Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Tre dager over tiden er ikke farlig. Hadde det vært tre år, da hadde jeg vært ørlite grann skeptisk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, håper det går bra!

Dr. Dyregod?

Ønsker puselusen god bedring!

Alt står bra til med puselusen! Var bare å fikk sin årlige kontroll og vaksine. Gutten er blitt hele 5,7 kg! Og veterinæren var imponert over hvor stor og flott han har blitt :sjenert: Han er ikke feit selv om han er 5,7 kg, han er bare en stor gutt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er forskjell på land og nasjonalitet! :opplyser:

Men det er jo et land

Egg og bacon på tre brødskiver :sikle:

Bacon'et gikk ut på dato for en uke siden, men jeg tror jeg overlever.

Jeg har en pakke bacon som gikk ut i går, kan dem spises noen dager etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Men det er jo et land

Ja, men hun skrev om noen ting som var franske. Når man snakker om landet Frankrike bruker man en stor F uansett. Men når man snakker om franskmenn bruker man en liten f med mindre ordet er det første ordet i en setning da. Det kommer an på hva man omtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Egg og bacon på tre brødskiver :sikle:

Bacon'et gikk ut på dato for en uke siden, men jeg tror jeg overlever.

Jeg ville nok ha passet meg litt da.

Alt står bra til med puselusen! Var bare å fikk sin årlige kontroll og vaksine. Gutten er blitt hele 5,7 kg! Og veterinæren var imponert over hvor stor og flott han har blitt :sjenert: Han er ikke feit selv om han er 5,7 kg, han er bare en stor gutt :nigo:

Hvis legen sier at han har blitt en stor og fin gutt, sá er han sikkert frisk og god. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta fastlege i dag. Denne gangen valgte jeg en kvinnelig lege, og ei som attpåtil er nyutdannet.

Likte egentlig en tidligere fastlege jeg hadde, en hyggelig fyr, men han brakk lårhalsen vinterstid og jeg måtte bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannkatten vår er 5,6 kg uten at han er feit. Mamma sin er 6,8 kg uten å være feit, skikkelig skogskatt. :nigo:

Oooogså kommer pusejenta vår med sine 3,2 kg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Bytta fastlege i dag. Denne gangen valgte jeg en kvinnelig lege, og ei som attpåtil er nyutdannet.

Likte egentlig en tidligere fastlege jeg hadde, en hyggelig fyr, men han brakk lårhalsen vinterstid og jeg måtte bytte.

Huff da, det var jo kjipe greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pakke bacon som gikk ut i går, kan dem spises noen dager etter?

Ja det vil jeg tro, særlig hvis forpakningen er uåpnet og ikke skadet.

Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til datostempling på varer lenger. Det er vel gjerne "siste forbruksdag" det står på varene nå om dagen og ikke "best før". Tenker at "siste forbruksdag" er et litt mer strengt kritere til holdbarhet, men jeg er usikker.

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Hannkatten vår er 5,6 kg uten at han er feit. Mamma sin er 6,8 kg uten å være feit, skikkelig skogskatt. :nigo:

Veldig lita da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det varierer veldig, akkurat som med oss mennesker :fnise:

Nå sitter jeg på dagens siste venterom å venter på et møte. Fikk kaffe mens jeg venter :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til datostempling på varer lenger. Det er vel gjerne "siste forbruksdag" det står på varene nå om dagen og ikke "best før". Tenker at "siste forbruksdsg" er et litt mer streng kritere til holdbarhet, men jeg er usikker.

Det kommer veldig an pá hva slags mat det er snakk om. Med mjólk og pulve produkter sá gjór det ikke noe om det gár en del over utlópsdatoen, men med kjótt og fisk sá er jo holdbarhets datoen litt annerledes. Unntatt hvis du holder disse i fryseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var nå bra da! Han har det nok veldig godt, og slik skal det være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det hyggelig å ha katter?

Ja, men hun skrev om noen ting som var franske. Når man snakker om landet Frankrike bruker man en stor F uansett. Men når man snakker om franskmenn bruker man en liten f med mindre ordet er det første ordet i en setning da. Det kommer an på hva man omtaler.

Å

Oof

Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til datostempling på varer lenger. Det er vel gjerne "siste forbruksdag" det står på varene nå om dagen og ikke "best før". Tenker at "siste forbruksdag" er et litt mer strengt kritere til holdbarhet, men jeg er usikker.

Med tørka kjøtt så kan man spise det flere uker etterpå :)

Det er Corto Maltese, tegneseriefiguren.

en.wikipedia.org/wiki/Corto_Maltese

Jeg digger profilbildet hans ihvertfall :) Trodde egentlig det var bison fra street fighter :P

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...