Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Sjokoladepenge skrev (1 minutt siden):

Dere har ikke prøvd vindaloo, da? Det er retten jeg vanligvis bestiller om jeg vil ha noe sterkt. Får som regel spørsmål fra servitørene om jeg er sikker på valget 😅

Men det er kjempegodt altså 🙂

Skal prøve det en gang, men det blir en stund til 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at sterk mat er helt forferdelig :P Begynner å snufse sånn, og da er det ikke kos å spise lenger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, Peanut said:

*Gliiip!* O_O

1 kg kan jeg klare, men over det blir jeg dårlig <_< 

Hva er det du spiser i løpet av en dag om du spiser 1 kilo med søtsaker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SVK said:

Hva er det du spiser i løpet av en dag om du spiser 1 kilo med søtsaker? 

Neei, det kommer an på <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg fikk en sms og lurte fælt, men har sjekket tlfnr via SeHvem og det er svindel: 

53302E2F-22B2-4F57-BB88-FB1D7C55F9B6.jpeg.269b946f0668d8e1c56a0605ac78f447.jpeg

Slett om du får! 

E7E1FC6D-5E99-445C-B9CD-79F626C636EA.gif.bd365465cd0f5bf9f144be916a4a469c.gif Linken er kjempemøkk F65D31AF-1399-424A-B52D-BAC42DB6B3A6.gif.d6edc1b192f5eb599c542b2ec6cfa1ec.gif  Jeg kopierte først sms’en inn hit så linken ble jo «aktivert» eller noe men Lookout blokkerte. Tryggere da med bilde av nå slettet sms. 

Endret av Peanut
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Jeg har spist kylling til det tyter ut av ørene.. Har besøk en uke til og fått airfryer av gjesten, en svært  sulten mann.  Nå har han nettopp lagt 2 kg kyllingklubber i marinade igjen. Det er bare 2 poser med ferdig kyllingmarinade. Så blir det vel litt i morgen også. Det ser litt grapsete ut nå, men blir jo godt da 😋😅

B21CA118-5C89-4F58-ABC2-D75DD4BBA978.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (5 minutter siden):

Jeg har spist kylling til det tyter ut av ørene.. Har besøk en uke til og fått airfryer av gjesten, en svært  sulten mann.  Nå har han nettopp lagt 2 kg kyllingklubber i marinade igjen. Det er bare 2 poser med ferdig kyllingmarinade. Så blir det vel litt i morgen også. Det ser litt grapsete ut nå, men blir jo godt da 😋😅

B21CA118-5C89-4F58-ABC2-D75DD4BBA978.jpeg

Airfryer er helt supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Adobyen
Topsi skrev (1 time siden):

Airfryer er helt supert!

Ja, den virker veldig grei.  Jeg må nok bruke litt tid på å finne ut av den når besøket mitt reiser.  Min er helt enkel, 5 liter, fra Europris. Det er ikke noe tilbehør, kun en kurv med huller.

Hva synes du den er grei til? Vi har hatt marinerte grillskiver, kapteinens fylte fisk og kyllinglår, klubber og vinger. Han kjøpte en kilo med frosne koteletter også, men det ble ikke bra. De var seige og sikkert gamle. Jeg kvernet de til kjøttdeig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 minutter siden):

Ja, den virker veldig grei.  Jeg må nok bruke litt tid på å finne ut av den når besøket mitt reiser.  Min er helt enkel, 5 liter, fra Europris. Det er ikke noe tilbehør, kun en kurv med huller.

Hva synes du den er grei til? Vi har hatt marinerte grillskiver, kapteinens fylte fisk og kyllinglår, klubber og vinger. Han kjøpte en kilo med frosne koteletter også, men det ble ikke bra. De var seige og sikkert gamle. Jeg kvernet de til kjøttdeig.

Jeg har Philips xxl, jeg bruker den til pommes frites, egg faktisk, brødrister, ostesmørbrød, laks, grille burgere,  men hvis jeg skal steke vanlig kjøtt da kutter jeg det i små biter så det får god stekeskorpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Topsi skrev (Akkurat nå):

Jeg har Philips xxl, jeg bruker den til pommes frites, egg faktisk, brødrister, ostesmørbrød, laks, grille burgere,  men hvis jeg skal steke vanlig kjøtt da kutter jeg det i små biter så det får god stekeskorpe

Høres kjekt ut dette. Legger du bare den rå fisken rett i kurven, eller i en form eller papir? Jeg er veldig glad i fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 minutt siden):

Høres kjekt ut dette. Legger du bare den rå fisken rett i kurven, eller i en form eller papir? Jeg er veldig glad i fisk.

Jeg legger fisken på litt aluminiumsfolie, tint laksefilet i ca 10 min på 200 grader så er den klar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...