Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170481 Del Skrevet 17. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja 😀 Fine episoder det mange fine hus og gods der sånn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2022 #170482 Del Skrevet 17. juli 2022 Entern skrev (35 minutter siden): Jeg tar en @Frøkenfryden og ser Vera på morgenkvisten 😊 Åå det er to ting som er blitt Frøkenfrydensk. Fin øl og vin og morgenkrim. Håper du koser deg! ps: Rundt 2014 var det å ta en Frøkenfryden å jobbe lenge utover ettermiddagen på kontoret. Brukt av kolleger. liker dette bedre🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170483 Del Skrevet 17. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170484 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (19 minutter siden): Fine episoder det mange fine hus og gods der sånn Ja og nydelige landskap 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170485 Del Skrevet 17. juli 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Åå det er to ting som er blitt Frøkenfrydensk. Fin øl og vin og morgenkrim. Håper du koser deg! ps: Rundt 2014 var det å ta en Frøkenfryden å jobbe lenge utover ettermiddagen på kontoret. Brukt av kolleger. liker dette bedre🥰 Visste ikke at du likte øl også men godt å høre 😀 Morgenkrim er veldig FrøkenFrydensk 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170486 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja den er og fin 😀 Jeg ser episoden Tuesday’s Child 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2022 #170487 Del Skrevet 17. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Visste ikke at du likte øl også men godt å høre 😀 Morgenkrim er veldig FrøkenFrydensk 😊😊😊 Neeei. Hater det, men du sier det. Ta en Frøkenfryden når du drikker litt fancy øl😃 Burde like, mann brygger jo Faktisk bok-krim her tror jeg, fått lagd kaffe, tiner solbærkefir til lapper. Mann må få superfrokost😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170488 Del Skrevet 17. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja og nydelige landskap 😀 Ja vakkert landskap i England beste krimmen kommer derfra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170489 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vakkert landskap i England beste krimmen kommer derfra Helt enig 😀 Jeg liker litt amerikansk krim og men først og fremst Raymond Chandler sine bøker 😀 (og Special Victims Unit men såååå deprimerende 😅🥲) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170490 Del Skrevet 17. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja den er og fin 😀 Jeg ser episoden Tuesday’s Child 😀 får se på den nå da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170491 Del Skrevet 17. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Neeei. Hater det, men du sier det. Ta en Frøkenfryden når du drikker litt fancy øl😃 Burde like, mann brygger jo Faktisk bok-krim her tror jeg, fått lagd kaffe, tiner solbærkefir til lapper. Mann må få superfrokost😀 Du hadde sikkert likt en øl jeg oppdaget for et års tid siden, en surøl med multer 😀 Å så snill du er med Mann, han er heldig altså 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2022 #170492 Del Skrevet 17. juli 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Ja den er og fin 😀 Jeg ser episoden Tuesday’s Child 😀 Husker den som bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170493 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): får se på den nå da Den er veldig trist men de fleste Vera episodene er jo det da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juli 2022 #170494 Del Skrevet 17. juli 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Åå det er to ting som er blitt Frøkenfrydensk. Fin øl og vin og morgenkrim. Håper du koser deg! ps: Rundt 2014 var det å ta en Frøkenfryden å jobbe lenge utover ettermiddagen på kontoret. Brukt av kolleger. liker dette bedre🥰 Du bruker å drikke øl og vin om morgenen? Maskinfører skrev (26 minutter siden): Fine episoder det mange fine hus og gods der sånn Anbefaler mord og mysterier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170495 Del Skrevet 17. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Husker den som bra! Ja den er bra Men min favoritt er den med den myrdede ekspolitimannen/sikkerhetsvakten, stor fan av en irsk skuespiller som er med der 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170496 Del Skrevet 17. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Helt enig 😀 Jeg liker litt amerikansk krim og men først og fremst Raymond Chandler sine bøker 😀 (og Special Victims Unit men såååå deprimerende 😅🥲) Ja noe amerikansk krim er jo fint likte Cold Case som gikk for noen år siden special victims unit har jeg sett på noen ganger Engelsk Vera Kriminalsjef Foyle Midtsumer Murders Poirot Sikkert flere jeg ikke kommer på i farta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170497 Del Skrevet 17. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Du bruker å drikke øl og vin om morgenen? Anbefaler mord og mysterier Ja mord og Mysterier er fantastisk 😀😀😀 Jeg og fattern refererer til den serien som Mysterier og Myrderier 😁😁😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2022 #170498 Del Skrevet 17. juli 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Du bruker å drikke øl og vin om morgenen? Anbefaler mord og mysterier Nei det var separate ting som er litt meg, ikke frokostvin😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juli 2022 #170499 Del Skrevet 17. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja mord og Mysterier er fantastisk 😀😀😀 Jeg og fattern refererer til den serien som Mysterier og Myrderier 😁😁😁 Men ikke vært like bra siden barnaby forlot den synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170500 Del Skrevet 17. juli 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Du bruker å drikke øl og vin om morgenen? Anbefaler mord og mysterier Ja gjør det er fin den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå