Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Vikingmamma skrev (Akkurat nå):

Nordby. Blir for langt å dra til ullared kl 15 på ettermiddagen🙈🙈

Sett på serien før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Sett på serien før?

Ja, blir litt facinert av det der😅 litt lyst til å dra dit bare for å se på kaoset🙈🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikingmamma skrev (4 minutter siden):

Ja, blir litt facinert av det der😅 litt lyst til å dra dit bare for å se på kaoset🙈🤣

Jeg digger Morgan og Ola Conny 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Jeg digger Morgan og Ola Conny 

Hehe! Ja, de er morsomme de to der😊

Endret av Vikingmamma
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tett i nesen og har vondt i halsen. Savner allerede tiden hvor det var mulig å puste! 💀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommer2464 skrev (1 minutt siden):

Skal til Kristiansand i dag.

Hils! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Peanut er ekstremt glad i søtt, kan det bli for mye med donuts på profilbildet, så da ble det et nytt bilde og frangipani som bakgrunn ellers. Frangipaniblomster lukter jo såå godt :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 minutt siden):

Selv om Peanut er ekstremt glad i søtt, kan det bli for mye med donuts på profilbildet, så da ble det et nytt bilde og frangipani som bakgrunn ellers. Frangipaniblomster lukter jo såå godt :rodmer: 

Hvem er hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (2 timer siden):

Er tett i nesen og har vondt i halsen. Savner allerede tiden hvor det var mulig å puste! 💀

God bedring :hug: 

Var forresten innom den tråden og jeg synes du skriver veldig bra! Dumt folk skal gjøre seg vanskelig mot deg der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Cid said:

Hvem er hun?

Et digitalt laget bilde bare <_<  Aner ikke om det er en ekte person  ._.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

God bedring :hug: 

Var forresten innom den tråden og jeg synes du skriver veldig bra! Dumt folk skal gjøre seg vanskelig mot deg der

Takk! 🥹

Nettopp begynt i ny jobb og føles så vondt å måtte være hjemme fra jobb allerede…. Menmen, bedre å være hjemme enn å smitte andre. Har jo tross alt blitt smittet selv et eller annet sted 

Ble veldig mye gåing i grøten der på slutten. Takk for støtten! Selv om jeg følte enkelte ble litt urettferdig, så forsøker jeg innerst inne å ikke bry meg 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lacuna skrev (5 minutter siden):

Takk! 🥹

Nettopp begynt i ny jobb og føles så vondt å måtte være hjemme fra jobb allerede…. Menmen, bedre å være hjemme enn å smitte andre. Har jo tross alt blitt smittet selv et eller annet sted 

Ble veldig mye gåing i grøten der på slutten. Takk for støtten! Selv om jeg følte enkelte ble litt urettferdig, så forsøker jeg innerst inne å ikke bry meg 😅

Du virker som en fin person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har masse is i fryseren, og akkurat nå er vaniljeis medisin 😄

Også har jeg 3 poser med firstprice saftis 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! @Panthera Pardus

Jeg hadde en skikkelig grusom opplevelse i dag, og jeg kødder ikke når jeg sier at jeg trodde det var noe virkelig alvorlig på gang. 

Like etter det forrige innlegget mitt her, så sto jeg opp fra sofaen, og så sprakk det i øret mitt (typ; yes, endelig er dotten i øret borte!). Og i det neste sekundet så snurret verden hurtig rundt sin egen akse før det svartnet for meg. Jeg er rimelig sikker på at jeg svimte av og det har jeg aldri opplevd før. På toppen av kranskekaka, så er jeg alene hjemme i dag. 

Jeg reiste meg opp igjen, og vipps, så var svimmelheten tilbake. Jeg klarte ikke lokalisere telefonen, så jeg fomlet meg ut og banket på begge naboleilighetene. Heldigvis var det en snill nabo som forhold seg helt rolig og ringte legevakten for meg. De ba meg komme med på legevakten siden jeg aldri hadde opplevd dette før, og de ville at noen skulle kjøre meg. Naboen kunne ikke, og jeg var alene hjemme. Det endte med at jeg tok BUSSEN til sykehuset i halvsvimmel tilstand i steiksolen..... Jeg burde nok ha fått en ambulanse, for jeg var ganske medtatt da jeg kom fram til legevakten. 

De fant ingenting.. Hjerte, lunge, ører osv var fint. Jeg skjønner ikke hva i all verden som skjedde. Er ganske sliten nå, men tørr ikke legge meg til å sove før samboer kommer hjem, i tilfelle jeg skulle bli dårlig igjen...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...