Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tebriks med ost, skinke og ruccula ble dagens "middag". Snart skal jeg ut og løpe en tur i varmen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Jeg kan @@@@ igjen 🤗 Hurra 😁

Jippi 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (2 timer siden):

Hva er okseklump, høres ut som noe bullshit 

Vet ikke 😅 Var et ganske flatt kjøttstykke, så navnet var misvisende 😅

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Snile priser.. lar meg lett lede og drakk champagne på en tirsdag😍

Deilig 😁

Jeg kjøpte meg 2 bacardi breezer til den hyggelige sum av 9kr, og 1l med små sure til 79kr 😅

Skulle gjerne tatt med mer, men vet ikke hva slags transportmetode det blir hjem heller 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Hva skjer da? 

Da får jeg bilen min tilbake etter at min onkel og pappa har reparert vannlekkasje, skiftet frontrute og ordnet litt småting som ikke var så bra. Og da kan jeg rømme litt.

Cid skrev (2 timer siden):

Sikkert tour de france

Nei, Gud forby. Jeg kan virkelig styre min begeistring for den sorten. Faktisk litt irritert på hele Tour de France siden det gjør det umulig å kjøre på tur mot vest uten å møte på masse forsinkelser på et eller annet sted.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AliceNextDoor skrev (Akkurat nå):

Da får jeg bilen min tilbake etter at min onkel og pappa har reparert vannlekkasje, skiftet frontrute og ordnet litt småting som ikke var så bra. Og da kan jeg rømme litt.

Nei, Gud forby. Jeg kan virkelig styre min begeistring for den sorten. Faktisk litt irritert på hele Tour de France siden det gjør det umulig å kjøre på tur mot vest uten å møte på masse forsinkelser på et eller annet sted.

Liker du sport generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (3 minutter siden):

Enig, vi driver og prøver styre unna veier som er stengt mellom da og da og planlegger sen Købenankomst..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (11 minutter siden):

Aldri vanskelig å få en venn her i huset - bare å finne noe å spise 🙈😂

47B78D62-BA5F-429A-88DC-25CD925CD360.thumb.jpeg.0623183589e800ea52d776f3930d1219.jpeg

Åååå søtnos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Enig, vi driver og prøver styre unna veier som er stengt mellom da og da og planlegger sen Købenankomst..

Kanskje søndag/mandag da 😅

Siden sirkuset starter i morgen, mens på lørdag skal de fra Roskilde til fastlandet 😅

Og blir vel greit kaos i Roskilde også med festival og TdF 🙈🤪

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Åååå søtnos.

Han er litt plagsom noen ganger, men jevnt over en fin fyr og «lillebror» 😍

Etter julen jeg var her da jeg fikk bukspyttkjertelinfeksjon og var innlagt på sykehus i ei uke, har han hengt på meg hele tiden når jeg er her 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...