Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Apropos gamle slektninger; min oldefar fikk sitt første av fem barn som 39-åring. Det var godt over 100 år siden, og det må ha vært veldig gammelt den gang. Er jo gammelt selv i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymburker skrev (19 minutter siden):

Apropos gamle slektninger; min oldefar fikk sitt første av fem barn som 39-åring. Det var godt over 100 år siden, og det må ha vært veldig gammelt den gang. Er jo gammelt selv i dag.

Ikke så gammelt når folk i 60 åra får barn 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (9 minutter siden):

Fikk ikke sove mer :icon_frown:

Noen andre våkne? 

Alltid. Samme døgnrytme på ferie. Masse kaffe og krimbok🙂 er det fint vær der? Helt spesielt ute nå syns jeg. Sitter ute med jakke på i fuglekvitter💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Alltid. Samme døgnrytme på ferie. Masse kaffe og krimbok🙂 er det fint vær der? Helt spesielt ute nå syns jeg. Sitter ute med jakke på i fuglekvitter💙

Høres koselig ut :), kaffe på meg også, laget nettopp en cappuccino. Været er nydelig, litt små kaldt enda og fugleorkester 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina skrev (40 minutter siden):

Fikk ikke sove mer :icon_frown:

Noen andre våkne? 

Frøkenfryden skrev (29 minutter siden):

Athena Catalina skrev (25 minutter siden):

Høres koselig ut :), kaffe på meg også, laget nettopp en cappuccino. Været er nydelig, litt små kaldt enda og fugleorkester 🥰

God morgen 😊

Akkurat stått opp 🥱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (3 minutter siden):

God morgen @Entern:)

Cappuccino og fugleorkester høres perfekt ut 😊 Fin morgen? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (36 minutter siden):

Åå deilig🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

Koselig morgen i Danmark? 😀😊

Jaaa. Snart kaffe 2. og rugbrød med reker og egg. Og Anne Holt-bok og masse fugler og blikkstille vann her i havna. Og om en time.. morgensvøm💙

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athena Catalina
Entern skrev (1 minutt siden):

Cappuccino og fugleorkester høres perfekt ut 😊 Fin morgen? 😊

Jepp, men skulle ønske jeg fikk sove noen timer til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Jepp, men skulle ønske jeg fikk sove noen timer til. 

Samme her men hyggelig med lang morgen da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Jaaa. Snart kaffe 2. og rugbrød med reker og egg. Og Anne Holt-bok og masse fugler og blikkstille vann her i havna. Og om en time.. morgensvøm💙

Høres godt & fint ut 😊 morgensvøm 🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt for sent ute til bussen, gikk til høyre i steden for venstre, siden bussen sto på stoppet da jeg var i bunnen av bakken. 
Syns bussen brukte litt lang tid å kjøre forbi meg - og jammen var det samme sjåfør på lørdag, som kjørte sakte opp bak meg og «skal du være med?» 😊 Passet perfekt med stor, litt dum bag ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Titania skrev (1 minutt siden):

Litt for sent ute til bussen, gikk til høyre i steden for venstre, siden bussen sto på stoppet da jeg var i bunnen av bakken. 
Syns bussen brukte litt lang tid å kjøre forbi meg - og jammen var det samme sjåfør på lørdag, som kjørte sakte opp bak meg og «skal du være med?» 😊 Passet perfekt med stor, litt dum bag ❤️

Grei bussjåfør, spør om han kan både hente å kjøre deg akkurat der du bor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Snill bussjåfør 😊😊😊

Håper du får fin tur til Skåne 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (28 minutter siden):

Høres godt & fint ut 😊 morgensvøm 🤩

Jaaa.. fikk til og med litt vaniljeskyr med hakket mørk sjokolade til frokostdessert:nigo: Elsker svøm 08.00. I 27 grader inne. Uten barn. Så kan jeg være slappfisk på veranda resten av dagen:jepp:

Håper du har fin morgen selv om den startet tidligere enn du ville🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...