Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Blå knapp skrev (50 minutter siden):

Skjønner ikke at folk får til å ligge på ryggen:huh:

Jeg sover på en av sidene eller på ryggen. Jeg snur meg flere ganger om natta og bytter stilling. Hadde dog ikke klart å sovne liggende på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janne 87 skrev (4 timer siden):

Jeg leser andre sine svar på tråden her 

Da oppdager du mye rart 😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk aldri testet det som ser ut som en super kaffebar her borti hogget. Meeen, vi har god tid på vei til slott. Da blir det kaffebarstopp sånn 5 min etter kjørestart😁❤️️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Holt altså! Bra forfatter og veldig moro med bok skrevet i pandemien 2020, som tar det inn i handlingen🙂👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Vi fikk aldri testet det som ser ut som en super kaffebar her borti hogget. Meeen, vi har god tid på vei til slott. Da blir det kaffebarstopp sånn 5 min etter kjørestart😁❤️️ 

Høres ut som bra start på dagen 😊😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Titania skrev (8 timer siden):

Som en konsekvens av hjertesykdommen hans, blir pappa veldig sliten ut over kvelden driver og sovner i stolen mens vi ser på tv.
Han våkner hver reklamepause, og klager på den forbanna reklamen. 
Kanskje ikke så rart, nå det er det eneste han ser :fnise:

Hehe.

Men håper det går bra med han da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Cid skrev (7 timer siden):

Når jeg leser om fedrene til folk her som er gamle så føler jeg meg mye yngre enn alle her som har en far på bare 52 år :P Jeg er heldig som ble født av unge foreldre antar jeg :) 

Jeg er hvertfall gammel nok til å være storebroren din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

Og min forrige Mann var eldre enn Cids far. 😳Føler meg gammel. Må trøsteshoppe tullete ungdommelige ting i Køben😎😂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Cid skrev (6 timer siden):

Yngste besteforeldren min er mormor og hun var knapt 41 når jeg ble født, det høres litt surrealistisk ut nå tanken på å bli en bestefar/mor så ungt, i hvert fall for meg som er i 30 årene og ikke har barn en gang :P Men en jeg kjente når jeg var liten gjorde noen gravid når han var 13 så han kunne blitt bestefar nå i en alder av 32 år o: og oldefar som 50 åring 

Mine foreldre ble også besteforeldre når de var 41, fikk barn når de var 20 og søstra mi fikk når hun var 21. Sånt er ikke så vanlig nå lenger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Mine foreldre ble også besteforeldre når de var 41, fikk barn når de var 20 og søstra mi fikk når hun var 21. Sånt er ikke så vanlig nå lenger 

Nei det er skikkelig endret. Ingen får barn før 30 mer føles det nesten som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

Farfar var 47 da fattern ble født 😆

Fattern var yngst av stor flokk da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (7 timer siden):

Yngste besteforeldren min er mormor og hun var knapt 41 når jeg ble født, det høres litt surrealistisk ut nå tanken på å bli en bestefar/mor så ungt, i hvert fall for meg som er i 30 årene og ikke har barn en gang :P Men en jeg kjente når jeg var liten gjorde noen gravid når han var 13 så han kunne blitt bestefar nå i en alder av 32 år o: og oldefar som 50 åring 

Moren til ei i klassen min på barneskolen ble bestemor da hun var 32. Hun fikk barn da hun var 15 eller 16. Alle døtrene fikk barn før de var myndige. Så går nok i arv der i familien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (26 minutter siden):

Men ingen av foreldrene mine er gamle nok til å være foreldrene dine 😅

lurven skrev (23 minutter siden):

Hvor gammel var du når du fikk barn?

Frøkenfryden skrev (21 minutter siden):

Nei det er skikkelig endret. Ingen får barn før 30 mer føles det nesten som

Det er vel aldri planlagt å få barn som tenåring? Jeg og søster var ikke planlagt

Sola de skrev (2 minutter siden):

Moren til ei i klassen min på barneskolen ble bestemor da hun var 32. Hun fikk barn da hun var 15 eller 16. Alle døtrene fikk barn før de var myndige. Så går nok i arv der i familien.

Må ha vært rart for de, har ikke gått i arv her i hvert fall, jeg fikk ikke barn som 19 åring 😅 får ikke lyst på nå heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Hehe.

Men håper det går bra med han da 

Ja da 😊

Han har icd (hjertestarter), så alt er egentlig bra, han blir bare veldig fort sliten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett tilbake i slekten min på begge sider og det yngste som har født var 24 år. Det eldste var oppi 50-årene. 

Man kan si alt om det siste, men om det ikke hadde skjedd, hadde det ikke vært en Peanut her i dag… 

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vift i Helsingborg, og det er varmt 🤪

Merker godt behovet for å dele opplevelsen med andre, når «alle» blir spammet med snapper av hva jeg surrer forbi 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Og min forrige Mann var eldre enn Cids far. 😳Føler meg gammel. Må trøsteshoppe tullete ungdommelige ting i Køben😎😂

Ja han blir vel 94 i år? 

Skal du på tivoli også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...