Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169021 Del Skrevet 8. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Da har du masse å gjøre fremover 😄 Det blir sikkert fint etterpå 👍 Ja. Men bare igjennom. Skal ikke bo der. Kjører forbi til Lindesnes Ja, blir en del å gjøre, lang kjøretur på dere da, hvor lenge skal dere være der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. juli 2022 #169022 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (42 minutter siden): Hvem skal du se/høre? Lars Winnerbäck og Melissa Horn Har litt lyst til å se madrugada om noen uker også, men samtidig vet jeg ikke om jeg vil ta med råd til det for å se de alene 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #169023 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Ja, blir en del å gjøre, lang kjøretur på dere da, hvor lenge skal dere være der Jepp. Masse kjøring 😆 Men er helt greit. Får bytte på litt. Har leid hytte en uke. Men skal videre nordover etterpå så blir enda mer kjøring 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169024 Del Skrevet 8. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Jepp. Masse kjøring 😆 Men er helt greit. Får bytte på litt. Har leid hytte en uke. Men skal videre nordover etterpå så blir enda mer kjøring 😁 Ja hvis man kan bytte på er det jo greit, skal dere nordover på vestlandet etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #169025 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Ja hvis man kan bytte på er det jo greit, skal dere nordover på vestlandet etterpå? Tror ikke det blir tid til vestlandet desverre Skal opp til Nordland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169026 Del Skrevet 8. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Tror ikke det blir tid til vestlandet desverre Skal opp til Nordland Fra Lindesnes til Nordland 😲 det er vel 200 mil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #169027 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Fra Lindesnes til Nordland 😲 det er vel 200 mil? Nja, mindre enn det. 140 mil omtrent 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169028 Del Skrevet 8. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Nja, mindre enn det. 140 mil omtrent 😛 Innom Oslo? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 8. juli 2022 #169029 Del Skrevet 8. juli 2022 Titania skrev (26 minutter siden): Lars Winnerbäck og Melissa Horn Har litt lyst til å se madrugada om noen uker også, men samtidig vet jeg ikke om jeg vil ta med råd til det for å se de alene 😅 MADRUGADA. ❤️ Så undervurdert. har ikke fått med meg at de har kommet med nytt album i år!!! Så nå skal jeg sette meg ned å lytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #169030 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Innom Oslo? 😃 Kjører gjennom Oslo. Tror ikke vi skal inn i byen 🤣 Kvakken tør ikke kjøre der 😱 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. juli 2022 #169031 Del Skrevet 8. juli 2022 Lacuna skrev (2 minutter siden): MADRUGADA. ❤️ Så undervurdert. har ikke fått med meg at de har kommet med nytt album i år!!! Så nå skal jeg sette meg ned å lytte. Det eneste jeg har likt tidligere er egentlig bare "the kids are on high street", men samtidig har jeg begynt å høre og like mer og mer Og jeg har liksom lyst til å se de, men vet ikke om noen andre jeg kjenner som kunne tenke seg dit. Og det ER ikke så morsomt med konserter alene Litt sånn med A-ha også - som egentlig var hele årsaken til at jeg kjøpte festivalpass til idyllfestivalen tidligere i år, selv om det selvsagt var fler jeg likte der også 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. juli 2022 #169032 Del Skrevet 8. juli 2022 Men ser jo nå at lørdagspassene er utsolgt siden sist jeg sjekket, så da ble det vel plutselig ikke noe "sak" 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169033 Del Skrevet 8. juli 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Kjører gjennom Oslo. Tror ikke vi skal inn i byen 🤣 Kvakken tør ikke kjøre der 😱 🤣 Knapt jeg heller😂 Si fra om du trenger kaffe da😃😂Bor jo utenfor vettu Endret 8. juli 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169034 Del Skrevet 8. juli 2022 @Kvakkekyllingen kom på at jeg visst jobber😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #169035 Del Skrevet 8. juli 2022 Lacuna skrev (13 minutter siden): MADRUGADA. ❤️ Så undervurdert. har ikke fått med meg at de har kommet med nytt album i år!!! Så nå skal jeg sette meg ned å lytte. Blir ikke helt det samme uten Robert 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #169036 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Knapt jeg heller😂 Si fra om du trenger kaffe da😃😂Bor jo utenfor vettu Haha. Ååå. Jeg kan komme bort på jobben din og drikke kaffe 😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169037 Del Skrevet 8. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Haha. Ååå. Jeg kan komme bort på jobben din og drikke kaffe 😁👍 DER er det nok chill i juli🥰 mine dager ialle fall. Deilig etter crazy år. Vi har nespressomaskin😃👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169038 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Blir ikke helt det samme uten Robert 😕 Nei😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #169039 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): DER er det nok chill i juli🥰 mine dager ialle fall. Deilig etter crazy år. Vi har nespressomaskin😃👍🏻 Jeg kan komme på jobben og skape masse hodebry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169040 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg kan komme på jobben og skape masse hodebry Du er litt for gammel for min avdeling🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå