Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #168001 Del Skrevet 1. juli 2022 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Jeg tror jeg har anatomiboka mi et sted, støvet ned antagelig. Mine også. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #168002 Del Skrevet 1. juli 2022 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Ja, men fikk ikke fullført, så bortkastede år. Ikke bortkastet, du lærte sikkert mye nyttig? 🙂 Det er jo et ekstremt krevende studie er det ikke? 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #168003 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Muttern hadde en diger oversiktsbok om anatomi fra studiedagene (hin var bioingeniør), min kusine som er fysioterapeut fikk den og fikk masse bruk for den 😀 De fleste av min mors bøker handlet mer om blod og celler og biokjemi da 😅 Hm…kanskje jeg burde kjøpe Gray’s Anatomy (boka) til kusina mi til jul? 🤔 Så bra!😄 Det er så koselig med ting man har arvet☺️ Ja, kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #168004 Del Skrevet 1. juli 2022 Syns vi utstilling av gamle leker her på slott er artig eller skummel? 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2022 #168005 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Ikke bortkastet, du lærte sikkert mye nyttig? 🙂 Det er jo et ekstremt krevende studie er det ikke? 🥲 Jeg likte det veldig godt, så at det krevde mye var egentlig bare fint, fikk gjøre mye spennende. Rakk å få være med å ta i mot barn til og med. Skulle likt å fullført. Ble bare ikke sånn, så føles litt bortkastet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #168006 Del Skrevet 1. juli 2022 Daryl Dixon skrev (10 minutter siden): Ja, men fikk ikke fullført, så bortkastede år. Må det være det? Jeg tok to utdannelser, lever av den ene men syns den andre var veldig verdifull likevel. Det man lærte lærte man..🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #168007 Del Skrevet 1. juli 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg likte det veldig godt, så at det krevde mye var egentlig bare fint, fikk gjøre mye spennende. Rakk å få være med å ta i mot barn til og med. Skulle likt å fullført. Ble bare ikke sånn, så føles litt bortkastet. Kan du ta det opp igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 1. juli 2022 #168008 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Syns vi utstilling av gamle leker her på slott er artig eller skummel? 😳 Litt creepy 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #168009 Del Skrevet 1. juli 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg likte det veldig godt, så at det krevde mye var egentlig bare fint, fikk gjøre mye spennende. Rakk å få være med å ta i mot barn til og med. Skulle likt å fullført. Ble bare ikke sånn, så føles litt bortkastet. Leit det ikke endte som det skulle. 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #168010 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Syns vi utstilling av gamle leker her på slott er artig eller skummel? 😳 Artig 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #168011 Del Skrevet 1. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Litt creepy 😨 Litt enig🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2022 #168012 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Syns vi utstilling av gamle leker her på slott er artig eller skummel? 😳 Tenker Annabelle og Dolly Dearest med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #168013 Del Skrevet 1. juli 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Tenker Annabelle og Dolly Dearest med en gang. Har aldri sett noen sånne dokkeskrekkfilmer sjøl 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2022 #168014 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Kan du ta det opp igjen? Nei, var et annet land og mange år siden. Hadde ikke klart hverken å studere eller stå i den jobben nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. juli 2022 #168015 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Syns vi utstilling av gamle leker her på slott er artig eller skummel? 😳 Kult 😄 Litt begge deler 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #168016 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Har aldri sett noen sånne dokkeskrekkfilmer sjøl 😅 Ikke jeg heller. Men vi konkluderte med at det var mordåstedet og stuen vi spiste kaffe og kaken i var den Poirot ville samlet alle i til slutt😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #168017 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller. Men vi konkluderte med at det var mordåstedet og stuen vi spiste kaffe og kaken i var den Poirot ville samlet alle i til slutt😃 Så gøy 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #168018 Del Skrevet 1. juli 2022 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Tenker Annabelle og Dolly Dearest med en gang. 🥺😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #168019 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Syns vi utstilling av gamle leker her på slott er artig eller skummel? 😳 Hadde vært veldig koselig der, uten dukkene..😳 Hun på sofaen, og hun i blå kjole, var de skumleste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #168020 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Hadde vært veldig koselig der, uten dukkene..😳 Hun på sofaen, og hun i blå kjole, var de skumleste! Haha sant. 2.etasje har vært barnefløy og nå er det bare leker på utstilling. Maaange rom og innelåste leker i monter. Er visst fra 1300-tallet dette slottet. Ingen skumle dukker på rommet. Takk og lov😌 sove nå🙂👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå