Eudyptula Skrevet 23. januar 2015 #32601 Del Skrevet 23. januar 2015 SAMME HER (måtte ha det i blokkbokstaver, ja!!)!! Lengter etter sommer og sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #32602 Del Skrevet 23. januar 2015 Lengter etter sommer og sol M-hm (bekreftende, ja i tilfelle du lurte) . *savn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #32603 Del Skrevet 23. januar 2015 Bar asfalt Varmegrader i flere dager i strekk, gjennom hele dagen og hele natta Muligheten for å kunne gå ut uten jakke på seg Gleden av å slippe å vurdere om du bør måke, eller ei Å kunne spise en is ute uten å fryse vettet av seg Ferie Sjø Bølger Holmer Bading *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 23. januar 2015 #32604 Del Skrevet 23. januar 2015 Jaja, sofa, pledd og et glass vin hjelper på humøret, selv om det er vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #32605 Del Skrevet 23. januar 2015 Jaja, sofa, pledd og et glass vin hjelper på humøret, selv om det er vinter Kan hende det gjør det om man drikker vin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #32606 Del Skrevet 23. januar 2015 Jaja, sofa, pledd og et glass vin hjelper på humøret, selv om det er vinter Men jeg har Cola og After Eight, og det hjelper jo godt på humøret det også. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 23. januar 2015 #32607 Del Skrevet 23. januar 2015 Bar asfalt Varmegrader i flere dager i strekk, gjennom hele dagen og hele natta Muligheten for å kunne gå ut uten jakke på seg Gleden av å slippe å vurdere om du bør måke, eller ei Å kunne spise en is ute uten å fryse vettet av seg Ferie Sjø Bølger Holmer Bading *sukk* Åååååh *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #32608 Del Skrevet 23. januar 2015 Kan hende det gjør det om man drikker vin.. I den forstand at jeg ikke liker vin altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 23. januar 2015 #32609 Del Skrevet 23. januar 2015 Men jeg har Cola og After Eight, og det hjelper jo godt på humøret det også. ^^ Jeg har Minde Småknas og potetgull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #32610 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg har Minde Småknas og potetgull! Kommer godt med det også på en fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 23. januar 2015 #32611 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg elsker vinter og snø, men om man ikke liker typiske vinteraktiviteter, så forstår jeg godt at vinteren stort sett bare blir lang og kald. Elsker å stå på ski, på snowboard, ake, herje, lukten av vinter og kaldt, pakke på meg haugevis med klær, osv osv. Det eneste jeg misliker er å sette seg inn i kald bil.. Må nemlig kjøre 1 mil før bilen min sånn nogenlunde blir varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 23. januar 2015 #32612 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg har lyst til å legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 23. januar 2015 #32613 Del Skrevet 23. januar 2015 Takk for påminnelsen om at det finnes bra ting med vinteren også, jeg liker faktisk å gå på ski! Men snøen kan holde seg i høyden og forsvinne fra byen, så jeg slipper å vampe i snø til daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 23. januar 2015 #32614 Del Skrevet 23. januar 2015 Takk for påminnelsen om at det finnes bra ting med vinteren også, jeg liker faktisk å gå på ski! Men snøen kan holde seg i høyden og forsvinne fra byen, så jeg slipper å vampe i snø til daglig Ja, det er jo det Prøv heller å tenk på at du liker noe ved vinteren..når sommeren kommer så er det klaging, klaging og atter klaging fra folk i øst og vest fordi det er såååååå vaaaarmt og umulig å avkjøle seg og huff og huff.. Ingenting er liksom bra nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 23. januar 2015 #32615 Del Skrevet 23. januar 2015 Ja, det er jo det Prøv heller å tenk på at du liker noe ved vinteren..når sommeren kommer så er det klaging, klaging og atter klaging fra folk i øst og vest fordi det er såååååå vaaaarmt og umulig å avkjøle seg og huff og huff.. Ingenting er liksom bra nok Hahaha, ja det er riktig, noe må vi jo klage på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 23. januar 2015 #32616 Del Skrevet 23. januar 2015 Takk Mange av de kaninene var direkte groteske yipee crazy rabbit var jo skikkelig sneisen. Fin ny kanin signatur du fikk deg, sjólv om den andre hadde sin artige vri ogsá. Jeg er syyykt lei av snø. Skulle gjerne ha likt á ha masse snó her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 23. januar 2015 #32617 Del Skrevet 23. januar 2015 Bar asfalt Varmegrader i flere dager i strekk, gjennom hele dagen og hele natta Muligheten for å kunne gå ut uten jakke på seg Gleden av å slippe å vurdere om du bør måke, eller ei Å kunne spise en is ute uten å fryse vettet av seg Ferie Sjø Bølger Holmer Bading *sukk* Du hadde nok likt á bo her, her kan det vaere varmt fra midten av mars til seint i september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 23. januar 2015 #32618 Del Skrevet 23. januar 2015 Hører på Øystein Sunde Edit: og nå hørte vi på vazelina, spikre paller Nå da? Hva hører du på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 23. januar 2015 #32619 Del Skrevet 23. januar 2015 Skulle gjerne ha likt á ha masse snó her. Du kunne fått litt herfra, men hvis du bor i varmere strøk hadde den vel ikke holdt så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #32620 Del Skrevet 23. januar 2015 Du hadde nok likt á bo her, her kan det vaere varmt fra midten av mars til seint i september. Hvor er det du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå