Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167861 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Svømt sånn 2000 m på en uke 😃👍 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167862 Del Skrevet 1. juli 2022 Peanut skrev (1 time siden): Jeg har sett tilbake i slekten min på begge sider og det yngste som har født var 24 år. Det eldste var oppi 50-årene. Man kan si alt om det siste, men om det ikke hadde skjedd, hadde det ikke vært en Peanut her i dag… Jeg leste i en sånn slektsbok, at oldemor hadde falt ut av vinduet som barn, mange etasjer over bakken. Men heldigvis hadde forkleet hengt seg fast i noe på utsiden av vinduet, slik at hun ikke datt ned😳😳 Sykt at jeg i det hele tatt eksisterer😯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167863 Del Skrevet 1. juli 2022 Hørte på pod om abortloven i USA i dag og syns det er helt vilt å tenke på at det der skjer i 2022. Hadde fått sammenbrudd om jeg ble rammet av det og blitt tvunget til å få barn mot egen vilje😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167864 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Rettelse:kona❤ Men vanskelig å sove i doggystyle😁 Du ass. Romantiker after all😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167865 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Så leit å høre🥺 ser at den er trist når du jo hadde lyst på😌 Bra ting ordnet seg sånn du ønsket selv om det ble senere..🙂 Ja, men hadde vel ikke hjulpet om jeg sa nei den gangen, det er jo damene som bestemmer sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167866 Del Skrevet 1. juli 2022 En av de gøyeste sangtekstlinjene jeg vet om; Gonna stick to my bitch like a spray tan😎 koser oss i bilen med ny spilleliste😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167867 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (18 minutter siden): Misjonær🤪 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 1. juli 2022 #167868 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Hva er det a? vegetarianer som kan spise sjømat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167869 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hørte på pod om abortloven i USA i dag og syns det er helt vilt å tenke på at det der skjer i 2022. Hadde fått sammenbrudd om jeg ble rammet av det og blitt tvunget til å få barn mot egen vilje😳 Forstår egentlig begge sidene av saken, abort er jo et vanskelig tema, men i USA er det jo noen steder lov med abort helt til barnet nesten et født 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167870 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): En av de gøyeste sangtekstlinjene jeg vet om; Gonna stick to my bitch like a spray tan😎 koser oss i bilen med ny spilleliste😎 Hvilken sang er det?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167871 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (3 minutter siden): Jeg leste i en sånn slektsbok, at oldemor hadde falt ut av vinduet som barn, mange etasjer over bakken. Men heldigvis hadde forkleet hengt seg fast i noe på utsiden av vinduet, slik at hun ikke datt ned😳😳 Sykt at jeg i det hele tatt eksisterer😯 Mange tilfeldigheter som gjør at akkurat DU eksisterer 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167872 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Forstår egentlig begge sidene av saken, abort er jo et vanskelig tema, men i USA er det jo noen steder lov med abort helt til barnet nesten et født 😲 Nja å måtte føde tross voldtekt eller egne helsevansker som kan oppstå ( som vel heller ikke er ok grunn?) syns jeg er vanskelig å se mildt på ass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167873 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): En av de gøyeste sangtekstlinjene jeg vet om; Gonna stick to my bitch like a spray tan😎 koser oss i bilen med ny spilleliste😎 Hvilken sang er det fra? Har vært på platekompaniet og i en bruktbutikk og kjøpt CDer til bilen, blutåtten min funker fortsatt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167874 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Hørte på pod om abortloven i USA i dag og syns det er helt vilt å tenke på at det der skjer i 2022. Hadde fått sammenbrudd om jeg ble rammet av det og blitt tvunget til å få barn mot egen vilje😳 Ja, jeg har faktisk ikke ord.. Utrolig trist, og jeg får skikkelig vondt av alle som blir rammet av det 💔 Skjønner ikke hva de tenker med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167875 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (2 minutter siden): Hvilken sang er det?😂 Tyga. Sang;Taste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167876 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Hvilken sang er det fra? Har vært på platekompaniet og i en bruktbutikk og kjøpt CDer til bilen, blutåtten min funker fortsatt ikke Ååå har også cd’er i min. Leiebil med blutått nå da😎 sangen er «taste» ( Tyga ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167877 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (2 minutter siden): Ja, jeg har faktisk ikke ord.. Utrolig trist, og jeg får skikkelig vondt av alle som blir rammet av det 💔 Skjønner ikke hva de tenker med. Helt vilt. Folk hamstrer angrepiller🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167878 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nja å måtte føde tross voldtekt eller egne helsevansker som kan oppstå ( som vel heller ikke er ok grunn?) syns jeg er vanskelig å se mildt på ass Ja men de får vel lov å ta abort hvis de har blitt voldtatt tror jeg, eller hvis det er fare for morens liv. Det finnes jo mange aborter som tas av andre grunner også. Irland og enkelte land i sør Amerika har de strengeste abortlovene, der kan man ikke ta abort under noen omstendigheter. Kan til og med få opptil 30 års fengsel hvis Man spontanaborterer 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 1. juli 2022 #167879 Del Skrevet 1. juli 2022 I dag spiser jeg «svampeomelett» tror jeg må få meg firkanta jernpanne, så jeg kan lage svampebob omelett 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167880 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Tyga. Sang;Taste. Oja, den ja! Husker ikke teksten på sånne😅😂 Bra du koser deg på biltur!😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå