Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169161 Del Skrevet 8. juli 2022 Lacuna skrev (2 timer siden): Skjønner jeg godt! Har kjørt i sentrum av Oslo 1 gang, og da kjørte jeg feil avkjøring i Operatunnelen, og gjett hvem som endte med å kjøre innenfor ring 1 for å komme seg frem 😭 har aldri vært så livredd bak rattet, haha. Har heldigvis kjøpt leilighet rett ved ring 3, så der skal jeg tørre å kjøre Lite utfordrene å kjøre i deler av sentrum ja, mye enveiskjørte gater og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169162 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Akkurat nå har jeg så mye trøbbel med egne biler at jeg vil helst slippe. Kanskje jeg trenger tømme følelsene mine til en psykolog? Nytter ikke med hun andre for hun bruker bilsituasjonen min mot meg til mobbing. Mobbepsykolog😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 8. juli 2022 #169163 Del Skrevet 8. juli 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Skal komme en ny serie fra det universet Jeg vet, det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. juli 2022 #169164 Del Skrevet 8. juli 2022 Anonymburker skrev (19 minutter siden): Ja, savner Game of Thrones. Begynte ikke å se før 2013, og da så jeg de tre første sesongene på kort tid. Ble helt oppslukt, og den ble favorittserien min. Selvfølgelig skuffet over hvordan den endte til slutt. Begynte vel å se enda senere enn deg tror jeg 😅 Tok litt tid før jeg kom inn i det - med den dårlige konsentrasjonen jeg har var det litt tungt, men syns jevnt over serien var bra egentlig 🤔 Men husker fint lite av den nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #169165 Del Skrevet 8. juli 2022 Anonymburker skrev (3 minutter siden): Jeg vet, det blir spennende. Liker du ringenes herre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 8. juli 2022 #169166 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg tror jeg har blitt "avhengig" av jordbær. 🤣🫢😍🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 8. juli 2022 #169167 Del Skrevet 8. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Begynte vel å se enda senere enn deg tror jeg 😅 Tok litt tid før jeg kom inn i det - med den dårlige konsentrasjonen jeg har var det litt tungt, men syns jevnt over serien var bra egentlig 🤔 Men husker fint lite av den nå da Vanskelig å sette seg inn i alle familier, så skjønner det godt. Veldig mange karakterer å skulle ha kontroll på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 8. juli 2022 #169168 Del Skrevet 8. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Liker du ringenes herre? Ikke noen stor fan, men syns filmene var ok. Liker faktisk Hobbiten-filmene litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #169169 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Mobbepsykolog😲 Jah! Der sa du det! Uhørt! Skandale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169170 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Faktisk. Blir klinings av slikt. Og puling i baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169171 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Har virkelig nok barn nå Tannfeen er far til alle barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 8. juli 2022 #169172 Del Skrevet 8. juli 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Liker du ringenes herre? Jeg er Ringnes` Herre🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169173 Del Skrevet 8. juli 2022 Helene1982 skrev (2 timer siden): da anbefaler jeg heller adidasbukser fra 90-tallet der det var knapper på sidene: Går man med sånne får man hvertfall ikke flere barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169174 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Nah. Mere mere mere. Jeg høyner med 169 og en blodig biff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #169175 Del Skrevet 8. juli 2022 Tvillingsjel skrev (5 minutter siden): Jeg tror jeg har blitt "avhengig" av jordbær. 🤣🫢😍🤪 Skal vi kalle deg for Jordbær Matilde fremover? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 8. juli 2022 #169176 Del Skrevet 8. juli 2022 Tvillingsjel skrev (5 minutter siden): Jeg tror jeg har blitt "avhengig" av jordbær. 🤣🫢😍🤪 Det er veldig farlig. Min mor slapp meg løs uten tilsyn i en jordbæråker da jeg var 5. Jeg spiste så mye at jeg var "allergisk" (kastet opp) hver gang jeg spiste jordbær i 7 år etter det. ADVARSEL!!! ❌ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169177 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha ja, og at @lurven sover Sover?😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. juli 2022 #169178 Del Skrevet 8. juli 2022 Anonymburker skrev (7 minutter siden): Vanskelig å sette seg inn i alle familier, så skjønner det godt. Veldig mange karakterer å skulle ha kontroll på! Mildt sagt 😅 Husker noen navn, men om noen skal forklare en eller annen hendelse, så er det helt blankt, selv om jeg husker detaljer når folk forklarer 🤪 Men musikken, den husker man ganske mye av 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 8. juli 2022 #169179 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Går man med sånne får man hvertfall ikke flere barn Du får mellom 6 og 9 barn i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #169180 Del Skrevet 8. juli 2022 Anonymburker skrev (5 minutter siden): Jeg er Ringnes` Herre🤣 Christian Ringnes sin selvbiografi 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå