Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #167561 Del Skrevet 29. juni 2022 Titania skrev (6 minutter siden): Litt for sent ute til bussen, gikk til høyre i steden for venstre, siden bussen sto på stoppet da jeg var i bunnen av bakken. Syns bussen brukte litt lang tid å kjøre forbi meg - og jammen var det samme sjåfør på lørdag, som kjørte sakte opp bak meg og «skal du være med?» 😊 Passet perfekt med stor, litt dum bag ❤️ Åå bra! God tur😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #167562 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Grei bussjåfør, spør om han kan både hente å kjøre deg akkurat der du bor Sikkert min buss-eks😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juni 2022 #167563 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Grei bussjåfør, spør om han kan både hente å kjøre deg akkurat der du bor Jeg ville ikke kjørt en buss der 😅 Supertrangt inn til meg - det er såvidt små lastebiler kommer seg inn, og bor i blindvei 😅 Entern skrev (7 minutter siden): Snill bussjåfør 😊😊😊 Håper du får fin tur til Skåne 😊😊😊 Tusen takk 🥰 Klokka ble halv 3 i natt, så vil aller helst bare sove akkurat nå 🙈😅 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Åå bra! God tur😁 Takk takk 😁 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Sikkert min buss-eks😂 Litt usikker på det kanskje, da denne sjåføren er veldig nære pensjonsalder 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #167564 Del Skrevet 29. juni 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Jeg ville ikke kjørt en buss der 😅 Supertrangt inn til meg - det er såvidt små lastebiler kommer seg inn, og bor i blindvei 😅 Tusen takk 🥰 Klokka ble halv 3 i natt, så vil aller helst bare sove akkurat nå 🙈😅 Takk takk 😁 Litt usikker på det kanskje, da denne sjåføren er veldig nære pensjonsalder 😅 😂😂😂 tror kanskje han nå bare planlegger ruter heller enn å kjøre de. kanskje du sovner på turen? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #167565 Del Skrevet 29. juni 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Jaaa.. fikk til og med litt vaniljeskyr med hakket mørk sjokolade til frokostdessert Elsker svøm 08.00. I 27 grader inne. Uten barn. Så kan jeg være slappfisk på veranda resten av dagen Håper du har fin morgen selv om den startet tidligere enn du ville🙂 Takk😊Ja slapper av litt med kaffe og nrk klassisk 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juni 2022 #167566 Del Skrevet 29. juni 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): 😂😂😂 tror kanskje han nå bare planlegger ruter heller enn å kjøre de. kanskje du sovner på turen? 🙂 Satser på det - MEN pappa har en tendens til å vekke meg så fort jeg er på vei til å duppe av 😛 Forstår at det er kjedelig å kjøre mens jeg sover, og det er visst forventet kaos uten like i Gøteborg, siden Tingstadtunellen er stengt, og det som kunne vært alternativ omkjøringsvei har visst enda større omfang av veiarbeid Men jeg håper jeg får sove litt 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juni 2022 #167567 Del Skrevet 29. juni 2022 Frøkenfryden skrev (54 minutter siden): Sikkert min buss-eks😂 noen har sex første gang bak i en bil, andre i baksetet på en buss😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #167568 Del Skrevet 29. juni 2022 Titania skrev (28 minutter siden): Satser på det - MEN pappa har en tendens til å vekke meg så fort jeg er på vei til å duppe av 😛 Forstår at det er kjedelig å kjøre mens jeg sover, og det er visst forventet kaos uten like i Gøteborg, siden Tingstadtunellen er stengt, og det som kunne vært alternativ omkjøringsvei har visst enda større omfang av veiarbeid Men jeg håper jeg får sove litt 😛 Jeg liker så godt å sove på tog og i bil Fattern synes heldigvis det er ok 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #167569 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (48 minutter siden): noen har sex første gang bak i en bil, andre i baksetet på en buss😁 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. juni 2022 #167570 Del Skrevet 29. juni 2022 Idag fyller Olav Thon 99 år. 99 år, det er litt av en alder! Pappa’n min har også bursdag idag, men han er bare 78, så bare ungfolen i forhold til Thon. Olav Thon ble myndig samme dag som fatter’n ble født, det syns fatter’n er veldig rart å tenke på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #167571 Del Skrevet 29. juni 2022 Svømt 500 meter etter frokost. Elsker trim før lat feriedag i sola🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. juni 2022 #167572 Del Skrevet 29. juni 2022 Athena Catalina skrev (4 timer siden): Den traff litt for hardt i følelsesregisteret i dag.. ❤❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 29. juni 2022 #167573 Del Skrevet 29. juni 2022 Hæler og brostein. En dag kanskje jeg også lærer at de to tingene ikke lar seg kombinere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juni 2022 #167574 Del Skrevet 29. juni 2022 AliceNextDoor skrev (2 minutter siden): Hæler og brostein. En dag kanskje jeg også lærer at de to tingene ikke lar seg kombinere. Brakk du hælen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juni 2022 #167575 Del Skrevet 29. juni 2022 (endret) Ferie 🥳 Og rett inn i telefonmøte med jobben til pappa 🙈🤣 Endret 29. juni 2022 av Titania 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. juni 2022 #167576 Del Skrevet 29. juni 2022 Grønn asparges stekt i litt smør med maldonsalt= Peanut har spist en hel bunt med sånne Elsk elsk elsk! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #167577 Del Skrevet 29. juni 2022 Peanut skrev (4 minutter siden): Grønn asparges stekt i litt smør med maldonsalt= Peanut har spist en hel bunt med sånne Elsk elsk elsk! Er supergodt! Her i Danmark står de bare i et kar vann i butikken så man kan plukke med seg bunter. Vi spiser og spiser😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juni 2022 #167578 Del Skrevet 29. juni 2022 On 6/27/2022 at 4:28 PM, SVK said: Høres godt ut! Akkurat når er min favoritt bananmilkshaken man får kjøpt på Mix-kioskene. Man kan sikkert lage den selv om man kjøper banansikrem og det er egentlig planen min. Noe annet jeg liker med milkshaken på Mix er at de har plastikksugerør. McDonalds og BurgerKing har sugerør av papp og de går i oppløsning før man har drukket halve milkshaken. Skjønner at plast er dårlig for miljøet, men akkurat for sugerør så fungerer ikke papp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juni 2022 #167579 Del Skrevet 29. juni 2022 (endret) @Peanut Står i Aftenposten at en av Oslos beste iskrembutikker Gioia er i ditt nabolag. Har du smakt den? https://www.aftenposten.no/oslo/byliv/i/47pG3g/oslo-guide-italiensk-gelato-softis-med-bacon-og-deilige-sorbeter-her-faar-du-den-beste-iskremen-i-oslo Endret 29. juni 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. juni 2022 #167580 Del Skrevet 29. juni 2022 38 minutter siden, SVK said: @Peanut Står i Aftenposten at en av Oslos beste iskrembutikker Gioia er i ditt nabolag. Har du smakt den? https://www.aftenposten.no/oslo/byliv/i/47pG3g/oslo-guide-italiensk-gelato-softis-med-bacon-og-deilige-sorbeter-her-faar-du-den-beste-iskremen-i-oslo Mnjo, men den beste isen jeg har smakt noensinne fant jeg i Funchal på Madeira ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå