Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Adobyen
Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg likte fiskepinner med thousand Island 

Thousand island dressing på flaske er mobbet og hatet, men vi som er ganske «voksne» har hatt mye glede av den. Jeg husker helt spesielt den tiden vi kom ut av kinoer og utesteder rundt midnatt og fant en potetvogn ❤️ Da fikk vi en stor bakt potet, fylt med masse mais og dressing på toppen + et krydderdryss. Det var himmelrike.  Den gangen var salat ensbetydende med kinakål 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Er dette deg?

:fart2:

Det et noe med fysisk trening som setter systemet igang ja, men jeg har opplevd at andre også har prompet der inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (Akkurat nå):

Det et noe med fysisk trening som setter systemet igang ja, men jeg har opplevd at andre også har prompet der inne

Bare å huske, it’s not the fart that kills :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (23 minutter siden):

Thousand island dressing på flaske er mobbet og hatet, men vi som er ganske «voksne» har hatt mye glede av den. Jeg husker helt spesielt den tiden vi kom ut av kinoer og utesteder rundt midnatt og fant en potetvogn ❤️ Da fikk vi en stor bakt potet, fylt med masse mais og dressing på toppen + et krydderdryss. Det var himmelrike.  Den gangen var salat ensbetydende med kinakål 😅

Jepp husker det godt jeg og. Likte veldig godt løvbiff med pommfri, kinakål og thousand Island 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 minutter siden):

Bare å huske, it’s not the fart that kills :)

It’s the smell 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (13 minutter siden):

Jepp husker det godt jeg og. Likte veldig godt løvbiff med pommfri, kinakål og thousand Island 😀

Løvbiff❤️❤️❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Adobyen skrev (2 timer siden):

Du skulle sett mora mi som var 20 år på begynnelsen av 70-tallet. Jeg ble født i 73.  Hun var den hippierockeren, spilte i band og greier. Peace & love.  De hadde det skikkelig kult.  Men det hadde jeg også på 90-tallet.

Så du er et barn av hippie foreldre altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 timer siden):

Du skulle sett mora mi som var 20 år på begynnelsen av 70-tallet. Jeg ble født i 73.  Hun var den hippierockeren, spilte i band og greier. Peace & love.  De hadde det skikkelig kult.  Men det hadde jeg også på 90-tallet.

Hun er samme alder som min mormor da 😄 du er 1 år yngre enn mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager har skjedd med Vålerenga? De har ikke vært videre god i eliteserien, men å ligge under med to mål mot Brumunddal..

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Sola de skrev (18 minutter siden):

Hva i alle dager har skjedd med Vålerenga? De har ikke vært videre god i eliteserien, men å ligge under med to mål mot Brumunddal..

Samme som skjer sånn ca vært år.

Primadonna spillere som ikke vil gjøre jobben som trengs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

Samme som skjer sånn ca vært år.

Primadonna spillere som ikke vil gjøre jobben som trengs

Ja. Virker litt slik. Leste en av dem surmulte og slengte dritt om atskillig bedre lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Athena Catalina

Telemarksplommer er plommer dyrket i Telemark av sortene Opal, Mallard, Reeves, Avalon, Jubileum og Valor. Samspillet mellom jordsmonn, klima, dyrking og varehåndtering er avgjørende for den særegne kvaliteten til Telemarksplommer. Det gir frukt med flott størrelse, farge, fasthet og sukkerinnhold.

Nyheter Arkiver – Telefrukt AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...