Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Det er faktisk helt stille utenfor mitt hjem. Ikke en fugl eller gresshoppe.      Sover de?  :klo: 

:Nikke: De tok turen rundt svingen forbi månen og hjem til meg i stedet. Fikk en vakker konsert i 5- tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Bra ting? 🙂

Både og. Deilig med rolig dag, men har også klump i magen for hjem i morgen. Føler jeg har vært her lenge nok, men så er det hjem til ensomheten igjen. Ikke det, hatt den følelsen til en viss grad mens jeg har vært her også, men ikke like ille. Og det er jo fordi jeg ikke kan prate ordentlig om tingene som er vanskelig, fordi det ikke er vilje til å forstå. Det er bare «sånn hadde jeg gjort. Punktum». Men jeg er ikke sånn, og funker ikke sånn. Så da holder jeg kjeft, sliter med det på egenhånd, og holder maska til jeg er på rommet

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

En sang?

Ja fin synthpop ballade fra 80-tallet av gruppa Alphaville som var ekspert på triste melankolske sanger 👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Ja fin synthpop ballade fra 80-tallet av gruppa Alphaville som var ekspert på triste melankolske sanger 👍

Ser de het Forever Young i starten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (1 minutt siden):

Både og. Deilig med rolig dag, men har også klump i magen for hjem i morgen. Føler jeg har vært her lenge nok, men så er det hjem til ensomheten igjen. Ikke det, hatt den følelsen til en viss grad mens jeg har vært her også, men ikke like ille. Og det er jo fordi jeg ikke kan prate ordentlig om tingene som er vanskelig, fordi det ikke er vilje til å forstå. Det er bare «sånn hadde jeg gjort. Punktum». Men jeg er ikke sånn, og funker ikke sånn. Så da holder jeg kjeft, sliter med det på egenhånd, og holder maska til jeg er på rommet

Uff 😓 skjønner hva du mener 😓

Min ferie ble lengre enn planlagt pga covid så jeg har også en slags søndagsfølelse 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (20 minutter siden):

En gang må man jo bli gammel 😂 Blir litt som om jeg skulle blitt sur over å bli kalt voksen fremfor ungdom :ler:  

Mormor var bare 41 når jeg ble født så hun var en ung bestemor 😃

Men MÅ man egentlig det?:bond: Synes at det høres litt fælt ut å kalle noen gammel egentlig🙈 «eldre», heller.

Bare se på hun her f.eks. full av liv:

Man kan jo ikke kalle henne gammel akkurat. Jeg føler det blir feil💃💃

(Ikke spør meg om hva jeg søkte på da😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (1 minutt siden):

Men MÅ man egentlig det?:bond: Synes at det høres litt fælt ut å kalle noen gammel egentlig🙈 «eldre», heller.

Bare se på hun her f.eks. full av liv:

Man kan jo ikke kalle henne gammel akkurat. Jeg føler det blir feil💃💃

(Ikke spør meg om hva jeg søkte på da😅)

Eldre og gammel betyr vel det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Eldre og gammel betyr vel det samme?

Nja, ikke helt? Man blir jo «eldre» for hver gang man fyller år, selv om man ikke er «gammel» enda.

«Gammel» blir mer fast, i hvert fall. Mens «eldre», mer for å beskrive noe som er i endring? 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå knapp skrev (3 minutter siden):

Nja, ikke helt? Man blir jo «eldre» for hver gang man fyller år, selv om man ikke er «gammel» enda.

«Gammel» blir mer fast, i hvert fall. Mens «eldre», mer for å beskrive noe som er i endring? 🤷‍♀️ 

Jeg føler meg ung fortsatt i hvert fall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonymburker skrev (2 minutter siden):

Det høljer ned mens jeg sitter på bussen. Digg😃

Bra du er under tak da 😅😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...