Entern Skrevet 2. juli 2022 #168121 Del Skrevet 2. juli 2022 SVK skrev (27 minutter siden): Knappene på baksiden av skoene er for øvrig knapper tatt fra nintend-kontroller. Superkult! Skoene ble også laget kun i noen få eksemplarer så de er nok også superdyre. Men hadde jeg vært superrik så hadde jeg gått med dem og vært kry som en hane. Så det 😀 ja jeg og 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. juli 2022 #168122 Del Skrevet 2. juli 2022 Entern skrev (19 minutter siden): Ser gode og praktiske ut 😀 De er veldig stabile i hvertfall 😁 Jeg hverken løper eller går på mølla, men har noen øvelser der jeg må stå stabilt, og det duger ikke løpesko til, for beina blir så «vinglete» 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juli 2022 #168123 Del Skrevet 2. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): De er veldig stabile i hvertfall 😁 Jeg hverken løper eller går på mølla, men har noen øvelser der jeg må stå stabilt, og det duger ikke løpesko til, for beina blir så «vinglete» 😅 Så bra 😀 glad du har funnet sko som passer bra til øvelsene dine 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 2. juli 2022 #168124 Del Skrevet 2. juli 2022 Har løpt intervaller i ettermiddag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 2. juli 2022 #168125 Del Skrevet 2. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. juli 2022 #168126 Del Skrevet 2. juli 2022 33 minutter siden, StinkySocks said: Driver du med dans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. juli 2022 #168127 Del Skrevet 2. juli 2022 En bekjent av meg som er 40 år gammel, er alt bestemor til to stykker, det er tidlig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 2. juli 2022 #168128 Del Skrevet 2. juli 2022 Titania skrev (1 time siden): Mine ser sånn ut 🙈😁 Lite Mario og zelda 😝 Så fine!😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. juli 2022 #168129 Del Skrevet 2. juli 2022 Entern skrev (9 timer siden): Nei nei nei Flaggermus er altfor fine og søte til å spises 🦇💚 Mer creepy MarianneE skrev (9 timer siden): Selv håper jeg på noe så enkelt som frityrstekt kylling og sursøt saus. Ble kokt blekksprut med sennep og jalapeño Titania skrev (6 timer siden): Sånne seter syns jeg ODEON her også bør få - ikke den dritten de har der 🙈😅 Hvordan er de der? SVK skrev (6 timer siden): TNMT? SVK skrev (2 timer siden): Skulle ønske jeg hadde disse skoene: Kult Entern skrev (2 timer siden): De var skikkelig kule jo 🤩😎 Du måtte passe på at @Cid ikke stakk av med dem da Sånne kunne jeg og vært troende til å gå med men hadde nok foretrukket Zelda tror jeg ☺️ For seint 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. juli 2022 #168130 Del Skrevet 2. juli 2022 @Cidslitne, gamle, med dårlig plass til å bevege beina 😅 Er en grunn til at jeg hater å gå på kino i Sarpsborg og heller stikker til Fredrikstad 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. juli 2022 #168131 Del Skrevet 2. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): @Cidslitne, gamle, med dårlig plass til å bevege beina 😅 Er en grunn til at jeg hater å gå på kino i Sarpsborg og heller stikker til Fredrikstad 😅 Er vel ikke verdt å betale ekstra for pluss seter da 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. juli 2022 #168132 Del Skrevet 2. juli 2022 Cid skrev (34 minutter siden): Er vel ikke verdt å betale ekstra for pluss seter da 😝 Nesten 😅 Slitne, nedsittede sofaer, men bedre beinplass 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. juli 2022 #168133 Del Skrevet 2. juli 2022 (endret) 44 minutter siden, Cid said: TNMT? Stemmer. Splinter fra Turtles. Den eneste senseien jeg vet om. Endret 2. juli 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. juli 2022 #168134 Del Skrevet 2. juli 2022 SVK skrev (8 minutter siden): Stemmer. Splinter fra Turtles. Den eneste senseien jeg vet om. Er @Hoppetaujenta sin sensei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. juli 2022 #168135 Del Skrevet 2. juli 2022 7 minutter siden, Cid said: Er @Hoppetaujenta sin sensei Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juli 2022 #168136 Del Skrevet 2. juli 2022 StinkySocks skrev (2 timer siden): Elsker å se på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. juli 2022 #168137 Del Skrevet 2. juli 2022 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Åå nydelig! Gof ferie i kveld😎 Takk, Endelig hjemme. Mann og barn er ute av huset frem til i morgen, pysjen er på straks og foodora er på vei. Orker ikke snakke med noen før i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juli 2022 #168138 Del Skrevet 2. juli 2022 MarianneE skrev (42 minutter siden): Takk, Endelig hjemme. Mann og barn er ute av huset frem til i morgen, pysjen er på straks og foodora er på vei. Orker ikke snakke med noen før i morgen Ikke oss en gang😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. juli 2022 #168139 Del Skrevet 2. juli 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Ikke oss en gang😭 🤔🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. juli 2022 #168140 Del Skrevet 2. juli 2022 MarianneE skrev (51 minutter siden): Takk, Endelig hjemme. Mann og barn er ute av huset frem til i morgen, pysjen er på straks og foodora er på vei. Orker ikke snakke med noen før i morgen Kos deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå