Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167921 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Jeg har sittet på bibliotek i dag 🤓 Her på Lillehammer har det høljregnet litt 🌧🌧🌧 Så koselig! Med biblioteket, altså 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167922 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Så koselig! Med biblioteket, altså Ja kjempetrivelig 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2022 #167923 Del Skrevet 1. juli 2022 Det er trykkende klamt og varmt, kjennes ut som om det skal komme torden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. juli 2022 #167924 Del Skrevet 1. juli 2022 3 hours ago, lurven said: Samma med muttern, morfar var 47 og mormor 42 da muttern blei født <_< Mormor var 42 og morfaren min 43, mens farfaren min var 45 og farmoren min 36. (Bittelittegranne rart at mange i dag synes det er steingammelt og at man ikke burde få barn da O_o Tenk så mange som aldri hadde blitt født om man ikke gjorde det <_< ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. juli 2022 #167925 Del Skrevet 1. juli 2022 34 minutter siden, Entern said: Jeg har sittet på bibliotek i dag 🤓 Bibliotek 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 1. juli 2022 #167926 Del Skrevet 1. juli 2022 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Det er trykkende klamt og varmt, kjennes ut som om det skal komme torden. Ja her også, men på yr ser det ikke ut ti at det blir noe 🤔 Håper det regner litt i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2022 #167927 Del Skrevet 1. juli 2022 StellaNova skrev (1 minutt siden): Ja her også, men på yr ser det ikke ut ti at det blir noe 🤔 Håper det regner litt i kveld. Jeg har hengt ut tøy, da blir det sikkert regn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167928 Del Skrevet 1. juli 2022 Peanut skrev (4 minutter siden): <_< Mormor var 42 og morfaren min 43, mens farfaren min var 45 og farmoren min 36. (Bittelittegranne rart at mange i dag synes det er steingammelt og at man ikke burde få barn da O_o Tenk så mange som aldri hadde blitt født om man ikke gjorde det <_< ) Ja men forskjellen i dag er at en del får sitt første barn etter 40, mens før fikk man vel barn nr 8 eller 12 etter 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 1. juli 2022 #167929 Del Skrevet 1. juli 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg har hengt ut tøy, da blir det sikkert regn... Ja det hjelper alltid! 🤣 Nå veit jeg jo ikke hvor i landet du bor, så jeg henger ut noe jeg også. Alle som bor i viken....jeg tar en for laget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167930 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (2 timer siden): Føler du at dere har mye til felles? Måtte tenke litt.. tenker nok det, at vi er like nok der det trengs. Verdier og ønsker i livet og hvordan vi liker hverdagen. Liker hver våre ting også da, men trives sammen over tid. Og har også felles gleder så klart, begge liker lage mat, dra bort osv. og vi tilpasser oss. Han hadde kanskje ikke morgensvømt 08 uten meg men koser seg med det når jeg spør om det f eks. 🥰 Liker også godt at vi kommer fra samme «klasse» om det kan sies. Oppvokst nøkternt liksom. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. juli 2022 #167931 Del Skrevet 1. juli 2022 7 minutter siden, lurven said: Ja men forskjellen i dag er at en del får sitt første barn etter 40, mens før fikk man vel barn nr 8 eller 12 etter 40 Mnjooo, men ikke nødvendigvis. Jeg vet jeg hadde en tippoldemor på morssiden som fikk sitt første og eneste barn da hun var 45 år blant annet. Begge foreldrene mine er enebarn og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. juli 2022 #167932 Del Skrevet 1. juli 2022 Apropos. Tenk å ha en hemmelig dør til sin egen lille verden der man kunne ha sittet i et trappetrinn og lest en spennende bok eller gått inn på denne bokhandleren som visstnok skal være i NYC et sted Hadde neppe ønsket å gått ut igjen. Hvorfor har vi ikke noe slikt her Det biblioteket her hadde jeg helt klart å gått meg vill i i historiene Jeg ville garantert ha sittet oppe. Lager jeg plass et sted i bokhyllen kan jeg lage en «book nook» Drømme meg bort Diagon alley ❤️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2022 #167933 Del Skrevet 1. juli 2022 20 minutter siden, Peanut said: Apropos. Tenk å ha en hemmelig dør til sin egen lille verden der man kunne ha sittet i et trappetrinn og lest en spennende bok eller gått inn på denne bokhandleren som visstnok skal være i NYC et sted Hadde neppe ønsket å gått ut igjen. Hvorfor har vi ikke noe slikt her Det biblioteket her hadde jeg helt klart å gått meg vill i i historiene Jeg ville garantert ha sittet oppe. Lager jeg plass et sted i bokhyllen kan jeg lage en «book nook» Drømme meg bort Diagon alley ❤️ Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. juli 2022 #167934 Del Skrevet 1. juli 2022 En ting til med bruker Peanut… veldig glad i å vite om litt av hvert. Vært en del ganger på bokhandlere i statene og en gang kjøpte jeg meg denne her: som sto i hylle for medisin og ^ Bare fordi jeg liker å vite OG fordi jeg av og til føler det er kjekt å vite litt, om man skal inn til en lege så man ikke føler man er helt blåst 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167935 Del Skrevet 1. juli 2022 Peanut skrev (25 minutter siden): Apropos. Tenk å ha en hemmelig dør til sin egen lille verden der man kunne ha sittet i et trappetrinn og lest en spennende bok eller gått inn på denne bokhandleren som visstnok skal være i NYC et sted Hadde neppe ønsket å gått ut igjen. Hvorfor har vi ikke noe slikt her Det biblioteket her hadde jeg helt klart å gått meg vill i i historiene Jeg ville garantert ha sittet oppe. Lager jeg plass et sted i bokhyllen kan jeg lage en «book nook» Drømme meg bort Diagon alley ❤️ Så fint!😍✨ Skulle ønske jeg var inni det øverste bildet der nå💭 Skulle ønske det var sånne små balkonger på biblioteket her😩 Vi har alt på en etasje, og det går ikke an å gjemme seg bort så veldig. Liker godt det biblioteket som er i Stavanger sentrum da. Der var det mange fine plasser å sitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 1. juli 2022 #167936 Del Skrevet 1. juli 2022 En tråd tok meg flere år tilbake i tid, begynte å tenke på ei tidligere venninne som ble drept av exn sin i 2011 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167937 Del Skrevet 1. juli 2022 Peanut skrev (9 minutter siden): En ting til med bruker Peanut… veldig glad i å vite om litt av hvert. Vært en del ganger på bokhandlere i statene og en gang kjøpte jeg meg denne her: som sto i hylle for medisin og ^ Bare fordi jeg liker å vite OG fordi jeg av og til føler det er kjekt å vite litt, om man skal inn til en lege så man ikke føler man er helt blåst Ja Jeg opplever ofte at jeg må lese meg opp på ting, etter et legebesøk . Anatomi er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167938 Del Skrevet 1. juli 2022 Athena Catalina skrev (5 minutter siden): En tråd tok meg flere år tilbake i tid, begynte å tenke på ei tidligere venninne som ble drept av exn sin i 2011 😢 Så grusomt! ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167939 Del Skrevet 1. juli 2022 Athena Catalina skrev (13 minutter siden): En tråd tok meg flere år tilbake i tid, begynte å tenke på ei tidligere venninne som ble drept av exn sin i 2011 😢 Så forferdelig 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli 2022 #167940 Del Skrevet 1. juli 2022 Han syns jeg har vært for lenge borte idag, så der jeg er, er han 🥰 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå