Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #168801 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Hun vil sikkert få inn litt trim🙂 Da er det best å bruke noe som ikke er el Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juli 2022 #168802 Del Skrevet 7. juli 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Liker ikke du sparkesykkel? Har ikke så god balanse på en vanlig sparkesykkel, så har ikke spesielt lyst til å prøve el - selv om den har bredere hjul. Trives med vanlig sykkel jeg - bruker den tross alt for både mosjon og å komme meg raskere rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #168803 Del Skrevet 7. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Da er det best å bruke noe som ikke er el Man får en del tril på el-sykkel og tror jeg altså, selv om det er hjelp også🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #168804 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Man får en del tril på el-sykkel og tror jeg altså, selv om det er hjelp også🙂 Men blir mer på en vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #168805 Del Skrevet 7. juli 2022 Jeg skal snart spise brownies 🤎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #168806 Del Skrevet 7. juli 2022 Athena Catalina skrev (36 minutter siden): Nå skal jeg ut en tur i sola og besøke skogens ro, snakkes Så deilig. Kos deg🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #168807 Del Skrevet 7. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Men blir mer på en vanlig? Ja. Men alt er jo relativt. El tar man kanskje mer i bruk og lenger tur og sånn🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #168808 Del Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg skal snart spise brownies 🤎 Elsker brownies🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juli 2022 #168809 Del Skrevet 7. juli 2022 8 minutter siden, Kvakkekyllingen said: Jeg skal snart spise brownies 🤎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #168810 Del Skrevet 7. juli 2022 Jeg får visst også kake🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #168811 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg får visst også kake🥰 Marsipankake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juli 2022 #168812 Del Skrevet 7. juli 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Da er det best å bruke noe som ikke er el Njæ. Om du skal sette elsykkel og elsparkesykkel opp mot hverandre, bør du nok se litt mer på hvordan de brukes 🙂 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Man får en del tril på el-sykkel og tror jeg altså, selv om det er hjelp også🙂 Absolutt trim av elsykkel, med mindre man kun sykler på flatmark 😅 Men der kan det jo være at andre fungerer annerledes enn min. Cid skrev (11 minutter siden): Men blir mer på en vanlig? Ca likt som vanlig om man sykler i variert terreng. Litt hjelp er det, men sykkelen sykler ikke for deg, du må tråkke uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #168813 Del Skrevet 7. juli 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Njæ. Om du skal sette elsykkel og elsparkesykkel opp mot hverandre, bør du nok se litt mer på hvordan de brukes 🙂 Absolutt trim av elsykkel, med mindre man kun sykler på flatmark 😅 Men der kan det jo være at andre fungerer annerledes enn min. Ca likt som vanlig om man sykler i variert terreng. Litt hjelp er det, men sykkelen sykler ikke for deg, du må tråkke uansett. Jeg ser på sånt som transportmiddel 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juli 2022 #168814 Del Skrevet 7. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg ser på sånt som transportmiddel 😛 Men hvor mange bruker elsparkesykkel til å sparke seg i vei, kontra de som bruker vanlig sparkesykkel? Greit at begge er transportmidler og heter sykkel, men bortsett fra det syns i hvertfall ikke jeg de kan sammenlignes. Det blir som å si at sykkel og moped er likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juli 2022 #168815 Del Skrevet 7. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Men hvor mange bruker elsparkesykkel til å sparke seg i vei, kontra de som bruker vanlig sparkesykkel? Greit at begge er transportmidler og heter sykkel, men bortsett fra det syns i hvertfall ikke jeg de kan sammenlignes. Det blir som å si at sykkel og moped er likt. Mente altså elsykkel og elsparkesykkel i det avsnittet der. De brukes forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #168816 Del Skrevet 7. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Men hvor mange bruker elsparkesykkel til å sparke seg i vei, kontra de som bruker vanlig sparkesykkel? Greit at begge er transportmidler og heter sykkel, men bortsett fra det syns i hvertfall ikke jeg de kan sammenlignes. Det blir som å si at sykkel og moped er likt. Jeg kunne tenkt å skaffe meg en vanlig sparkesykkel men jeg føler at det vil se rart ut, jeg ser ingen voksne som kjører rundt med vanlige sparkesykler liksom. Og den hadde nok ikke tålt vekten min uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #168817 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): Elsker brownies🤩 Det er godt ja 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #168818 Del Skrevet 7. juli 2022 SVK skrev (21 minutter siden): Bare kom og spis 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juli 2022 #168819 Del Skrevet 7. juli 2022 1 minutt siden, Kvakkekyllingen said: Bare kom og spis 😆 Det er ikke nei i min munn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #168820 Del Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Bare kom og spis 😆 Er det spesielle brownies? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå