Blå knapp Skrevet 30. juni 2022 #167801 Del Skrevet 30. juni 2022 Dr. Ops skrev (1 minutt siden): God natt kjære venner, håper dere får sovet godt. Eller, håper dere får sovet i det hele tatt i det minste. Natta☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaskazini Skrevet 30. juni 2022 #167802 Del Skrevet 30. juni 2022 Blå knapp skrev (11 minutter siden): Hvilken soveposisjon, er deres favoritt?😄 På magen med hodet vridd til høyre inn mot midten av sengen - alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167803 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke at folk får til å ligge på ryggen Samme, mamma måtte det i mine første måneder siden jeg foretrakk å sove på magen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli 2022 #167804 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (15 minutter siden): Hvilken soveposisjon, er deres favoritt?😄 På en av sidene, spørs på hvor jeg ligger i senga 😝 høyre på høyre side, venstre på venstre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167805 Del Skrevet 1. juli 2022 kaskazini skrev (1 minutt siden): På magen med hodet vridd til høyre inn mot midten av sengen - alltid Å ligge på magen, er definitivt den mest komfortable stillingen! Skjønner ikke hvordan det går an å mene noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaskazini Skrevet 1. juli 2022 #167806 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Å ligge på magen, er definitivt den mest komfortable stillingen! Skjønner ikke hvordan det går an å mene noe annet. Enig - får dessverre sykt vondt i ryggen av det, men det finnes ingen andre gode posisjoner. Prøver hver gang jeg skal legge meg å finne en annen måte å sove på, men det går ikke an å ikke sove på magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167807 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Samme, mamma måtte det i mine første måneder siden jeg foretrakk å sove på magen hennes Stakkars🙈 Jeg pleide å ligge på armen til mamma, så den sovnet. Syntes at det var den beste hodeputa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167808 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Stakkars🙈 Jeg pleide å ligge på armen til mamma, så den sovnet. Syntes at det var den beste hodeputa! Håper hun sovnet før den da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167809 Del Skrevet 1. juli 2022 (endret) kaskazini skrev (7 minutter siden): Enig - får dessverre sykt vondt i ryggen av det, men det finnes ingen andre gode posisjoner. Prøver hver gang jeg skal legge meg å finne en annen måte å sove på, men det går ikke an å ikke sove på magen... Ja, kan kjenne at ryggraden min ikke har det noe bra, når jeg ligger sånn😬 Kanskje det kan gå å ligge på siden, hvis man kjøper sånn graviditetspute😅 Har aldri gått gravid, men synes at de ser utrolig digge ut Endret 1. juli 2022 av Blå knapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167810 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Håper hun sovnet før den da 😅 Hahah, ja!😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaskazini Skrevet 1. juli 2022 #167811 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Ja, kan kjenne at ryggraden min ikke har det noe bra, når jeg ligger sånn😬 Kanskje det kan gå og ligge på siden, hvis man kjøper sånn graviditetspute😅 Har aldri gått gravid, men synes at de ser utrolig digge ut Hehe - kanskje jeg må ut på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167812 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Hahah, ja!😅 Jeg hater når foten eller hånden min sovner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167813 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg hater når foten eller hånden min sovner Ja, det er skikkelig kjedelig!😧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167814 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Ja, det er skikkelig kjedelig!😧 Tenk å være lam i halve kroppen 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. juli 2022 #167815 Del Skrevet 1. juli 2022 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167816 Del Skrevet 1. juli 2022 Tvillingsjel skrev (2 minutter siden): Jeg klarte å skremme venninnen min i dag. Hun har nettopp flyttet i ny leilighet og jeg var på besøk for første gang. Vi hørte plutselig noen rare lyder og jeg bare "hallo?". Hun lurte på om jeg trodde det var noen der eller hva jeg mente, og ble veldig redd. Jeg fortalte at jeg ikke er frisk og at jeg hjemme også tror noen er der. Går frem og tilbake, roper, snakker med meg selv, føler nærværet av noen. Hun ble redd og turte ikke å sove i leiligheten, så faren hennes måtte komme og hente oss🥺 Det var ikke meningen å skremme henne. "Hallo" ramlet bare ut uten å tenke, og vipps hadde jeg skremt henne uten intensjon. Er dere på samme alder, barndomsvenn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne 87 Skrevet 1. juli 2022 #167817 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg leser andre sine svar på tråden her 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. juli 2022 #167818 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Er dere på samme alder, barndomsvenn? Samme alder. Ble kjent på videregående ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 1. juli 2022 #167819 Del Skrevet 1. juli 2022 Athena Catalina skrev (2 timer siden): Det hadde jeg nesten glemt! Snart høst🌨️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167820 Del Skrevet 1. juli 2022 Tvillingsjel skrev (12 minutter siden): Samme alder. Ble kjent på videregående ❤️ Kjekt med gode venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå