Frøkenfryden Skrevet 9. juli 2022 #169401 Del Skrevet 9. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg liker veldig godt å se på ting sammen med fattern også 😊 Mine ser ikkenoe krim, men vi ser sinnasnekkern og allsang på grensen😜 Må se krim alene, ingen vil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juli 2022 #169402 Del Skrevet 9. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Kastanjemannen Dansk miniserie på netflix. Knallbra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juli 2022 #169403 Del Skrevet 9. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Er forsiktig med å se ting sammen med min mor. Har sterkt i minne øyeblikk som den gangen vi så film sammen og jeg måtte forklare henne hva en fluffer er for noe. 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. juli 2022 #169404 Del Skrevet 9. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Knallbra Så bra 👍😀 Mamma elsker krim. Jeg også egentlig, men blir mest bøker. Har lest boka da, men siden du sier den er bra så stoler jeg på det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. juli 2022 #169405 Del Skrevet 9. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): Er forsiktig med å se ting sammen med min mor. Har sterkt i minne øyeblikk som den gangen vi så film sammen og jeg måtte forklare henne hva en fluffer er for noe. Jeg dauer 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juli 2022 #169406 Del Skrevet 9. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (10 minutter siden): Så bra 👍😀 Mamma elsker krim. Jeg også egentlig, men blir mest bøker. Har lest boka da, men siden du sier den er bra så stoler jeg på det 😄 Fikk faktisk med Mann på den!! Den er sjelden på krim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. juli 2022 #169407 Del Skrevet 9. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden): Det skjønner jeg godt Er hyggelig å være fler 🥰 Ja 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. juli 2022 #169408 Del Skrevet 9. juli 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Mine ser ikkenoe krim, men vi ser sinnasnekkern og allsang på grensen😜 Må se krim alene, ingen vil Jeg har sett krim med fattern i 30 år, blitt en slags tradisjon 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juli 2022 #169409 Del Skrevet 9. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg har sett krim med fattern i 30 år, blitt en slags tradisjon 😊 Stas! Ingen av mine foreldre vil. Og ikke Mann. Men koser meg alene også, min greie liksom.🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. juli 2022 #169410 Del Skrevet 9. juli 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Fikk faktisk med Mann på den!! Den er sjelden på krim! Ikke verst 🤣 Han her ligger på sofaen og slapper av 😄 Skal få lov til det for meg 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. juli 2022 #169411 Del Skrevet 9. juli 2022 Naboen har fest, de skåler og synger for full hals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juli 2022 #169412 Del Skrevet 9. juli 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Naboen har fest, de skåler og synger for full hals. Bra låtvalg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. juli 2022 #169413 Del Skrevet 9. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Bra låtvalg? Vil ikke si det, akkurat, akkurat nå synger de: Nei, så tykk du har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. juli 2022 #169414 Del Skrevet 9. juli 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Stas! Ingen av mine foreldre vil. Og ikke Mann. Men koser meg alene også, min greie liksom.🥰 Det er fint å ha egne greier også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2022 #169415 Del Skrevet 9. juli 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Er du så rystet? 😲 tror ikke det er så uvanlig. Jeg svømte og spiste sunt. Balanse😃👍🏻 Neida bare tullet litt,du blir ikkje alkis av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2022 #169416 Del Skrevet 9. juli 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Vil ikke si det, akkurat, akkurat nå synger de: Nei, så tykk du har blitt Litt harry låt, men sønnen min på 10 syns den er morsom😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2022 #169417 Del Skrevet 9. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (34 minutter siden): Nei 🤣 Kastanjemannen. Krim 😛 Høres ut som en fæl fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2022 #169418 Del Skrevet 9. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (30 minutter siden): Er forsiktig med å se ting sammen med min mor. Har sterkt i minne øyeblikk som den gangen vi så film sammen og jeg måtte forklare henne hva en fluffer er for noe. 😄😄 det kunne jeg forklart min mor uten problemer tror jeg, hun er ganske avslappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juli 2022 #169419 Del Skrevet 9. juli 2022 Athena Catalina skrev (6 minutter siden): Vil ikke si det, akkurat, akkurat nå synger de: Nei, så tykk du har blitt Liker at du er så kultivert at du skriver om tjukk til «tykk» 😃👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2022 #169420 Del Skrevet 9. juli 2022 Entern skrev (15 minutter siden): Jeg har sett krim med fattern i 30 år, blitt en slags tradisjon 😊 Lurer på om det er blitt en tradisjon for @TheHairyToothfairy å se filmer med fluffere med sin mor🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå