Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167901 Del Skrevet 1. juli 2022 Villfisker skrev (27 minutter siden): I dag spiser jeg «svampeomelett» tror jeg må få meg firkanta jernpanne, så jeg kan lage svampebob omelett 😁 Dette var koselig, har sitert deg til sjåfør her😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167902 Del Skrevet 1. juli 2022 Titania skrev (7 minutter siden): Jeg fikk lyst 😁 Også er det sjukt klamt, så var ganske hett å gå opp 😅 Helsingborg 😁 Oja!🇸🇪🛕👸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167903 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Lest meg litt opp på biltur. Mors liv og fare for det er eneste unntak kan det se ut som. Må svare noe mer.. Ja, fare for liv er en ting da. Men det er jo nyanser ikke sant. Men personlig ville jeg anta at helsen min ble mye skadet av å gå gravid og om alt kunne latt seg fikse vet jeg ikke. Jeg kunne heller ikke hatt et barn. Det ville ikke gått. Ville også hatt en 50-50-odds for barn med samme genfeil som meg. Den kan man leve fint med den så det er heller ikke god nok grunn til å slippe. Enten måtte da noen jobbet for meg da for å ta seg av dette barnet som assistent. Eller mann ta det omtrent alene. Eller at noen hadde adoptert og jeg hadde sittet igjen.. rævkjørt på alle vis. Men daua hadde jeg jo ikke. Så unntak var det nok ikke. Men ja. Ble derfor nesten uvel av å ta den lova innover meg. Glad jeg er i Norge.❤️ Sånn. Åpenhet ferdig. Til slottet 🥳 Ja du har en god grunn da, ikke alle som har det, men samtidig vil jeg ikke dømme noen. Synes loven funker bra i Norge slik den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 1. juli 2022 #167904 Del Skrevet 1. juli 2022 Det var da jævlig hvor lummert, klamt og trykkende været skulle være i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167905 Del Skrevet 1. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Det var da jævlig hvor lummert, klamt og trykkende været skulle være i dag Skulle ønske det startet å regne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167906 Del Skrevet 1. juli 2022 Titania skrev (58 minutter siden): Her har jeg gått opp idag 🥵😁 Imponert!!👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167907 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (24 minutter siden): Ja du har en god grunn da, ikke alle som har det, men samtidig vil jeg ikke dømme noen. Synes loven funker bra i Norge slik den er nå. Enig! Man kan jo også tenke at man må passe på å ikke blir gravid og sånn, det syns jeg også. Folk må ta ansvar👍 Men man steriliserer jo ikke unge folk f eks så ting kan skje. Norge er bra🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli 2022 #167908 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Imponert!!👍 Supersmal vindeltrapp opp hele tårnet 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167909 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Enig! Man kan jo også tenke at man må passe på å ikke blir gravid og sånn, det syns jeg også. Folk må ta ansvar👍 Men man steriliserer jo ikke unge folk f eks så ting kan skje. Norge er bra🙂 Ja bra nå, men fæle ting har skjedd før, men tvangssterilisering av bl a tatere og psykiske syke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juli 2022 #167910 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Lurer på hvor mange tipp tipp hun rekker å bli Ikke godt å si Mener hun hvertfall er oldemor blitt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167911 Del Skrevet 1. juli 2022 Sola de skrev (18 minutter siden): Ikke godt å si Mener hun hvertfall er oldemor blitt nå 46 år og oldemor😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli 2022 #167912 Del Skrevet 1. juli 2022 Damen på bussterminalen i Helsingborg klarte ikke forklare hvor bussen gikk fra, så hun måtte finne kart. Forklaringen burde vært «gå ut av terminalen og følg veien til du ser en park.» For så man parken, så man stoppet 😅 Nå skal jeg spise opera mints og slappe av her en time 😁 Bra jeg hadde øreproppene mine i bagen 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 1. juli 2022 #167913 Del Skrevet 1. juli 2022 Fått bilen tilbake, men har også en dum bihulebetennelse. Forsøkt å slappe av ute i skyggen i håp om at det skulle slippe, det gjør det virkelig ikke. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juli 2022 #167914 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (8 minutter siden): 46 år og oldemor😄 Ble hun sikkert Tror hun er nærmere 60 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 1. juli 2022 #167915 Del Skrevet 1. juli 2022 Det regner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167916 Del Skrevet 1. juli 2022 Sola de skrev (6 minutter siden): Ble hun sikkert Tror hun er nærmere 60 nå. Da er hun sikkert tippoldemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167917 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg har sittet på bibliotek i dag 🤓 Her på Lillehammer har det høljregnet litt 🌧🌧🌧 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2022 #167918 Del Skrevet 1. juli 2022 Det hølja i ca 6 tiden her i dag, våknet av at det hamret mot vinduet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167919 Del Skrevet 1. juli 2022 Athena Catalina skrev (27 minutter siden): Det regner Jeg vil ikke ha regn, men jeg ville kunne gå en kort tur med hunden, uten å føle at jeg må dusje etterpå🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167920 Del Skrevet 1. juli 2022 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Det hølja i ca 6 tiden her i dag, våknet av at det hamret mot vinduet. Regn mot vinduet er koselig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå