Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blå knapp skrev (11 minutter siden):

Hehe, sånn er pappa også! :P  Han kan ofte våkne til litt, og plutselig svare på ting som har blitt sagt av andre i stua, imens han fortsatt er i halvsøvne. Og så sovner han rett etterpå igjen..:fnise:

Mamma er helt fortvilet, fordi han alltid skal spole tilbake flere ganger, når de ser på film i lag.. For han kommer seg jo aldri gjennom hele, uten å sovne.

Når jeg leser om fedrene til folk her som er gamle så føler jeg meg mye yngre enn alle her som har en far på bare 52 år :P Jeg er heldig som ble født av unge foreldre antar jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Cid skrev (4 minutter siden):

Jeg sier helst hei til august nå med en gang :briller:

Det går ikke, du må vente 31 dager, 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Dumt man ikke kan legge seg selv i kunstig koma når man er i kjedelige tider :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (4 minutter siden):

Cid skrev (3 minutter siden):

Dumt man ikke kan legge seg selv i kunstig koma når man er i kjedelige tider :fnise: 

Jeg skal jobbe hele juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (23 minutter siden):

Hehe, sånn er pappa også! :P  Han kan ofte våkne til litt, og plutselig svare på ting som har blitt sagt av andre i stua, imens han fortsatt er i halvsøvne. Og så sovner han rett etterpå igjen..:fnise:

Mamma er helt fortvilet, fordi han alltid skal spole tilbake flere ganger, når de ser på film i lag.. For han kommer seg jo aldri gjennom hele, uten å sovne.

Jepp 😝

Pappa spoler ikke da - en fordel der 😁

Da jeg var her i påsken, MÅTTE han se No time to die 😅 Han fikk vel med seg de første 20 og de siste 20-30 av filmen 😝

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (12 minutter siden):

Når jeg leser om fedrene til folk her som er gamle så føler jeg meg mye yngre enn alle her som har en far på bare 52 år :P Jeg er heldig som ble født av unge foreldre antar jeg :) 

Ja, kjekt med unge foreldre. Spesielt når de blir besteforeldre, og er sprek nok til å finne på masse med barnebarna🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (Akkurat nå):

Ja, kjekt med unge foreldre. Spesielt når de blir besteforeldre, og er sprek nok til å finne på masse med barnebarna🥰

Yngste besteforeldren min er mormor og hun var knapt 41 når jeg ble født, det høres litt surrealistisk ut nå tanken på å bli en bestefar/mor så ungt, i hvert fall for meg som er i 30 årene og ikke har barn en gang :P Men en jeg kjente når jeg var liten gjorde noen gravid når han var 13 så han kunne blitt bestefar nå i en alder av 32 år o: og oldefar som 50 åring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (5 minutter siden):

Jepp 😝

Pappa spoler ikke da - en fordel der 😁

Da jeg var her i påsken, MÅTTE han se No time to die 😅 Han fikk vel med seg de første 20 og de siste 20-30 av filmen 😝

Haha, uff😂 

Pappa skal alltid prøve seg på 2 filmer på en kveld, selv om han bare kommer seg gjennom den ene😆

Sånn har han vært så lenge jeg kan huske egentlig. Tror han bare trenger mye søvn🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (1 minutt siden):

Haha, uff😂 

Pappa skal alltid prøve seg på 2 filmer på en kveld, selv om han bare kommer seg gjennom den ene😆

Sånn har han vært så lenge jeg kan huske egentlig. Tror han bare trenger mye søvn🤷‍♀️

Hehe, pappa er også litt sånn 😅 Setter på film etter film, men sover igjennom de :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 minutter siden):

Yngste besteforeldren min er mormor og hun var knapt 41 når jeg ble født, det høres litt surrealistisk ut nå tanken på å bli en bestefar/mor så ungt, i hvert fall for meg som er i 30 årene og ikke har barn en gang :P Men en jeg kjente når jeg var liten gjorde noen gravid når han var 13 så han kunne blitt bestefar nå i en alder av 32 år o: og oldefar som 50 åring 

😳 Men hvordan gikk det med dem? Beholdt de ungen?😯

Farmor var i slutten av 40 åra, når jeg ble født. Så hun var også ganske ung, og tok oss med på mange turer. Ble veldig mange fine minner❤️❤️

Men mormor var 73 år, når jeg ble født. Så med henne lekte vi litt mer selvstendig. Men det var mye kos med henne også, og hun var så flink til å fortelle historier. Savner henne masse❤️

Endret av Blå knapp
Hjernen min sluttet å funke😴
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Entern said:

Oisann? Hva skjer? 🥲

Nei, hvis matvareprisene blir dyrere og generelt alt blir dyrere, så må det spares litt  >_<  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 minutt siden):

Nei, hvis matvareprisene blir dyrere og generelt alt blir dyrere, så må det spares litt  >_<  

Ja det stemmer ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (3 minutter siden):

Gruer meg☹️☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 minutt siden):

Er folket våkne her? :laugh:

:vinke:
Ja, men jeg skulle egentlig ha vært i seng😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blå knapp skrev (5 minutter siden):

😳 Men hvordan gikk det med dem? Beholdt de ungen?😯

Farmor var i slutten av 40 åra, når jeg ble født. Så hun var også ganske ung, og tok oss med på mange turer. Ble veldig mange fine minner❤️❤️

Men mormor var 73 år, når jeg ble født. Så med henne lekte vi litt mer selvstendig. Men det var mye kos med henne også, og hun var så flink til å fortelle historier. Savner henne masse❤️

Tror moren som var 16 år beholdt ungen, vet ikke om han har noe forhold til henne nå, hun er 18-19 år nå. Trist å miste folk man er glad i :( Jeg mistet morfar for mange år siden men jeg savner han alltid ♥️ Jeg hadde en levende tippoldemor når jeg var veldig liten men det husker ikke jeg. Jeg så på er bilde nylig med meg, mamma, morfar, oldemor og tippoldemor. 5 generasjoner og nå er det bare meg og mamma som er igjen :( Oldemor og tippoldemor døde begge i 90 årene men morfar døde i en tragisk ulykke bare 59 år gammelt, han som hadde gledet seg sånn til å pensjonere seg og få tilbringe mer tid med barnebarna, livet kan være urettferdig 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også på ferie i august i to uker så trenger å ha til det.

Skal til Barcelona og Palma ^^, 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (1 minutt siden):

:vinke:
Ja, men jeg skulle egentlig ha vært i seng😅

:hallo:

Jeg bøøør vel egentlig gått til sengs, meeen.... orker ikke, gidder ikke, passer me'kke, raker'rekke, vikke, hakke, måkke, skakke, fåkke, bøkke, tøkke, takke :nigo: husker teksten enda, gitt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...