Entern Skrevet 16. juli 2022 #170441 Del Skrevet 16. juli 2022 Villfisker skrev (2 minutter siden): @Entern Du hadde rett 🙂 Så kult 😀 veldig rare og kule dyr det der 😀 Tror ikke jeg har sett de i det fri sjøl 😅😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juli 2022 #170442 Del Skrevet 16. juli 2022 jeg har fått meg en liten gjeng 🥰 Noen kjempehyggelige, helt ukjente 😊 og de har pølse i vaffel her 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juli 2022 #170443 Del Skrevet 16. juli 2022 Titania skrev (25 minutter siden): jeg har fått meg en liten gjeng 🥰 Noen kjempehyggelige, helt ukjente 😊 og de har pølse i vaffel her 😬 Hurra😀😀😀 Aldri prøvd pølse i vaffel, er det godt?😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juli 2022 #170444 Del Skrevet 16. juli 2022 Entern skrev (24 minutter siden): Hurra😀😀😀 Aldri prøvd pølse i vaffel, er det godt?😀😀😀 Kjempegodt 😁 Lars Winnerbäck driver og lurer folk her 😶 Sniker seg opp på scenen akkurat idet Melissa starter på sangen de har sammen - men han kom aldri ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. juli 2022 #170445 Del Skrevet 16. juli 2022 Athena Catalina skrev (4 timer siden): Ja. Muttern slutta å farge håret og så 20 år eldre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 16. juli 2022 #170446 Del Skrevet 16. juli 2022 Jeg har som dere kan se på bildet mitt ganske mye grått hår. Jeg synes det gir meg et intellektuelt preg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. juli 2022 #170447 Del Skrevet 16. juli 2022 2 hours ago, Villfisker said: Tenk at kommunen tar 80% av pensjonen til sykehjemsbeboere, og serverer drittmat. Det syns jeg er uverdig. Og det er bare en av mange ting. Det er da man ønsker å kunne bo hjemme så lenge som mulig, og heller ha hjemmetjenesten på besøk. Best om man har en mann/kone som kan hjelpe til 😞 En annen ting en Peanut ❤️ er bubble tea! 😃 Så i dag hadde Peanut en STOR bubble tea (sunrise med grassjelly, coconut Jelly og tapiocaperler) OG en liten bubble tea (taro med tapiocaperler). YUMS! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 16. juli 2022 #170448 Del Skrevet 16. juli 2022 Peanut skrev (41 minutter siden): Det er da man ønsker å kunne bo hjemme så lenge som mulig, og heller ha hjemmetjenesten på besøk. Best om man har en mann/kone som kan hjelpe til 😞 En annen ting en Peanut ❤️ er bubble tea! 😃 Så i dag hadde Peanut en STOR bubble tea (sunrise med grassjelly, coconut Jelly og tapiocaperler) OG en liten bubble tea (taro med tapiocaperler). YUMS! Det er helt sant. Burde være en selvfølge å la flest mulig bo lengst mulig hjemme. Ikke alle har noen dessverre. Tror jeg har sett noe sånt en gang, men aldri prøvd. Er vel melk i det meste av de greiene der? Entern skrev (3 timer siden): Så kult 😀 veldig rare og kule dyr det der 😀 Tror ikke jeg har sett de i det fri sjøl 😅😀 Første gang jeg ser dem i levende live. Var ganske gøy faktisk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juli 2022 #170449 Del Skrevet 16. juli 2022 Peanut skrev (46 minutter siden): Det er da man ønsker å kunne bo hjemme så lenge som mulig, og heller ha hjemmetjenesten på besøk. Best om man har en mann/kone som kan hjelpe til 😞 En annen ting en Peanut ❤️ er bubble tea! 😃 Så i dag hadde Peanut en STOR bubble tea (sunrise med grassjelly, coconut Jelly og tapiocaperler) OG en liten bubble tea (taro med tapiocaperler). YUMS! Villfisker skrev (2 minutter siden): Det er helt sant. Burde være en selvfølge å la flest mulig bo lengst mulig hjemme. Ikke alle har noen dessverre. Tror jeg har sett noe sånt en gang, men aldri prøvd. Er vel melk i det meste av de greiene der? Første gang jeg ser dem i levende live. Var ganske gøy faktisk 🙂 Bubble tea er kjempegodt 🥰 Anbefaler det masse 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juli 2022 #170450 Del Skrevet 16. juli 2022 Winnerbäck - WOW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2022 #170451 Del Skrevet 16. juli 2022 Entern skrev (2 timer siden): Hurra😀😀😀 Aldri prøvd pølse i vaffel, er det godt?😀😀😀 Pølse i vaffel.. somewhere Cids mind is exploding.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juli 2022 #170452 Del Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Pølse i vaffel.. somewhere Cids mind is exploding.. Har du smakt enda da? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2022 #170453 Del Skrevet 16. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Har du smakt enda da? 🙈 Nei😜 muligheten byr seg aldri når i Moss jooo🙁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juli 2022 #170454 Del Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Nei😜 muligheten byr seg aldri når i Moss jooo🙁 Hehe 😅 Får lage selv, da 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juli 2022 #170455 Del Skrevet 16. juli 2022 Kneet mitt er dumt, så måtte sitte litt. klager ikke på utsikten til scenen 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juli 2022 #170456 Del Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Pølse i vaffel.. somewhere Cids mind is exploding.. With happyness?🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2022 #170457 Del Skrevet 16. juli 2022 Titania skrev (47 minutter siden): Hehe 😅 Får lage selv, da 🙈 Jeg ser at jeg bør ta tak i dette😂👍😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2022 #170458 Del Skrevet 16. juli 2022 Entern skrev (43 minutter siden): With happyness?🤣 Or whipped.. cream 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. juli 2022 #170459 Del Skrevet 16. juli 2022 (endret) Pølseeee. Endret 16. juli 2022 av Kvakkekyllingen Uten vaffel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juli 2022 #170460 Del Skrevet 16. juli 2022 Peanut skrev (3 timer siden): Det er da man ønsker å kunne bo hjemme så lenge som mulig, og heller ha hjemmetjenesten på besøk. Best om man har en mann/kone som kan hjelpe til 😞 En annen ting en Peanut ❤️ er bubble tea! 😃 Så i dag hadde Peanut en STOR bubble tea (sunrise med grassjelly, coconut Jelly og tapiocaperler) OG en liten bubble tea (taro med tapiocaperler). YUMS! Jeg skal ikke på gamlehjem noensinne, jeg skal dø i leiligheten min mens jeg ser på en tv serie Entern skrev (1 time siden): With happyness?🤣 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå