Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Million skrev (49 minutter siden):

Hunden min våknet raskt etter narkosen, så jeg har allerede vært og hentet henne. Hun er åpenbart kvalm, for sikkelet renner, og å sikle er noe hun normalt aldri gjør. De nevnte det på klinikken også, at hun antageligvis var kvalm etter narkosen (det er det jo en del mennesker som blir også).

Hun ligger nå og peser på gulvet og ser litt stusselig ut.

Vi avventer derfor den snacksen jeg hadde tenkt å gi henne (siden hun ikke har fått frokost/hundemat). Får vente og se når hun virker å føle seg bedre. 

Hun har fått narkose 1-2 ganger i året pga tannrens i hele sitt liv (hun er 11 år), men det er første gang hun virker å være kvalm etterpå. Merkelig.

Er det alderen kanskje? En 11 år gammel hund er jo godt voksen 👵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (4 minutter siden):

Er det alderen kanskje? En 11 år gammel hund er jo godt voksen 👵

Ja, det var det jeg tenkte også. Hun er gammel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 time siden):

Hunden min våknet raskt etter narkosen, så jeg har allerede vært og hentet henne. Hun er åpenbart kvalm, for sikkelet renner, og å sikle er noe hun normalt aldri gjør. De nevnte det på klinikken også, at hun antageligvis var kvalm etter narkosen (det er det jo en del mennesker som blir også).

Vi avventer derfor den snacksen jeg hadde tenkt å gi henne (siden hun ikke har fått frokost/hundemat). Får vente og se når hun virker å føle seg bedre. 

Hun har fått narkose 1-2 ganger i året pga tannrens i hele sitt liv (hun er 11 år), men det er første gang hun virker å være kvalm etterpå. Merkelig.

Huff, stakkars liten 😞 Masse god bedring til vofsen! ♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på bussen. En eldre herre med stokk forsøker å sette seg. Der kommer en mann og tar tak i den eldre for å komme forbi. I det han setter seg spør han en dame om bussen går dit og dit. Det vet jeg ikke svarer damen. Vet du når du er født spør mannen da. Noen mennesker er bare ufordragelige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (18 minutter siden):

Satt på bussen. En eldre herre med stokk forsøker å sette seg. Der kommer en mann og tar tak i den eldre for å komme forbi. I det han setter seg spør han en dame om bussen går dit og dit. Det vet jeg ikke svarer damen. Vet du når du er født spør mannen da. Noen mennesker er bare ufordragelige.

ÆSJ! Noe av det verste jeg vet er folk som ikke har respekt for de eldre, gravide og folk med barnevogn. Altså, jeg reiste meg på toget for ei med barnevogn i forrige uke. Hun var så takknemlig at det var ikke måte på. Ble rett og slett overrasket, og skjønner at det ikke er daglig kost at folk reiser seg… 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (3 timer siden):

God bedring til hunden😭❤️ Hundehjertet mitt gjør vondt 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (13 minutter siden):

God bedring til hunden😭❤️ Hundehjertet mitt gjør vondt 

Hunden begynner å se/virke mye bedre nå, og har nettopp fått en tyggepinne som snacks. Den gikk ned på høykant, så jeg tror ikke hun er særlig kvalm lenger :) 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 minutt siden):

Hunden begynner å se/virke mye bedre nå, og har nettopp fått en tyggepinne som snacks. Den gikk ned på høykant, så jeg tror ikke hun er særlig kvalm lenger :) 

Ååå❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (4 minutter siden):

Så godt å høre ♥️🐶 Er så vondt når dyrene er syke/pjuske.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Han der hadde jeg gjort et poeng av å ikke ta hensyn til. For en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (50 minutter siden):

St hans feires til minne om Johannes (st.johannes) døperen. Som ble halshugd av kong herodes antipas i år 29.

Romerne hadde bare 1 positiv ting å si om Herodes Antipas:

Han myrdet faren sin.

Som også var en ekstrem drittsekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (43 minutter siden):

Så bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Han hadde fått høre det av meg…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...