TheHairyToothfairy Skrevet 26. juni 2022 #167101 Del Skrevet 26. juni 2022 jeg tenkte rake opp dødt gress fra plenen i dag. jeg har MYE plen. og det skjer ikke for det er 29 grader ute. død og pine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. juni 2022 #167102 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg har badet i ca 3 minutter. Fint vær, 31 grader og jeg hadde troen på å ligge og duppe litt der ute på vannet 😄 Vips så begynner det å tordne, lyne og høljregne ⛈️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 26. juni 2022 #167103 Del Skrevet 26. juni 2022 Er nervøs og urolig i kroppen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juni 2022 #167104 Del Skrevet 26. juni 2022 (endret) Så post på reddit.com om hvor mange av de som jobber på serveringssteder og i butikk i Norge kun snakker engelsk. Har merket det selv og liker det ikke. Så også en som hadde vært på apotek i Norge og opplevd at apoteren kun snakket engelsk. Det burde ikke vært lov engang. En som kommer for å kjøpe medisiner bør føle seg trygg på å bli forstått på norsk. Ikke alle som er gode i engelsk og selv om man er god så betyr ikke det at man er komfortabel med medisinske begreper på engelsk. Endret 26. juni 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 26. juni 2022 #167105 Del Skrevet 26. juni 2022 SVK skrev (2 minutter siden): Så post på reddit.com om hvor mange av de som jobber på serveringssteder og i butikk kun snakker engelsk. Har merket det selv og liker det ikke. Så også en som hadde vært på apotek i Norge og opplevd at apoteren kun snakket engelsk. Det burde ikke vært lov engang. En som kommer for å kjøpe medisiner bør føle seg trygg på å bli forstått på norsk. Ikke alle som er gode i engelsk og selv om man er god så betyr ikke det at man er komfortabel med medisinske termer på engelsk. Er enig med deg. Vi bor tross alt i Norge. Kjekt å kunne engelsk for turister også videre, men arbeidsspråket bør være norsk, og særlig på apotek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juni 2022 #167106 Del Skrevet 26. juni 2022 Dagens visdomsord lært på Instagram: Get at least 8 hours of beauty sleep. 9 If you are ugly 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #167107 Del Skrevet 26. juni 2022 SVK skrev (34 minutter siden): Så post på reddit.com om hvor mange av de som jobber på serveringssteder og i butikk kun snakker engelsk. Har merket det selv og liker det ikke. Så også en som hadde vært på apotek i Norge og opplevd at apoteren kun snakket engelsk. Det burde ikke vært lov engang. En som kommer for å kjøpe medisiner bør føle seg trygg på å bli forstått på norsk. Ikke alle som er gode i engelsk og selv om man er god så betyr ikke det at man er komfortabel med medisinske termer på engelsk. Veldig enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #167108 Del Skrevet 26. juni 2022 Titania skrev (20 minutter siden): Dagens visdomsord lært på Instagram: Get at least 8 hours of beauty sleep. 9 If you are ugly 😂😃😂 jeg får ofte ca 7. ikke rart jeg må føne på meg bra sveis😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 26. juni 2022 #167109 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg synes jeg hørte Tor i det fjerne. Eller Åskar da, som de sier her i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #167110 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg elsker litt at samboer blir lett flau. Jeg kom spankulerende ut på terassen med vin og utringet kjole og sa litt for høylytt at «jeg må lufte tvillingene». Han døde litt😂😂❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167111 Del Skrevet 26. juni 2022 SVK skrev (1 time siden): Så post på reddit.com om hvor mange av de som jobber på serveringssteder og i butikk i Norge kun snakker engelsk. Har merket det selv og liker det ikke. Så også en som hadde vært på apotek i Norge og opplevd at apoteren kun snakket engelsk. Det burde ikke vært lov engang. En som kommer for å kjøpe medisiner bør føle seg trygg på å bli forstått på norsk. Ikke alle som er gode i engelsk og selv om man er god så betyr ikke det at man er komfortabel med medisinske begreper på engelsk. Enig spesielt i tilfelle apotek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167112 Del Skrevet 26. juni 2022 Titania skrev (1 time siden): Dagens visdomsord lært på Instagram: Get at least 8 hours of beauty sleep. 9 If you are ugly Så det er derfor jeg er så skummel, jeg sover sjelden mer enn 6 timer sammenhengende 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juni 2022 #167113 Del Skrevet 26. juni 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Så det er derfor jeg er så skummel, jeg sover sjelden mer enn 6 timer sammenhengende 😆 Jeg ligger på rundt det samme 🙈 Så tror det er derfor kroppen nesten nekter å sove etter korona - sovet for mye 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167114 Del Skrevet 26. juni 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Jeg ligger på rundt det samme 🙈 Så tror det er derfor kroppen nesten nekter å sove etter korona - sovet for mye 😅 Det kan hende 🙂 Jeg jukser da, sover ofte på ettermiddagen, alt fra 1-2 til 5-6 timer særlig i helgene. 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juni 2022 #167115 Del Skrevet 26. juni 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Det kan hende 🙂 Jeg jukser da, sover ofte på ettermiddagen, alt fra 1-2 til 5-6 timer særlig i helgene. 😴 Vi er visst ganske like 🙈😝 Jeg sover for lite på natta, men tar det gjerne igjen etter jobb 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167116 Del Skrevet 26. juni 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Vi er visst ganske like 🙈😝 Jeg sover for lite på natta, men tar det gjerne igjen etter jobb 😅 Samme her 😀 Mulig vi er ganske like ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juni 2022 #167117 Del Skrevet 26. juni 2022 https://www.instagram.com/tv/CfIhCo-A82y/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Herregud så søt 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 26. juni 2022 #167118 Del Skrevet 26. juni 2022 Titania skrev (11 minutter siden): https://www.instagram.com/tv/CfIhCo-A82y/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Herregud så søt 😍 Søtnos!❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #167119 Del Skrevet 26. juni 2022 Titania skrev (12 minutter siden): https://www.instagram.com/tv/CfIhCo-A82y/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Herregud så søt 😍 Så søt og koselig 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juni 2022 #167120 Del Skrevet 26. juni 2022 Titania skrev (35 minutter siden): https://www.instagram.com/tv/CfIhCo-A82y/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Herregud så søt 😍 Otter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå