Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169001 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Har ikke hørt noe fra @Entern på en stund, er bekymret for at han kan ha havnet i en bestefar/kinamann trilogi Ånei, de har skjenket ham! Barnevernspedagoger nå til dags!😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169002 Del Skrevet 8. juli 2022 Lacuna skrev (2 minutter siden): Salisyl er vel litt heftig shit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #169003 Del Skrevet 8. juli 2022 Lacuna skrev (1 minutt siden): Nå er ikke jeg noe ekspert på innholdsfortegnelser, men jeg antar det er noe her som du reagerer på. Ingen anelse 😅 holder meg heller til de jeg vet går greit å bruke fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #169004 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Har ikke hørt noe fra @Entern på en stund, er bekymret for at han kan ha havnet i en bestefar/kinamann trilogi Kommenterte jo for 2 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169005 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg var så mye tørr på lepper før. Økte vanninntaket og aldri tørr mer👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169006 Del Skrevet 8. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Kommenterte jo for 2 timer siden Vi fjaser litt, pga. det siste han sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 8. juli 2022 #169007 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Salisyl er vel litt heftig shit Ja, det har du rett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169008 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ånei, de har skjenket ham! Barnevernspedagoger nå til dags!😲 Kan ikke stole på de, kinamenn er enda verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169009 Del Skrevet 8. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Kommenterte jo for 2 timer siden 2 timer borte er lenge for han, og han var litt småfull på trikken sammen med en bestefar/barnevernspedagog og en kinamann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. juli 2022 #169010 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg er avhengig av leppepomade, leppene blir tørre om jeg ikke bruker det jevnlig (og jeg snakker om munnen , sånn at ingen skal misforstå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #169011 Del Skrevet 8. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Jeg er avhengig av leppepomade, leppene blir tørre om jeg ikke bruker det jevnlig (og jeg snakker om munnen , sånn at ingen skal misforstå) Er det det samme som lypsyl egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. juli 2022 #169012 Del Skrevet 8. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Er det det samme som lypsyl egentlig? Ja, det finnes mange forskjellige type leppepomader og Lypsyl er en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #169013 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Hva skal du gjøre i helgen da Passe barn og pakke til ferie sikkert 😆 Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #169014 Del Skrevet 8. juli 2022 Lacuna skrev (1 time siden): Yaaay! 🤩 Merker hvor mye mer jeg setter pris på helgen nå som jeg ikke er student lengre 😅 Jeg også 😄 Eller, var egentlig godt da også Men ikke helt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #169015 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Det er vanskelig å sommerpakke!! Klær til dagesvis med 25 c eller 15 c liksom😳 Ja. Aner ikke hvordan været blir. Her er det grisevær men håper det blir sol når vi kommer lenger sør 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169016 Del Skrevet 8. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Passe barn og pakke til ferie sikkert 😆 Du da? Når drar dere? Skal bare trene litt, gjøre klart til oppussing og grille!🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #169017 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Når drar dere? Skal bare trene litt, gjøre klart til oppussing og grille!🥳 Vi drar faktisk ikke før neste lørdag 😆 Men arbeider hele uken som kommer så må nok begynne å pakke litt 😛 Hvor skal dere pusse opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #169018 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg begynte med lypsyl fordi jeg drev og bet meg på leppene hele tiden helt til det ikke var mye igjen å bite i og det begynte å svi o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #169019 Del Skrevet 8. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Vi drar faktisk ikke før neste lørdag 😆 Men arbeider hele uken som kommer så må nok begynne å pakke litt 😛 Hvor skal dere pusse opp? Male en del i stuen og entreen, alt er panel, så det tar tid, og så skal jeg fjerne noen stygge Lister og flytte litt på noen kabler og sånn Skal dere til Kristiansand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #169020 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Male en del i stuen og entreen, alt er panel, så det tar tid, og så skal jeg fjerne noen stygge Lister og flytte litt på noen kabler og sånn Skal dere til Kristiansand? Da har du masse å gjøre fremover 😄 Det blir sikkert fint etterpå 👍 Ja. Men bare igjennom. Skal ikke bo der. Kjører forbi til Lindesnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå