Entern Skrevet 13. juli 2022 #169961 Del Skrevet 13. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Bare du ikke blir utestengt da Hadde det aldri skjedd så hadde du hatt 3 ekstra måneder på kg med innlegg og sikkert vært nærme 20.000 Too true 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 13. juli 2022 #169962 Del Skrevet 13. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Var veldig aktiv her da jeg starta her i fjor, var pga henne og @Lykke Li og @TheHairyToothfairy jeg trivdes så fort her Åå så snill du er ❤️ Cid skrev (1 minutt siden): Hun var mye aktiv her før du ble aktiv igjen her Ja vært mye på og av med meg de siste årene 😂 Cid skrev (1 minutt siden): Fortsatt veldig travelt liv? Bare du ikke blir utestengt da Hadde det aldri skjedd så hadde du hatt 3 ekstra måneder på kg med innlegg og sikkert vært nærme 20.000 Ja, vært myyye den siste tiden. Men satser på at det roer seg litt hvordan går det med deg? lurven skrev (2 minutter siden): Hvem er @Strange Doll aldri sett hu her før, eneste rare Dokka jeg har hørt om er den @Frøkenfryden nevnte Har vært veldig på og av her men har hatt bruker i nokså mange år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. juli 2022 #169963 Del Skrevet 13. juli 2022 lurven skrev (8 minutter siden): 10000 på under 6 mnd det er drøyt ass😁 Jeg har brukt 19 år på 19000 lizzm Ikke bra! I helga er jeg alene. Må kanskje tenke over livet og sy om en genser😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. juli 2022 #169964 Del Skrevet 13. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Too true 😆 Vil bli digg da om 10-15 år når folk sjekker hvem som har mest innlegg og jeg, du og @Frøkenfryden er på toppen sammen med @Hoppetaujenta 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. juli 2022 #169965 Del Skrevet 13. juli 2022 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Åå så snill du er ❤️ Ja vært mye på og av med meg de siste årene 😂 Ja, vært myyye den siste tiden. Men satser på at det roer seg litt hvordan går det med deg? Har vært veldig på og av her men har hatt bruker i nokså mange år Går bra her Har/skal dere på sommerferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 13. juli 2022 #169966 Del Skrevet 13. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Går bra her Har/skal dere på sommerferie? Ikke reist enda, men skal på ferie ja Du da? Skjer det noe spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. juli 2022 #169967 Del Skrevet 13. juli 2022 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ikke reist enda, men skal på ferie ja Du da? Skjer det noe spennende? Skal besøke søskenbarn ute hos onkel og Tante, de bor på forskjellige plasser i landet men de er alle hjemkommet for sommeren, alltid kjekt å treffe de Jeg har besøkt det huset siden jeg var baby 😅 Kjekt med et hus som har mye historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 13. juli 2022 #169968 Del Skrevet 13. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Skal besøke søskenbarn ute hos onkel og Tante, de bor på forskjellige plasser i landet men de er alle hjemkommet for sommeren, alltid kjekt å treffe de Jeg har besøkt det huset siden jeg var baby 😅 Kjekt med et hus som har mye historie Ja det blir nok stas Elsker hus med historie 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 13. juli 2022 #169969 Del Skrevet 13. juli 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Hvem er @Strange Doll aldri sett hu her før, eneste rare Dokka jeg har hørt om er den @Frøkenfryden nevnte Og hvem er så duuu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. juli 2022 #169970 Del Skrevet 13. juli 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Hvem er @Strange Doll aldri sett hu her før, eneste rare Dokka jeg har hørt om er den @Frøkenfryden nevnte Hun er fra Bergen og er ganske hyggelig. Ja, jeg kjenner henne også personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. juli 2022 #169971 Del Skrevet 13. juli 2022 lurven skrev (14 minutter siden): 😄 Rassmus Som i spøken Rasmus Wold har hatt i ett eller annet show. Faren mente han var oppkalt etter begge hullene til moren 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. juli 2022 #169972 Del Skrevet 13. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Hun er fra Bergen og er ganske hyggelig. Ja, jeg kjenner henne også personlig. Var det Bergen du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. juli 2022 #169973 Del Skrevet 13. juli 2022 Det tordner som ville søren rett over taket på jobb. Men ser tegn til blå himmel igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. juli 2022 #169974 Del Skrevet 13. juli 2022 Side 8500 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 13. juli 2022 #169975 Del Skrevet 13. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Hun er fra Bergen og er ganske hyggelig. Ja, jeg kjenner henne også personlig. Ja du har noen hemmeligheter på meg du😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. juli 2022 #169976 Del Skrevet 13. juli 2022 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ja du har noen hemmeligheter på meg du😅 Det har jeg på alle, personlighetstrekk fra langt arbeidsliv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. juli 2022 #169977 Del Skrevet 13. juli 2022 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Ja det blir nok stas Elsker hus med historie 🤩 Cid skrev (4 minutter siden): Kjekt med et hus som har mye historie Jeg og, var og besøkte fettern min en liten tur i juni, han driver familiegården (før var det onkel og før han bestefar, samme hus), og fettern har blitt bestefar 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 13. juli 2022 #169978 Del Skrevet 13. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Var det Bergen du bor? Det er der han hører hjemme 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 13. juli 2022 #169979 Del Skrevet 13. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Kjenner tre. Derfor synes jeg egentlig begrepet er litt dumt, det er tross alt et navn Ja, de som faktisk heter Harry, begynner nok å bli passe lei nå😬 Også har det jo en fryktelig stygg betydning Den opprinnelige meningen, altså. Gammelt uttrykk, som burde vaskes ut.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. juli 2022 #169980 Del Skrevet 13. juli 2022 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Det er der han hører hjemme 😄 Korrekt, fatter ikke åssen en så bergensk bergenser kan klare seg i andre deler av landet 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå