Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle lage ostesmørbrød, men brødet var muggent. :(

Du er sikkert ikke intrerresert i å høre dette, men mitt brød går i fryseren for å unngå mugg.

Anonymous poster hash: 50635...5b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godlyd: Oppvaskmaskinen på kjøkkenet har begynt. Hadde den visst å sette pris på det, skulle den fått 10 røde roser av meg :)

Neste gang jeg kjøper oppvaskmiddel til den, skal den få pulver. Den er visst av en modell som liker det bedre enn tabletter. (Den er jo ikke syk)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tørka kjøtt så kan man spise det flere uker etterpå :)

Jeg kom til å tenke på en Donaldhistorie, hvor Donald, Skrue, Ole, Dole og Doffen var i Alaska på tur, og Skrue hadde tatt med seg noe hermetikk. Og så så Doffen på datostemplingen og sa at "Oi, den er fra 1914". For deretter å utbryte at "Nei, jeg leste feil. 1814!". Og Donald fikk sjokk og lurte på hvorfor Skrue ville ta med noe så gammelt, og da sa Skrue at "Fordi det holder seg så bra vel". :P

Var tørket bøffelhud i de hermetikkboksene. >_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert ikke intrerresert i å høre dette, men mitt brød går i fryseren for å unngå mugg.

Det gjør vårt også, men det er samboeren min som styrer det siden jeg spiser brød kanskje en gang iløpet av en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godlyd: Oppvaskmaskinen på kjøkkenet har begynt. Hadde den visst å sette pris på det, skulle den fått 10 røde roser av meg :)

Neste gang jeg kjøper oppvaskmiddel til den, skal den få pulver. Den er visst av en modell som liker det bedre enn tabletter. (Den er jo ikke syk)

Tro hvorfor noen har funnet på å gi friske og velfungerende oppvaskmaskiner tabletter? Dårlig oppfinnelse.

Sun Gel rakk bare å få ryddet plass i butikkhyllene før den ble ryddet bort igjen. Alt den etterlot seg er et stort tomrom, både i hyllene i embalasjen, herren i huset brukte det i håret, før han tømte innholdet i do - som ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro hvorfor noen har funnet på å gi friske og velfungerende oppvaskmaskiner tabletter? Dårlig oppfinnelse.

Sun Gel rakk bare å få ryddet plass i butikkhyllene før den ble ryddet bort igjen. Alt den etterlot seg er et stort tomrom, både i hyllene i embalasjen, herren i huset brukte det i håret, før han tømte innholdet i do - som ubrukelig.

Vi får fortsatt kjøpt Sun Gel her. Hvertfall sist jeg var på butikken, for det er det eneste vi bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1360

Det begynner å nærme seg slutten.

Vedr. pulver/gel/tabletter: Produsentene anbefaler pulver til eldre maskiner. Var en artikkel om dette på nrk.no for en tid tilbake. Har ikke lenke. Nyere maskiner kan godt ha tabletter, men de bør være avanserte. De anbefalte pulver hvis man hadde problemer med å få ren oppvask med tabletter - da kunne det tyde på at maskinen funket best med pulver.

Vasken min blir ren og fin den, men jeg tror ikke den er så ny (syk ;) ) at den egentlig skal ha tabletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så lei meg og får vondt når jeg ser denne stakkaren her. tuzki-bunny-emoticon-023.gif

Kan den ikke få slippes løs og bli glad igjen, 159?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En katt hadde vært flott. Usikker på om det ville blitt for mye tull å ha en langhåret katt. Hm.

Gjerne en skogskatt, eller en vanlig korthåret en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så lei meg og får vondt når jeg ser denne stakkaren her. tuzki-bunny-emoticon-023.gif

Vi får snart Dyrepoliti. Kan dette løses frivillig, uten innblanding fra myndighetspersoner? Blir hoppetaujenta og undertegnede bønnhørt eller må vi som naboer bare lukke øyne og ører?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal se om jeg finner noe annet. Den skulle forestille meg :sjenert:

Vi får snart Dyrepoliti. Kan dette løses frivillig, uten innblanding fra myndighetspersoner? Blir hoppetaujenta og undertegnede bønnhørt eller må vi som naboer bare lukke øyne og ører?

:tommelopp: Er det du som skriver "Livet i blokka"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Jeg forstår meg ikke på folk som går ut i media og sier de har vunnet i lotto.

Det er jo som de ønsker at snyltere skal komme og prøve og snylte dem for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo som de ønsker at snyltere skal komme og prøve og snylte dem for penger.

Det er billigere enn å kjøpe en tesla eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes of Fame? <_<

Jeg forstår meg ikke på dem som blir overrasket når de får spørsmål om å gi penger til andre... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...