Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. juni 2022 #167041 Del Skrevet 25. juni 2022 Blå knapp skrev (3 minutter siden): Hunden her også! Og hun er en bjeffer, som skal varsle for absolutt alt, når hun er i sånt humør😬 Åå. Hundebjeff 😮 Pusen lager heldigvis ikke så mye lyd 🤣 Eller jo, når ting velter og faller ned her inne 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2022 #167042 Del Skrevet 25. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Jeg aner ikke 🤣 Sikkert for mye varme og litt for lite kos Men den vil ikke kose nå da, kun løpe rundt som en gal 😅 Mangel på bekreftelse får vesener til å gjøre mye rart..😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. juni 2022 #167043 Del Skrevet 25. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Mangel på bekreftelse får vesener til å gjøre mye rart..😉 Det har du absolutt rett i. Mye rare ting som skjer 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juni 2022 #167044 Del Skrevet 25. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Tror mer 1000 🤣🙀 Den ville leke litt nå da. Åååååå🥰ser lykkelig ut da🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. juni 2022 #167045 Del Skrevet 25. juni 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Åååååå🥰ser lykkelig ut da🥰 Tror det Litt kos før vi skal på besøk til bror 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #167046 Del Skrevet 25. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Åå. Hundebjeff 😮 Pusen lager heldigvis ikke så mye lyd 🤣 Eller jo, når ting velter og faller ned her inne 😛 😂 Litt skummelt med de som er stille, når de finner på rampestreker Jeg hører i hvert fall hvor hun er, når hun finner på ugagnMen hun har skikkelig skarpe bjeff Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Tror mer 1000 🤣🙀 Den ville leke litt nå da. Så nydelig kattepus🥺😍😍❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. juni 2022 #167047 Del Skrevet 25. juni 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): 😂 Litt skummelt med de som er stille, når de finner på rampestreker Jeg hører i hvert fall hvor hun er, når hun finner på ugagnMen hun har skikkelig skarpe bjeff Så nydelig kattepus🥺😍😍❤️ Ja. Vet aldri hvor man har de da 🤣 Hva slags type hund har du? Takk 😄 Er mamma sin Bor her litt for tiden når vi pusser opp bad. Tro om hun begynner å bli lei av oss 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #167048 Del Skrevet 25. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Ja. Vet aldri hvor man har de da 🤣 Hva slags type hund har du? Takk 😄 Er mamma sin Bor her litt for tiden når vi pusser opp bad. Tro om hun begynner å bli lei av oss 😁 Vi har kleinspitz☺️ En liten vokter. Sikkert koselig for henne det da😋 Så lenge dere ikke gjør like mye ugagn som katten, i hvert fall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. juni 2022 #167049 Del Skrevet 25. juni 2022 Blå knapp skrev (9 minutter siden): Vi har kleinspitz☺️ En liten vokter. Sikkert koselig for henne det da😋 Så lenge dere ikke gjør like mye ugagn som katten, i hvert fall! De så søte ut 😄 Ja, tror det. Har egentlig ikke sett så mye til henne. Er nesten aldri hjemme samtidig 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #167050 Del Skrevet 25. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (19 minutter siden): De så søte ut 😄 Ja, tror det. Har egentlig ikke sett så mye til henne. Er nesten aldri hjemme samtidig 😛 Oja Sikkert kjekt med selskap, for katten da😄😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. juni 2022 #167051 Del Skrevet 25. juni 2022 Blå knapp skrev (4 minutter siden): Oja Sikkert kjekt med selskap, for katten da😄😻 Det tror jeg Den er veldig søt og god 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. juni 2022 #167052 Del Skrevet 25. juni 2022 Det er så stille over alt. bortsett fra noen hus nedi gata, der er det fest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 25. juni 2022 #167053 Del Skrevet 25. juni 2022 Har greid å forstue foten i kveld. Klarer såvidt å trø på den. Lurer på hvordan i all verden jeg skal komme meg til jobb på mandag. Pendler vanligvis 4 mil en vei med kollektivt 🥹 Er i tillegg helt ny i jobben så egenmelding kan jeg ikke bruke enda. Har allerede hatt en sykemelding, og føler meg skikkelig dust som eventuelt må be om enda en melding fra legen for å få tak i reisetillegg… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #167054 Del Skrevet 25. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Det tror jeg Den er veldig søt og god 🤩 ☺️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juni 2022 #167055 Del Skrevet 25. juni 2022 Titania skrev (11 minutter siden): Det er så stille over alt. bortsett fra noen hus nedi gata, der er det fest Jeg hører på nrk klassisk, masse fint der om kvelden 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #167056 Del Skrevet 25. juni 2022 Titania skrev (13 minutter siden): Det er så stille over alt. bortsett fra noen hus nedi gata, der er det fest Alle Hus i alle land Ligger nå og sover Unntatt i det ene huset, nedi gata hos Titania da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juni 2022 #167057 Del Skrevet 25. juni 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Alle Hus i alle land Ligger nå og sover Unntatt i det ene huset, nedi gata hos Titania da 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #167058 Del Skrevet 25. juni 2022 Lacuna skrev (9 minutter siden): Har greid å forstue foten i kveld. Klarer såvidt å trø på den. Lurer på hvordan i all verden jeg skal komme meg til jobb på mandag. Pendler vanligvis 4 mil en vei med kollektivt 🥹 Er i tillegg helt ny i jobben så egenmelding kan jeg ikke bruke enda. Har allerede hatt en sykemelding, og føler meg skikkelig dust som eventuelt må be om enda en melding fra legen for å få tak i reisetillegg… Nei, så kjedelig!😕 God bedring til deg, i hvert fall❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #167059 Del Skrevet 25. juni 2022 Entern skrev (1 minutt siden): 😄 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 25. juni 2022 #167060 Del Skrevet 25. juni 2022 Blå knapp skrev (3 minutter siden): Nei, så kjedelig!😕 God bedring til deg, i hvert fall❤️ Tusen takk ❤️ er så mange år siden sist. Hadde glemt hvor vondt det er. Hadde virkelig ikke tid til dette nå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå