Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Håper dagen din blir bedre i dag. Har du oftere hodepine på migrene, pga varmen/trykket? 

Får ofte det under lavtrykk ja, men nå kom nakken den i forkjøpet 😅 Det er nakken som det er noe feil med og gir meg hodepine/migrene hver dag. Takk! Og god tur! :klem:

3 timer siden, Rumle skrev:

Uff, håper du snart blir bedre :klem:

Ja håper det, takk! :klem:

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det håper jeg også. God bedring. 🌹 

Takk! :klem: 

:hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Rumle skrev:

Kirche! 

Jaja jeg gir opp 

:fnise: Synes du var flink jeg! :jepp: Kirke-kirsebærstang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matet skjæra i dag tidlig. La solsikkefrø veldig nærme stolen, og den var ikke særlig redd. Har jo vært her hver morgen, så den vet vel at jeg ikke er noe skummel. Men rart den er her hver morgen for så å fly avgårde etter en time eller to. Men snakket til den da 😄

I dag blåser det ganske mye her, så sitter med pledd rundt meg. Jeg er ikke så glad for mye varme, så helt ok for meg. Lurer på om jeg skal fiske i dag. Det er tydeligvis mye ørret her. Eller om jeg skal gå og se etter kantareller? Hm.. får sitte her å tenke litt på det. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Frøkensina skrev:

:fnise: Synes du var flink jeg! :jepp: Kirke-kirsebærstang.

🍒🍒🍒

7 minutter siden, Frøkensina skrev:

Må være rare kirker de har i Tyskland hvis de trenger gardinstenger?

Ja, det får en si :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, SoWhat? skrev:

Matet skjæra i dag tidlig. La solsikkefrø veldig nærme stolen, og den var ikke særlig redd. Har jo vært her hver morgen, så den vet vel at jeg ikke er noe skummel. Men rart den er her hver morgen for så å fly avgårde etter en time eller to. Men snakket til den da 😄

I dag blåser det ganske mye her, så sitter med pledd rundt meg. Jeg er ikke så glad for mye varme, så helt ok for meg. Lurer på om jeg skal fiske i dag. Det er tydeligvis mye ørret her. Eller om jeg skal gå og se etter kantareller? Hm.. får sitte her å tenke litt på det. 

Så bra 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rumle skrev:

🍒🍒🍒

Ja, det får en si :ler:

Jeg fikk også lyst på moreller! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud så dumt at Ruter ikke lenger åpner dørene på stasjonene! Nå skal altså alle heller gå og ta på den samme knappen :roll: Det sier jo Nakstad at de ikke vil heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste årene syns jeg det har blitt sjeldnere å finne Priors ostegrill.  Liker de siden osten er flytende i lommer selv når den er kald. Ikke harde knorter som i andre.

I dag fant jeg de på Extra'n min...og det som datovare.   Så jeg kjøpte 5 pakker.  Det er 50 pølser, det.     :hoppendeglad:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Jeg skal på hyttetur neste helg.

Ikke helt alene, vel?   :fnise:

Blir nok hyggelig.   😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det minnedag for slaget i Hafrsfjord som i følge sagatradisjonen samlet Norge til ett rike i 872. 

Men i virkeligheten ble ikke Norge samlet til et rike i 872, det var en prosess som begynte på slutten av 800 tallet og avsluttet på midten av 1000 tallet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...