QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. januar 2015 #32421 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Jeg er en ab fra et møblert hjem. Skal snart melde meg for moderator og bli slettet.Anonymous poster hash: 50635...5b2 Haha, jeg husker deg om det var du som startet en tråd om det. Du er iallefall morsom Nei, ikke slett deg. Har du funnet noen andre som også kommer fra et møblert hjem? Endret 22. januar 2015 av Evilposelos 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 22. januar 2015 #32422 Del Skrevet 22. januar 2015 Sett på twitter: "Well kiddo, you can wish in one hand and shit in the other but guess which one is gonna fill up faster." #AdviceFromMyFather 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 22. januar 2015 #32423 Del Skrevet 22. januar 2015 Mener å huske det er noen i denne tråden som liker is... ^^, Hva med en iskremkake?Laget i flere varianter, slik at alle (uansett allergier) kan få en bit eller to. Her vil ingen bli utelukket. Denne var jo utrolig lekker! Ja, er jo sånn det blir for meg også. Leser og skriver mest engelsk selv, så da blir det ofte sånn. Søsteren min hater når man blander inn andre språk i norsk, men noen ganger står det helt stille og da må jeg bare. Ja, akkurat som dette. Helt forstáelig ogsá da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 22. januar 2015 #32424 Del Skrevet 22. januar 2015 Nå danser katten på bordet - timen hans ble utsatt til i morgen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 22. januar 2015 #32425 Del Skrevet 22. januar 2015 Tror jeg nettopp brakk tåa i trappen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2015 #32426 Del Skrevet 22. januar 2015 Du mangler en. ...skrue løs? Jeg blander vel ganske mye sprák generelt ogsá da, er blitt litt av en raring! Det som har skjedd her er at du har utviklet personligheten din enda mer skal jeg si deg. Mener å huske det er noen i denne tråden som liker is... ^^, Hva med en iskremkake?Laget i flere varianter, slik at alle (uansett allergier) kan få en bit eller to. Her vil ingen bli utelukket. Takk, snille deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 22. januar 2015 #32427 Del Skrevet 22. januar 2015 Tror jeg nettopp brakk tåa i trappen. AU! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 22. januar 2015 #32428 Del Skrevet 22. januar 2015 ...skrue løs? Kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2015 #32429 Del Skrevet 22. januar 2015 Uansett så er det fullstendig uinteressant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. januar 2015 #32430 Del Skrevet 22. januar 2015 Kanskje. Ne-hei. Her er alt godt tilskrudd. Og der det ikke er skrudd, er det kneppet. Tilkneppet. Noen er hverken i lodd eller vater, men jeg er riktig nagla. Eller er det navla? Må sjekke navlen *sjekker* Positivt! Jeg er tildels navlebeskuende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 22. januar 2015 #32431 Del Skrevet 22. januar 2015 Ne-hei. Her er alt godt tilskrudd. Og der det ikke er skrudd, er det kneppet. Tilkneppet. Noen er hverken i lodd eller vater, men jeg er riktig nagla. Eller er det navla? Må sjekke navlen *sjekker* Positivt! Jeg er tildels navlebeskuende. Sikker pá at du virkelig har en navle? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 22. januar 2015 #32432 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg mister all huden i hendende! Vaska mye med salmiakk i går, så det er nok årsaken. Sterke saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 22. januar 2015 #32433 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg er tildels navlebeskuende.Hm... den der må jeg tenke på en stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. januar 2015 #32434 Del Skrevet 22. januar 2015 Sikker pá at du virkelig har en navle? Jeg har i hvert fall ikke to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 22. januar 2015 #32435 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg mister all huden i hendende! Vaska mye med salmiakk i går, så det er nok årsaken. Sterke saker Kjente deg ikke igjen jeg, du har jo nytt profilbilde! Så fint det var!Og ja, jeg har også gjort det der med salmiakk. Utrivelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 22. januar 2015 #32436 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg har i hvert fall ikke to.Er du sikker på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. januar 2015 #32437 Del Skrevet 22. januar 2015 Er du sikker på det? Plages ikke med dobbeltsyn, så nei. Tror du jeg er en alien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 22. januar 2015 #32438 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg har i hvert fall ikke to. Den kan jo vaere skjult et annet sted pá kroppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2015 #32439 Del Skrevet 22. januar 2015 Hmm....dobbeltsyn....det slo meg at jeg er glad for at jeg ikke er født som en av trillinger, kledd i like ting fra begynnelsen av. Jeg liker IKKE å gå kledd som alle de andre rundt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 22. januar 2015 #32440 Del Skrevet 22. januar 2015 Hmm....dobbeltsyn....det slo meg at jeg er glad for at jeg ikke er født som en av trillinger, kledd i like ting fra begynnelsen av. Jeg liker IKKE å gå kledd som alle de andre rundt meg. Det er mye bedre á gá kledd som seg sjólv, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå