Entern Skrevet 1. juli 2022 #167981 Del Skrevet 1. juli 2022 SVK skrev (9 minutter siden): Selv hadde jeg kun potetkuler med aioli til middag, men veldig godt det også: Ser godt ut 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. juli 2022 #167982 Del Skrevet 1. juli 2022 Farfaren min var alltid sånn at poteter skulle han ha til hver middag 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 1. juli 2022 #167983 Del Skrevet 1. juli 2022 Peanut skrev (Akkurat nå): Farfaren min var alltid sånn at poteter skulle han ha til hver middag Ja, jeg måtte spise poteter til lasagne og taco da jeg var barn 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roberto malone Skrevet 1. juli 2022 #167984 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg vurderer å lage noe mat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli 2022 #167985 Del Skrevet 1. juli 2022 Vi hadde grillet burger til middag idag 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. juli 2022 #167986 Del Skrevet 1. juli 2022 Ååå, sommer 🌞🌞 Grilling og bading på kvakken i dag også 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. juli 2022 #167987 Del Skrevet 1. juli 2022 Husker jeg var på Salvador Dalí Museum i St. Petersburg, Florida og så noen av bildene hans og ble helt i det her Dali illustrerte lidenskapen sin for tyrefekting i «The Hallucinogenic Toreador», men kona Gala gjorde det ikke. Ansiktet hennes er avbildet i øverste venstre hjørne av stykket, med et blikk av fordømmelse, som illustrerer hennes hat mot praksisen. Statuen av Venus de Milo er sett 28 ganger på maleriet. For å se ansiktet til toreadoren, må du se forbi den første illustrasjonen av statuen. Ansiktet ligger i den andre Venus de Milo. Ved nærmere ettersyn utgjør brystene på statuen nesen til tyrefekteren, og kjolene deres utgjør det røde skjerfet hans og den hvite skjorten, knyttet med et grønt slips. Da maleriet først ble utstilt i New York City, ble det ledsaget av en illustrasjon merket «hvordan man ser toreadoren», som ga eksplisitte instruksjoner om hvordan man kan se det skjulte bildet av toreadoren i maleriet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167988 Del Skrevet 1. juli 2022 Peanut skrev (1 time siden): Jeg husker moren min fikk et brev fra en lege en stund etter et lårbensbrudd og den legen hadde nesten bare brukt latinske navn og skrev så innviklet som det ikke skulle gå an. Virket nesten som om vedkommende skulle «briefe» med å skrive så vanskelig som mulig 🤨 Så jeg hjalp moren min med det, fordi jeg kjenner til ^^, Så unødvendig Det er jo ikke noe gøy for pasienten, å måtte bruke masse tid, på å tyde et brev fra legen sin.. Spesielt ikke når man ikke er i form. Så bra du kunne hjelpe henne da!☺️❤️ Jeg kan for det meste bare, ting som jeg har plukket opp fra Grey’s Anatomy😅🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167989 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (2 minutter siden): Jeg kan for det meste bare, ting som jeg har plukket opp fra Grey’s Anatomy Serien eller boka? 🤔🤭😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167990 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Serien eller boka? 🤔🤭😉 Serien!😂😂😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167991 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Serien!😂😂😅 Tulla bare litt 😅😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167992 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Tulla bare litt 😅😂😂 Tror aldri jeg hadde kommet meg igjennom den boka, med mindre det hadde vært noe sånt😂 : 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167993 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Tror aldri jeg hadde kommet meg igjennom den boka, med mindre det hadde vært noe sånt😂 : Tror de har boka på Outland, i klassiker avdelingen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2022 #167994 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg tror jeg har anatomiboka mi et sted, støvet ned antagelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167995 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Tror de har boka på Outland, i klassiker avdelingen 😅 Oi! Da er den en av de klassikerne, som jeg ikke kommer til å lese, i hvert fall😅 Synes hjernen og nervesystemet er veldig spennende, men tror nok jeg blir lei av det andre. Var skikkelig interessert i farmor sine sykepleiebøker, når jeg var yngre da. Hadde såå lyst til å lese litt i de, men jeg turte ikke å spørre😅 De så liksom så fine ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167996 Del Skrevet 1. juli 2022 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg tror jeg har anatomiboka mi et sted, støvet ned antagelig. Hadde du om det på et studie? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167997 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Oi! Da er den en av de klassikerne, som jeg ikke kommer til å lese, i hvert fall😅 Synes hjernen og nervesystemet er veldig spennende, men tror nok jeg blir lei av det andre. Var skikkelig interessert i farmor sine sykepleiebøker, når jeg var yngre da. Hadde såå lyst til å lese litt i de, men jeg turte ikke å spørre😅 De så liksom så fine ut. Muttern hadde en diger oversiktsbok om anatomi fra studiedagene (hin var bioingeniør), min kusine som er fysioterapeut fikk den og fikk masse bruk for den 😀 De fleste av min mors bøker handlet mer om blod og celler og biokjemi da 😅 Hm…kanskje jeg burde kjøpe Gray’s Anatomy (boka) til kusina mi til jul? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167998 Del Skrevet 1. juli 2022 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Jeg tror jeg har anatomiboka mi et sted, støvet ned antagelig. Studerte du medisin? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2022 #167999 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Hadde du om det på et studie? Ja, mange år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2022 #168000 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Studerte du medisin? 🤩 Ja, men fikk ikke fullført, så bortkastede år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå