoppingtur Strange Doll! Takk Jeg liker best å trene seeent på kveld, så det blir spennende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170858 Del Skrevet 20. juli 2022 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Takk Jeg liker best å trene seeent på kveld, så det blir spennende Ser frem til å høre om morgentreningseksperimentet er vellykket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. juli 2022 #170859 Del Skrevet 20. juli 2022 Entern skrev (5 minutter siden): 😄 Også ganske rolig tempo innimellom alle avstikkerne inn i buskas og sånn, kan jeg tenke meg? 😄 Ja, i går stod vi på samme plassen i 15minutter, mens i dag var det om å gjøre å inn dit jeg ikke har sjans å bevege meg. Bruker støvler, så han får gått litt i skog og kratt, men er ikke så fristende for meg å kravle helt inn i ei bjørk og noen enebærbusker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #170860 Del Skrevet 20. juli 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, i går stod vi på samme plassen i 15minutter, mens i dag var det om å gjøre å inn dit jeg ikke har sjans å bevege meg. Bruker støvler, så han får gått litt i skog og kratt, men er ikke så fristende for meg å kravle helt inn i ei bjørk og noen enebærbusker. Var katt på sporet av noe spiselig mon tro? 🤣 eller hadde katt bare funnet et perfekt gjemmested/hvilested? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå