Gjest Athena Catalina Skrevet 26. juni 2022 #167181 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg har dansk blod i årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167182 Del Skrevet 26. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg foretrekker madrass Noman (noen som husker han? ) sa Madras het Madras fordi du føler deg madrass når du har spist det 😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juni 2022 #167183 Del Skrevet 26. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Noman (noen som husker han? ) sa Madras het Madras fordi du føler deg madrass når du har spist det 😅😂 Noman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167184 Del Skrevet 26. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Noman? Noman Mubashir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juni 2022 #167185 Del Skrevet 26. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Noman Mubashir Kjenner ikke til han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167186 Del Skrevet 26. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Kjenner ikke til han Lenge siden han var kjent. 15-20 år kanskje? Han var programleder i Migrapolis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juni 2022 #167187 Del Skrevet 26. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Lenge siden han var kjent. 15-20 år kanskje? Han var programleder i Migrapolis NRK? Aldri fulgt noe med på de kanalene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167188 Del Skrevet 26. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): NRK? Aldri fulgt noe med på de kanalene Ja gikk på NRK. NRK2 tror jeg eller NRK3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #167189 Del Skrevet 26. juni 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Lenge siden han var kjent. 15-20 år kanskje? Han var programleder i Migrapolis Husker han var litt MYE som programleder.. noe jeg sa på fest til en som var.. eksen hans viste det seg🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167190 Del Skrevet 26. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Husker han var litt MYE som programleder.. noe jeg sa på fest til en som var.. eksen hans viste det seg🙈 Hahaha😁 Ja han var litt mye 😆 jeg likte han likevel da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 26. juni 2022 #167191 Del Skrevet 26. juni 2022 (endret) Entern skrev (5 minutter siden): Lenge siden han var kjent. 15-20 år kanskje? Han var programleder i Migrapolis Elsker Migrapolis! Og husker han 📺 Elsker også «Der ingen skulle tru at nokon kunne bu» Nei vent litt 🤣 Jeg tenkte på ham bed navnet, men han jeg husker best fra Migrapolis er han voksne fyren….aaaah hva hette nå han igjen Endret 26. juni 2022 av DundreMilfin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167192 Del Skrevet 26. juni 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Elsker Migrapolis! Og husker han 📺 Elsker også «Der ingen skulle tru at nokon kunne bu» Falt aldri helt for Der Ingen…, likte kjempegodt annethvert program sånn ca., men så dukket det innimellom opp sånne irriterende «jeg er en sånn selvrettferdig hippie som har flyttet til gokk for å vise hvor mye mer moralsk jeg er» narsissister og det ødela veldig for meg 😑😑😑😑😑😑😑😑😑 men noen ganger var det veldig fint å se på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #167193 Del Skrevet 26. juni 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Hahaha😁 Ja han var litt mye 😆 jeg likte han likevel da 😅 Ja han var bra! eksen syns og han var mye😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167194 Del Skrevet 26. juni 2022 DundreMilfin skrev (4 minutter siden): Elsker Migrapolis! Og husker han 📺 Elsker også «Der ingen skulle tru at nokon kunne bu» Nei vent litt 🤣 Jeg tenkte på ham bed navnet, men han jeg husker best fra Migrapolis er han voksne fyren….aaaah hva hette nå han igjen Han voksne fyren var koseligst 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #167195 Del Skrevet 26. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Falt aldri helt for Der Ingen…, likte kjempegodt annethvert program sånn ca., men så dukket det innimellom opp sånne irriterende «jeg er en sånn selvrettferdig hippie som har flyttet til gokk for å vise hvor mye mer moralsk jeg er» narsissister og det ødela veldig for meg 😑😑😑😑😑😑😑😑😑 men noen ganger var det veldig fint å se på 😊 Mamma og pappa elsker det. Men noen raringer da.. de syns hun som måtte sykle for å vaske tøy i maskinen, altså den var drevet via en slags sykkel på stedet.. ble i overkant😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 26. juni 2022 #167196 Del Skrevet 26. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Falt aldri helt for Der Ingen…, likte kjempegodt annethvert program sånn ca., men så dukket det innimellom opp sånne irriterende «jeg er en sånn selvrettferdig hippie som har flyttet til gokk for å vise hvor mye mer moralsk jeg er» narsissister og det ødela veldig for meg 😑😑😑😑😑😑😑😑😑 men noen ganger var det veldig fint å se på 😊 Hahahaha! Ja, den ene episoden husker jeg som ganske ding dong. Men den fra Kristiansand liker jeg ekstra godt siden jeg er derfra og kjenner til han fyren - sykt bra type med absurde handyskills. Han skal selge hytta nå og bygger eget på Hovden. Har *litt* lyst på den hytta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 26. juni 2022 #167197 Del Skrevet 26. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Mamma og pappa elsker det. Men noen raringer da.. de syns hun som måtte sykle for å vaske tøy i maskinen, altså den var drevet via en slags sykkel på stedet.. ble i overkant😂 🤣🤣🤣🤣🤣 Stort sett var det sånn «for et nydelig sted», og så bare på vinteren «å fy faen så stress». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167198 Del Skrevet 26. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mamma og pappa elsker det. Men noen raringer da.. de syns hun som måtte sykle for å vaske tøy i maskinen, altså den var drevet via en slags sykkel på stedet.. ble i overkant😂 Ja noen ble for rare for meg 😑 DundreMilfin skrev (1 minutt siden): Hahahaha! Ja, den ene episoden husker jeg som ganske ding dong. Men den fra Kristiansand liker jeg ekstra godt siden jeg er derfra og kjenner til han fyren - sykt bra type med absurde handyskills. Han skal selge hytta nå og bygger eget på Hovden. Har *litt* lyst på den hytta. oi sann 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #167199 Del Skrevet 26. juni 2022 Vi har lagt oss 21.30🤪 Seilbåtfolka hater oss nok for ivrig skravling 05.30🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. juni 2022 #167200 Del Skrevet 26. juni 2022 Der ingen skulle tru har vært her også for noen år siden. Altså ikke mitt hus men en nabo på en øy her 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå